TESZT│ Eveline Hydra Expert micelláris folyadék

május 18, 2013




                                                                          Az előző bejegyzésben megkérdeztem tőletek melyik mostanában vásárolt termékről olvasnátok bővebben terméktesztet. A legtöbben a sminkelmosóra, hivatalos nevén a micelláris folyadékra voksoltatok, úgy hogy ma ezzel készültem. Előjáróban annyit,hogy Krémmánián a Bioderma Sensibio H2O arclemosóhoz hasonlítják, szerintük egy olcsó mégis meglepően hatékony alternatívája E téren én nem tudok nyilatkozni, mert drágább árkategóriájú (gyógyszertári) arc,-sminklemosókra ezidáig nem kényszerültem. Szerencsére annak ellenére, hogy érzékeny bőröm van a drogériás sminklemosók többnyire megfelelnek.
Kiforrott, hosszú távú tapasztalatokról még nem tudok beszámolni, nagyjából 3 hete használom de az első benyomásokat mindenképp megszerettem volna osztani.

Külcsín: A termék maga egy áttetsző, kissé egyszerű de esztétikus csomagolásban kapható, 200ml-s kiszerelésben. Az adagolója nem túl szerencsés, nagyon óvatosan kell vele bánni egy meggondolatlan mozdulat és több zúdul ki, mint amennyit szeretnénk.
Használata: Az én arctisztító rutinom meglehetősen egyszerű: csupán arclemosót és nedves törlőkendőt használok a sminkeltávolításhoz és az arcbőröm tisztításához este. Reggel még ennyit se, csak tiszta vízzel arcot mosok. Korábban használtam ugyan hidratálót (nappalit, éjszakait) de mióta berobbantak a BB krémek nem érzem szükségét plusz egy réteg vakolatnak az arcomon:)) Kellően hidratáltnak érzem anélkül is az arcbőröm.
Egy átlag hétköznapi sminkhez két vattakorongnyi mennyiségre van  szükségem, jól átitatott vatták. Egy korong egy-egy oldalával maradéktalanul lemosható a szemsmink. (vízálló termékkel nem próbáltam) A másik koronggal pedig az arcom többi részét törlöm le.
Állag/Illat/Hatékonyság: Folyékony, konkrétan víz állagú ha nem távolítaná el szinte egyetlen mozdulattal a festéket azt hihetnénk valóban "csak" tiszta víz van a flakonban. Nem habzik, nincsenek apró szemcsék benne. Az illatát nem tudom meghatározni, pedig határozottan van illata, mégsem tudom mihez hasonlítani, de egyáltalán nem zavaró vagy erős. Kizárólag a flakonban érzem, a bőrrel érintkezve már egyáltalán nem.

A csomagolás szerint:
"A szem, arc és nyak tisztítására és smink eltávolításra. Tökéletesen helyettesíti a tejet és tonikot. Hidratáló és nyugtató összetevőkben gazdag könnyed formulája, azonnali nyugtató érzést nyújt a bőrnek.

Ami az összetevőket illeti:
- Micella: amiről fogalmam nem volt micsoda, most se sokat tudok róla. Mindössze annyit, hogy lényegében ezek kis micella részecskék felelősek a festék eltávolításáért .(akár a vízálló festéket is)
-Hialuronsav a hidratáltságért, puhává, rugalmassá teszi a bőr szerkezetét.
- D- panthenol, ami ugye a gyulladást csökkenti és nyugtatja a bőrt.
- Laminarla-alga erősít és feszesít.
- A,E,F vitamin komplex táplálja és regenerálja a fáradt bőrt.
- Orchidea kivonatnak köszönhetően pedig élettel telivé varázsolja az arcbőrt. 

