Ebay valóság

június 01, 2013

Alig vártam, hogy megírhassam ezt a posztot, de beakartam várni az összes  májusi rendelést. Úgy ahogy összejött, egyetlen termék késlekedik de már nem tudtam tovább várni ezért is van, hogy ma két bejegyzéssel is jelentkeztem.
Korábban írtam egy listát miket szeretnék beszerezni Ebayről, örömmel láttam/olvastam több blogon is, hogy az általam összeszedett termékek felkeltették  az érdeklődést és meg is  rendeltek belőle ezt azt. Ennek örülök, azóta én is szemfülesebb vagyok ezen a téren és az új rendelésemnél már én is javarészt olyan - főleg nyakláncokat - válogattam, amiket másnál láttam így nem teljesen zsákbamacska ez az egész.
           A képek alatt megtaláljátok az árat és linket. Postaköltség egyik terméknél sem volt.

A legjobban ezt az ecsetkészletet vártam és nem csalódtam. Tiszta sor, hogy nem egy RT vagy Sigma. Egyenlőre nem is vagyok azon a szinten, hogy ennyire minőségi ecsetekkel dolgozzak. 
4 hét volt míg ideértek ebben a bubis borítékban, külön-külön csomagolva, ami a jövőre nézve is hasznos, ha utaztatnom kell majd az ecseteket. Elsősorban alapozóecsetre volt szükségem, de olyan jó áron sikerült rátalálnom erre az 5db-os készletre, hogy úgy voltam vele egyefene. 5db-os, de van köztük 1-1 kétvégű ecset, tehát összesen 7. (ezekkel bajba vagyok, hogy hogyan is tároljam őket, ugyanis jelenleg dekorhomokkal teli vázában tartom az ecseteket)



780,-HUF


Még annak idején Raminál láttam meg ezeket a miniszemceruzákat, videót is készített róluk. Szóval akit érdekel ott részletesen megismerkedhet velük. Röviden annyit, hogy eddig ahány blogger annyi színösszeállításban láttam ezeket a kis cerkákat. Én aránylag használható színeket kaptam, plusz pont hogy a fehér ceruza meglepően "erőteljes" és tartósnak bizonyult.
300,-HUF
Az utolsó ez a fülbevalótartó állvány, ami néhányotok figyelmét felkeltette egy korábbi bejegyzésben. Kíváncsi voltam milyen lesz a valóságban, hát.....picike. Ő is buborékos borítékban érkezett és szerencsére sérülésmentesen. Már be is rendezkedtem, nincs sok "bedugós" fülim, így nagyjából elférek rajta.
24 pár fülbevaló tárolására alkalmas.

290,-HUF

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Köszönöm a linkelést:)
    Ezek az ecsetek jónak tűnnek, lehet rájuk nézek én is:)

    VálaszTörlés

Facebook