Fashion/Beauty Photo Challenge #3.

július 28, 2013




 11) Egy különleges ékszered
Nem volt kérdéses mi kerül ebbe a kategóriába. Jelenleg ez a narancssárga számít a legkülönlegesebbnek a gyűjteményben. Még nem igazán tudtam mihez felvenni, de augusztusban talán majd egy esküvőn eljön az ő ideje.


 12) Mi van a táskádban
A táskám tartalmát már kétszer is megmutattam, viszont a Görögországban vásárolt táskámat még nem! Jó pár éve vettem, ha jól rémlik a múlt nyáron és az azelőttin se vettem elő, pedig illik ezekhez a forróságos napokhoz amiket mostanában élünk. Amit nem fotóztam de ilyen hűségben elmaradhatatlan az az ásványmentes vagy ízesített víz.

13) Stílus/ dolog amit egy sztár inspirált
Hú, ez fogós mert nem teljesen értem mit is érthettek ezalatt!? De megoldottam: a hozzám közelálló stílust jelenleg Meghan Markle képviseli mióta rátaláltam a Suits című zseniális sorozatra. Így jött az ötlet, hogy őt hozom ehhez a témához és egy általa inspirált összeállítást. 

 

14) Valami varázslatos
Nem jutott semmi az eszembe, de az elmúlt időben jól működik nálam ez a szépen csillogó, varázslatos lábbalzsam :DD Bocsi, tényleg nem jutott semmi más az eszembe.
  


15) Napi arc
Ez lennék én, ma. Alap, hogy a legnagyobb melegben, dél körül szaladunk le a boltba az ebédhez valóért és fagyiért:)



A kihívás korábbi részei:

You Might Also Like

2 hozzászólás

Facebook