Szerelmeim az ékszerek I. - Türkiz

május 20, 2013

Úgy gondoltam, ha már olyan sokszor emlegetem a bizsuk iránt érzett vonzódásom, ( ha létezne biztosan lenne róla papírom hogy bizsufüggő vagyok:)) megmutatom a gyűjteményem darabjait néhány részletben,  valamilyen rendszer szerint, jelen esetben épp szín szerint. A gyűjteményemben fellelhető bizsuk zöme nem több ezer forintos, sőt - ezért is van belőlük ilyen sok. A fontos nálam inkább az, hogy minél több színben, minél különlegesebb darabjaim legyenek.
Egy ékszer nem csak "dekorálja" viselőjét, annál sokkal több számomra legalább is. Egy egyszerű póló-farmer összeállítást kevésbé átlagossá, akár alkalmivá is tehet egy jól kiválasztott darab. A kis feketét pedig exkluzívabbá, eredetibbé, egy a személyiségünkhöz illő nyakék vagy fülönfüggő.

Az összeset nem fogom tudni bemutatni, vannak "elcsomagolt" darabok, amik utcai viseletre jelenleg nem alkalmasak, túlságosan árad belőlük a retro feeling.... de 10 év múlva a majdani lányom még hasznát veheti és felbecsülhetetlen eszmei értékük lesz :)


Elsőkén itt vannak  a türkiz színű nyakláncok és fülbevalók, amiket inkább nyáron hordok.A legalsó nyakék különleges darab,  egyáltalán nem hétköznapi. Kevés alkalom van amikor felvehetném, leginkább csak gyönyörködöm benne:)
A bal oldali fülbevaló "saját gyártás", eredetileg leopárd mintás volt, de körömlakk segítségével átfestettem.
Az egyik legkedvesebb darab - az egész gyűjteményből - a jobb oldali kagylós-virágos nyakbavaló. Szuperül fel tud dobni egy basic fehér pólót, olyan 'tengerparti, homokban sétálós' fajta, a jó időnek köszönhetően egyre többször építhetem majd be az öltözékembe.

Nektek tetszik valamelyik?
Fülbevaló vagy inkább nyaklánc pártiak vagytok?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. a türkiz tényleg egy gyönyörű szín, a rózsás nyaklánc nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezeket mind! :) Én inkább nyaklánc párti vagyok, fülbevalót (mármint ilyen lógósat) soha nem hordok, van a fülemben 3-3 karika és azzal elvagyok :D Nyakláncból viszont imádom a monumentális darabokat! :) A képen nem tudok választani melyik nyaklánc tetszik jobban :D

    VálaszTörlés
  3. Én is megszerettem mostanság a türkiz kiegészítőket, szereztem is belőlük be egy párat.
    Nekem a tieid közül a nyakék és a kagylós virágos lánc tetszik.
    Én egyik párti se vagyok, úgy akarom írni, hogy úgy viselem őket hogy nyaklánc karkötő fülbevaló, esetleg gyűrű, de gyűrűt ritkábban a munkámból kifolyólag. Szóval szeretem a nyakláncot fülbevalót és karkötőt együtt viselve, külön csak ritkán szoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van 1-2 karkötőm, de nem sűrűn hordok mert zavar hogy fityeg a csuklómon:)Gyűrűm van néhány, de nem számottevő mennyiség. Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Facebook