7 nap 7 rúzs: NYC ajakfilc

június 06, 2013









 A "kihívás" negyedik napjára egy ajakfilcet hoztam. Őszintén szólva nem vagyok oda ezért a filces megoldásért. Néha előveszem ezt NYC filcet, de újra és újra rájövök, hogy nekem nem tetszik ez a megoldás, habár a szín pont nekem való.





 
 Ez az árnyalat hétköznapra is alkalmas, a kék szemsminkkel nagyon jól mutat. Ezekkel a filces tusokkal szépen lehet kontúrt rajzolni, de az ajakszínezés már kicsit macerás. Legalább is ez a NYC Smooch Proof Lipstain változat elég nyögvenyelősen adja a festéket. Az árnyalat neve Champagne Stain 493. Lilás beütésű, sötétebb rózsaszín. Káprázatos. Még hátra van három nap a sorozatból, de szerintem ő lesz az az elfeledett darab, akit a jövőben többször használok majd a szürke hétköznapokban.

Nektek mi a véleményetek az ajakfilcekről?
Melyiket próbáltátok?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Jól áll rajtad:) Én is szeretem az ilyen árnyalatokat.

    VálaszTörlés
  2. Én még sosem próbáltam filces rúzsokat, valamiért tartok tőlük :) ez is jól áll Neked, eddig mindegyik szín jól állt, de tényleg :) egy narancssárgás már biztos nem lenne jó, de a pink árnyalatok tényleg a Te színeid :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a színe <3, és jól is áll neked =)

    VálaszTörlés

Facebook