"Muszáj volt" vásárlásom eredménye (haul)

július 16, 2013

Igen jól olvastátok a címben!A múlt heti forróságra és úgy általánosságban a nyárra fogom a múlt heti vásárlásomat csak hogy ne kelljen szembesíteni magam a valósággal miszerint túl sokszor fog el az indokolatlan vásárolhatnék. Miközben a most beszerzett cuccok közül azért jó néhányra tényleg a nagy meleg miatt van szükségem, amire rátesz még egy lapáttal hogy ahhoz hogy elérjek a "dolgozóba" kutyagolnom kell először (csak) tíz percet aztán buszozni negyvenet és lazulásként még harmincat sétafikálni az Andrássy úton. Nem nyavalygok, gondolom nem én vagyok az egyetlen akinek kissé körülményes eljutnia A-ból B-be. Szóval hamar rájöttem, hogy az "üdén, fitten és csinosan" szlogen jelen forróságban nem nagyon kivitelezhető száz százalékosan, de próbálom komfortosabbá tenni a helyzetet:)

Amire nagy szükségem lett volna az néhány blúz vagy felső ami nem ujjatlan de azért mégis szellős és nem döglesz bele, nos úgy látszik ilyet jelenleg nem kapni se Békéscsabán, se Szegeden, se ázsiai áruházban, se plázákban.(legalább is az én ízlésemnek valót) A másik küldetésem egy nyári nadrág volt, valami lenge, nyárias de legalább is színes. Teljesítve.
A dezodor és testpermet is gyorsan fogy mostanság, úgy hogy ezeket is pótoltam. A napszemüvegem is beadta a kulcsot és  még sz*r*l is állt.
Ugye belátjátok most már Ti is hogy igazából mekkora szükségem volt a most következő termékekre???:D


A Pantene Volumennövelő spray-zselét ( ?) viszonylag régen vettem, de egyenlőre nem sokszor vettem hasznát. A hajtövekre kell fújni ezáltal elviekben megemeli azt. Kétszer-háromszor próbáltam, de azóta is várom a hatást...Igaz, akciós volt de azért mégis valami látszatja csak kéne hogy legyen?!AZ illata kellemes, de ennyi nekem nem elég.
Donna La Rive  parfüm deo (899,-) ezzel a hangzatosnak nem mondható névvel biztosan egy drága parfüm utánzata akarna lenni. Szégyellem, de gyorsan kellett valami illat mert én balga nem kapcsoltam hogy időben hogy véges az aktuális testpermetem így a hétvégi nagybevásárlás keretében a Tesco-ból beszereztem ideiglenesen ezt. Egyébként nem olyan rossz, mint amilyennek gondolhatjátok így a csomagolás alapján. Vizezett lötyihez képest egész tartós.
Áldás volt viszont a kánikulában a Garnier Mineral extrafresh (500,-) golyós dezodora ami a szokásos 48 órás védelmet ígéri izzadás ellen. Nos, 48 órán keresztül nem próbáltam de nálam simán bírta a 10-12 órát (!) Ennyi idő elteltével is éreztem az illatát magamon, de lehet hogy csak azért mert új illat és még nem szoktam hozzá. Nem tudom, mindenesetre tetszetős a csomagolás, táskabarát és alkoholmentes.

A bevezetőben említett  napi X km trappoláshoz kellett egy amolyan "túracipő" ami azért csinos is és magasabbnak is mutat picit. Ezt a rózsaszín szegecses cukiságot a  szokásos piaci cipővásáron szereztem be, a szokásos verhetetlen áron. (1300,-)
A napszemüveggel (899,-) úgy vagyok, hogy magamon egyik sem tetszik viszont a szemem nem igazán bírja hunyorgás nélkül az alig napfényt se. Ezért úgy vagyok, hogy mindegy milyen rosszul áll (jó, azért nem teljesen mindegy) kell valami védelem a sugarak ellen. Ennek tetszett a lencséje, annál kevésbé a dalmata pöttyös szára de annyit kutattam az elmúlt hetekben egy tűrhető formájú szemcsi után, hogy úgy voltam vele hogy ez a kis apróság nem  lehet akadály.

Az elmúlt idők legjobb vételének számít ez a kék, enyhén sztreccs naci az Orsayből.(2000,-) (mindenképp nézzetek be az üzletbe, mert elég jó cuccok vannak, nagyon kedvező áron!)
Magas(abb) lányoknak boka fölé érő fazon lenne, nekem bokáig vagy még lejjebb ér (még felhajtott szárral is) de pont ezt tetszik benne. Nyárias színe van, de mégsem farmerkék. Az utolsó darab pont méretem volt ebből a színből. Láttam belőle türkiz árnyalatot illetve citromsárgát is, igaz nagyobb méretben de az a szín nálam nem játszik.
Mielőtt rábukkantam volna az Orsay nadrágra megvettem ezt a szürke, vékony anyagú nadrágot ugyanannyiért mint a kéket. (2000,-) Mekkora melléfogás volt, most hogy tudom ennyi pénzért mennyivel jobb kinézetű és minőségű nadrágot kapni az említett üzletben. Bántam is rendesen, hogy később akadtam rá arra, mint erre a lenge fazonú, unalmas színű társára.

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Jó dolgokat vettél :) Az Orsayben én is gyakran vásárolok, tényleg jó dolgok vannak elérhető aron :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért én mindig csak leárazások idején tévedek be ebbe az üzletbe,főleg az ékszerek miatt. Ilyenkor rájövök hogy nagyon klassz dolgok vannak de valamiért mégse járok túl gyakran

      Törlés
  2. Az a cipő O.O Lesz majd vele outfit? Kíváncsi lennék milyen ruhával párosítod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek majd befotózni vele egy szettet.

      Törlés
  3. A kék Orsay naci nagyon-nagyon tetszik! :)
    Egyébként díjat kaptál tőlem: http://highheelsandcakes.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Ahhoz képest, hogy hosszú gyaloglásokra vettem már sikerült feltörnie a sarkam:D
      Mondjuk ez minden cipővel így van, szóval nem a szandi hibája inkább az én lábam béna!!

      Törlés

Facebook