7 nap 7 rúzs: az 5. és 7. nap rúzsai:)

június 09, 2013


 Ezzel a mai (első) bejegyzéssel amivel egyúttal pótolom az 5. napot véget is ért az 1 héten át tartó "rúzs kihívásom". 
(nem tudom, hogy maradhatott ki, valószínű azért mert a pénteki nap önmagában is elég kaotikus volt:))
Végül is sikeresnek mondható, mert ha még emlékeztek az volt a cél, hogy a régóta elő se vett rúzsokat, szájfényeket próbáljam ki újra, hát ha megtetszik egyik másik magamon és sűrűbben viselem majd. Ahogy tegnap is említettem már igen csak kifogyott a projektbe illő készletem, de az NYC ajakfilcet és a Maybelline pink rúzsát többször elő fogom venni, mert szerintetek is jól állt és szerintem se volt rossz. Kevés rúzsom van,  olyan amit használnék is még kevesebb:)) Túlzottan nem hoztak lázba eddig,de ez a hét arra (is) jó volt, hogy más szemmel tekintsek a rúzsokra és úgy összességében az ajakszínezés előnyeire:)
Apropó, nagyon köszönöm az egész heti hozzászólásokat, észrevételeket, biztatást!!! Fontos a visszajelzés és nagyon jó látni, hogy egyre többen és többször 'adtok hangot' a véleményeteknek a bejegyzések alatt.  Köszönöm!


Szóval az 5. napról maradt el egy bejegyzés. Nem árulok el nagy titkot, hogy a képek előző héten készültek -kivéve az alsó képet,mert az mai-  és bejegyzések is félkész állapotban voltak már így történhetett a kavarodás vagy is hát az elmaradás.Hupsz!
Péntekre ismételten Maybelline terméket szántam, egy szájceruzát (csúnya szóval). Se szám, se név annyira picire hegyeztem, hogy egyik se látható már. Na, nem azért mert annyit használtam volna, sokkal inkább a régi hegyezőm hibája, ami csak törte-törte a ceruzákat de semmit sem hegyezett rajtuk:S
Sötétebb árnyalatú mályvának mondanám csak úgy ránézésre, de felvitelkor teljesen más. Nem szép, nem tetszik magamon, szóval azt hiszem tovább hegyezgetem, míg el nem fogy. (szó szerint)




Az utolsó alkalomra szánt rúzs kifejezetten új, a héten vásárolt NYC Ultra Last darab.  Ahhoz képest, hogy ránézésre azt hittem intenzívebb, látványosabb színe lesz....nos, eléggé nude a végeredmény. Nem baj, de a lényeg pont az lett volna, hogy kicsit kilépjek a komfort zónából, azt reméltem kissé sárgás tónusú lesz a eredmény, na mindegy. Az árnyalat neve 413 Rose Gold, nagyon kicsi, aranyló csillámokkal amik szinte észrevehetetlenek az ajkakon. Elég tartós és jól kenhető.







You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Azt hiszem ez a nude rúzs lett a kedvencem. :D Sőt, lehet hogy be is szerzem. :)
    Apropó, nem tudom mikori a nude rúzsos kép, de látom még a lakkok fent vannak. Nálam sajnos max 3 napot bírtak, ami nálam nem túl biztató, mert heti 1x lakkozok, esetenként nagyon ritkán 2x.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nude rúzsos képek ma készültek,délelőtt még csak mutatóujjamról pattogzott le,de egyébként elég jól bírta.Így a nap végére viszont jócskán "megfáradt" a lakkozás a nagytakarításnak és rengeteg mosogatni valónak köszönhetően:)))

      Törlés

Facebook