Tavaszra hangolva 3. - Kallos a selymes hajért

március 25, 2013

Új őrület nálam a Kallos termékcsalád. Mióta felfedeztem őket egy szegedi fodrászkellékes boltban  és kipróbáltam a Placentás hajpakolást. (270ft)
( azóta felfedeztem, hogy a sarki százasboltban is kapni:)

Az árához képest meglepően jól teljesít a hajamon, pedig nem vártam túl sokat tőle.
A placentás hajpakolást december óta használom (ha jól emlékszem) és azóta érezhetően puhább lett a hajam. Fodrásznál is jártam azóta és szerinte kevésbé volt töredezett a hajvégem mint eddig. Én ezt is a Kallos hajpakolásnak tudom be. Az illata elsőre fura volt, már már kellemetlen de azóta megszoktam, sőt szinte már szeretem a semmihez sem hasonlítható illatát.
Jócskán a vége felé járok a tégelynek, erősen gondolkodom hogy kipróbálom a Latte vagy a gyümölcsös verzióját, de annyira ellentmondásosak a Krémmánián a vélemények.....nem tudom!!? Ugyanakkor ami ennyire bevált és még olcsó azt nincs értelme lecserélni.

A hajpakoláson felbuzdulva nemrég beszereztem még 2 Kallos terméket; a hajkiegyenesítő hővédsprayt (350ft) és a hajfény krémet (kb.300ft). A hővédő így elsőre elég jól teljesít (bár még csak egyszer használtam), az illata  sem rossz. Látványosan tartósabbá vált vele a  hajvasalóval kiegyenesített frizkóm. Hővédő is egyben, bár én elsősorban hajkiegyenesítő terméket kerestem de így 2in1 még jobb!!
Nem tudni hány fokig védi a hajat, de mivel egyébként se sűrűn teszem ki a hajam eféle hatásoknak, így annyira nem is érdekel.
A hajfény krémet talán nem kellett volna megvennem, bevallom abszolút nem volt rá szükség. Eredetileg a hajvégápoló szérumot szerettem volna helyette, de az épp elfogyott. Mivel sűrű krémről van szó, nagyon óvatosan kell bánni vele. Az én középhosszú hajamon is épp, hogy egy diónyi mennyiséget szoktam (eddig 2x) eloszlatni. Szerencsére nem érzem, hogy zsírosítaná a hajam, - bár őszintén szólva pozitív hatását sem érzem még -  nem kell emiatt gyakrabban hajat mosnom de azért kicsit már bánom hogy megvettem. Felesleges kenceficének érzem. Eddig alig használtam valamit a hosszú hajamra, most meg van vagy 4-5 termékem is. Azt hiszem átestem a ló túloldalára.

Mindenesetre a hajam jelenlegi állapotával nagyon megvagyok elégedve, még sosem volt ilyen puha, selymes és könnyen kezelhető. Elsősorban ezt a Placentás pakolásnak tudom be, bár a blogon korábban említett Pantene Aqua Light hajbalzsamnak is sokat köszönhetek.
A jövőben szívesen írok a hajkiegyenesítőről vagy a hajfény krémről tesztet ha lesz rá érdeklődés.

UPDATE: Utólag hozok egy montázst is a hajam jelenlegi állapotáról (hogy ez korábban nem jutott eszembe:/), hogy ne csak áradozzak a termékek pozitív hatásáról, hanem képekkel is alátámasszam mennyire elégedett vagyok:))


Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot?

You Might Also Like

9 hozzászólás

  1. A hajegyenesítő hővédő ilyen olcsó? Én Debrecenben nem találok. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ennyiért vettem Szegeden a fodrászkellékesnél:)
      Ezek a Kallos termékek nagyon jó áron vannak, a hajvégápoló szérum (amit aztán nem sikerült venni) az került kicsit többe 700ft-ba.
      Nem voltam biztos, hogy megéri még ilyen olcsón is megvenni ezt a hajegyenesítő sprayt mert negatív véleményeket is olvastam róla elég sokat. De pozitívan csalódtam benne!!!!

      Ha nem keresed biztos fogsz találni, ez már csak ilyen!:DD

      Törlés
    2. Nagyon örülök, hogy írtál róla. Most Gabica adott egy tippet hol nézzem meg és vagy a pénteki vizsgám után vagy jövőhéten meg is nézem! Néha én is elgondolkozom, hogy talán nem kellene az ilyen olcsó dolgokat magamra kenni, de sokszor jobbak mint drogériás vetélytársuk.
      Ha jövőhéten nem találok akkor elhatározom hogy nem keresem és hátha úgy belefutok egy ilyen hővédő spraybe! :D

      Törlés
    3. Én pedig örülök, hogy segítünk egymásnak!!:)
      Esetleg még százforintos boltokban érdemes nyitott szemmel járni, mert erre mifelénk sűrűn látok mostanában ilyen jellegű boltokban is.

      Törlés
  2. Én a tejes hajpakolást használom néha, ha eszembe jut, de én annyira nem vagyok oda érte. Annyira tömény illata van, hogy hajmosás után még napokig erősen érzem a hajamon. Kicsit zsírosít is.
    Gumikacsa20: Nézz be a Segner téren a Bea illatszerbe, ott szoktak lenni Kallos termékek vagy esetleg a Széchényin a fodrászkellékesbe (bár ott már nagyon régen nem jártam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek a Placentásnak is igen fura illata van,de már megszoktam sőt megkedveltem!:)
      Szerencsére engem nem zsírosít,pedig szoktam egy keveset a hajtőre is kenni.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen Gabica! A Bea illatszerbe mindenképpen benézek. A Széchényin már voltam, de ott több mint 700 forint volt a hővédő. Ami jó, jó nem sok de arra gondoltam hogy egy kicsit többért már más márkától is kapok. Illetve egy ideje már csak természetes sampont használok a hajamra, ezért nem is biztos hogy a hővédő állandó tagja lenne a hajápolási rutinomnak. Még egyszer köszönöm szépen a tippet! :-)

      Törlés
    3. Örülök, hogy segíthettem :)

      Törlés
  3. A Latte nagyon jó, de nekem az édeskés illata nem jött be, mindig éhes voltam tőle :-D

    VálaszTörlés

Facebook