Minden bőr típusra ajánlott, még érzékenyre is. Ezt én is aláírom, mert valóban - ezidáig - nem okozott semmilyen irritációt. Bár az első használatot követőne meglepődtem mikor az esti arctisztítást után reggelre két fehér patti jelent meg az állam és az orrom környékén. (ez rám nem jellemző, száraz a bőröm pattanások csak elvétve fordulnak elő nálam)
De azóta semmi!Csupán véletlen egybeesés volt szerintem, mert a továbbiakban nem tapasztaltam.
Ezt megelőzően a Nivea Aqua Effect arctisztítóhabját használtam, amivel nagyon nem voltam megelégedve.
Lehetséges, hogy  emiatt túlértékelem ezt a mostanit, mert igazából nincs benne semmi különleges mégis elegendőnek érzem ezt az egy lemosót. Teszi a dolgát, 90%-ban lehozza a sminket, puhává teszi a bőrt, nem szárít  és nincs ragacsos érzés(!) Tisztának érzem az arcom utána. Nem tartalmaz alkoholt, ami nagyon pozitív mert az előző Nivea 'egyadta alkohol volt. A többi összetevő sem vészes, sőt kifejezetten jók. (sehol egy piros pötty az összetevők közt)

Ár-érték: Ha az elején említett Bioderma lemosó árához hasonlítjuk, naná hogy barátibb. Az ára verhetetlen, hiszen mindamellett, hogy hatékonyan távolítja el a sminket és kellemes érzést hagy maga után, még nagy mennyiséget is kapunk.Lelőhelye a Rossmann és Müller üzletek illetve a neten keresztül is beszerezhető. Rossmannban 900ft az ára, a világhálón keresztül valamivel drágábban kapható.
Utána néztem és több fajtát is gyártanak belőle, de én a polcokon csak ezt szoktam látni. A honlapon viszont orchideás, Fiatalság varázslata és Royal Pearl+osztriga elnevezésű változatokkal is találkoztam.

Pontszámok:
Csomagolás: 5/1 (az  adagoló miatt)
Hatékonyság:5/4
Ár-érték: 5/5

Összegezve azt kaptam amit vártam ettől a márkától. Az utóbbi időben nagyon gyakran esik is erre a márkára esik a választásom ha a testápolási termékről van szó, mert eddig nem egyik termékük se okozott irritációt és használat során érezhetően hidratáltabb és selymesebbnek, rugalmasabbnak érzem a bőröm, legyen szó testápolóról vagy arcmaszkról. Az alacsony ára ellenére szerintem sokkal jobban teljesít mint egynéhány borsos áru társa. 
Szívesen kipróbálnék Eveline sminktermékeket is, de drogériákban én még nem láttam.

 A leírtak alapján adnátok neki egy esélyt?Ki próbálnátok?
Nektek melyik arc,-sminklemosó vált be legjobban?

You Might Also Like

9 hozzászólás

  1. Őt én is meg akartam venni, csak még annyi sminklemosóm meg kendőim is vannak, hogy nincs arcom egy 3.-4. fajtára is beruházni. De olyan rég szemezek vele, mire oda jutok, hogy megvenném, szerintem el is tűnik a polcokról...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, én is így vagyok a fürdőszobai kenceficékkel: tele vagyok előre megvett samponokkal,balzsammal, tusfürdővel. Szerintem nem tűnik el egy hamar a boltok polcairól, egyre népszerűbb ez a márka biztos marad még sokáig. Például ma láttam Rossmannban Eveline körömlakkokat, amik eddig nem voltak...:)

      Törlés
  2. Tuti ki fogom próbálni, kíváncsi vagyok erre a micellás dologra :) Bár nekem bevált a Garnier sminklemosója, de szeretek más termékeket is kipróbálni, kísérletezgetni :) Köszönöm, hogy írtál róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad!Én ezt már korábban kinéztem magamnak, míg tartott az előző Nivea Aqua Effect habzó arctisztítóm. Rettentően szárított és nem is éreztem, hogy tisztítana. A Garnier termékek általában véve jók, emlékszem nekem is volt arctisztítóm tőlük és szerettem.

      Törlés
  3. Hu ezt én is imádtam, amíg vissza nem tértem a tejes lemosókhoz!
    Jól végezte a dolgát, lehozott mindent! :)

    http://absshowcase.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Én is megvettem, de még nem használtam, vártam, hogy megírd a tesztet róla. De most már tuti kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a tippet, lehet hogy kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés

Facebook