Teszt │ Pretty Perfect golyós szemkörnyékápoló

június 28, 2013






Lassan 2 hónapja, hogy megvásároltam ezt a no name golyós szemkörnyékápoló szérumot. Itt az ideje, hogy megismertessem veletek is vagy ha rajtam kívül más is beletette a kosarába megbeszéljük kinek hogy vált be.











Külcsín: A termék maga egy csúnyácska, ufózöld csomagolásban kapható, a 14ml-s mennyiségével látszatra kevésnek tűnik mégsem az. A kialakítása, formája egyébként "kézre áll", praktikus a fogása. A kupakot letekerve átlátszó, műanyag golyófejhez jutunk. Ami engem eléggé szíven ütőt az első alkalommal, mert a külső csomagolásból arra következtettem, hogy fém feje van, mint például a Garnier hasonló termékének, ezzel is elősegítve a hűsítő érzést szem alatt. (tudom, naiv hozzáállás ilyet várni egy pár forintos terméktől) Néha ugyan megszorul, de azért kellő mennyiségű terméket kapunk egyetlen görgetéssel is.

Illat/állag/hatékonyság: Az illata kellemes, egy parfüm illatára emlékeztető. Ez talán nem túl jó tulajdonsága egy  érzékeny területre szánt terméknek. Több, mint 1 hónapja használom rendszeresen esténként, nem okozott semmilyen bőrpírt vagy szárasságot ezidáig.
Állaga ragacsos, áttetsző. Sajnos túl sokáig érezni a ragadós utóhatását ami engem kifejezetten zavar. Nem csupán szem alá használom, előszeretettel kenem az arcom többi részére is, főleg az apró ráncok lelőhelyén vagy a homlokon.
Egy alkalommal elég sokat használok belőle, mégis ez a kis kiszerelés elég jól bírja. Szerintem mostanában haladtam csak túl a felén, pedig kicsit több mint 1 hónapja használom intenzíven.
Hatékonyságáról nem tudok sokat mondani, főleg nem pozitívat ugyanis semmi jelét nem látom hogy enyhültek volna a karikák vagy frissebb lett volna a tekintet pedig a koffein kivonat miatt legfőképp ez volt az elvárásom. 
Ár-érték: "Költséges" 400ft-os ára miatt nem mondom, hogy drága bár ha azt vesszük hogy semmi hatását nem érezni vagy látni végül is pénzkidobásnak számít bármilyen olcsó is volt. Elhasználom, mert nem szívesen dobok ki semmit, amiért pénzt adtam. Szóval el fog fogyni, de nem érdemes beruházni rá. Ha egy mód van rá, kerüljétek!!!
Számomra a márka is ismeretlen volt- ez már intő jel lehetett volna,-  de születtek már frenetikus egymásra találások köztem és egy-egy addig ismeretlen termék között.

Pontokban kifejezve:
Csomagolás: 5/2
Hatékonyság:5/1
Ár-érték: 5/2
Összesítés: 15/5

Összegzésként csak annyit, hogy az eddig tesztelt termékek közül a valaha volt legkevesebb pontszámot kapta ez a szemkörnyék ápoló. Pedig annyira nem utálom, mint ahogy az a pontokból kitűnik, csak hát hatékonyság híján még az én híresen jó szívem se tud többet adni:))) 
Három fajtával találkoztam a polcokon; egy Q10, egy tisztító arcápoló és a szemkörnyék ápoló változattal.Lelőhelye a Rossmann, eredeti árában nem vagyok biztos de nagyjából 600ft körül mozog, ha valaki arra vetemedne hogy a teszt ellenére mégis kipróbálja...

Follow on Bloglovin
 

Megvette más is ezt a terméket vagy valamelyik változatát?
Mik a tapasztalatok?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. ugya ilyen ketezik kekben a pattanasokra es az valami csidasan leszaritja oket.gondolkoztam ezen is ,de igy mar nem veszem meg....koszi a velemenyt!! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen!
    Ne is pazarold rá a pénzed, semmit nem tud. Én is kipróbáltam, de nekem még az egyenletes folyással is gondjaim voltak.

    VálaszTörlés

Facebook