TESZT│ az új Garnier Fructis hajerősítő samponok

július 18, 2013

Újabb tesztelni valóval érkeztem, annál is inkább mert úgy vettem észre szeretitek az efféle szösszeneteket a blogon és valamiért én is jobban kedvelem az ilyen típusú bejegyzéseket írni.  Minden hónapban legalább 1 terméktesztet továbbra is hozni szeretném, mert fontosnak tartom egymás tájékoztatását egy-egy termékről. Én is az ilyen posztokat szeretem leginkább olvasni más blogokon, én magam pedig elsődlegesen olyan termékekről írok amik átlagos vagy kifejezetten olcsó árkategóriában mozognak, azért hogy megmutassam lehet jobb minőségű, hatékonyabb egy átlagos/alacsony áras termék mint egy márkásabb társa. Vannak melléfogások is, tudom jól. Volt már itt a blogon is, például a legutóbbi szemkörnyék ápoló szérum. Kell ilyen is:)
Ezúttal a Garnier Fructis hajerősítő samponjait választottam tesztalanynak, elfogyott már egy flakonnal ezért merek írni róla:)
Nem kertelek nagyon szeretem mind a két változatot, tipikus "nyári sampon" - ha van ilyen -  mert az illata nagyon finom citrusos és nem nehezíti el a hajam.

Külcsín: A megszokott 250ml-s Fructis-kinézet, de ezúttal nem sötétzöld vagy fekete flakonban hanem áttetsző, színezett kiadásban. Nagy hátránya viszont a tetején lévő zöld kupak, amit szívből utálok!! Kitalálhattak volna az Okosok valami praktikusabb megoldást is. Képtelenség "kipöckölni" egyébként is, hát még ha az ember lányának a tus alatt egyik kezében a zuhanyrózsa...
Illat/állag/hatékonyság: Két példányhoz is volt szerencsém -a sárga már el is fogyott - mindkettőnek isteni illata van: a Fruity Passion (sárga flakon) változat  kókusz és maracuja exotikus illatával a puhább és erősebb hajért. Míg a Grapfruit Tonic kiadás a grapfruit illatával üdévé és ragyogóvá varázsolja a hajat. Mindkettő illatáért oda vagyok, akárhogy szagolgatom most is épp őket, nem tudom eldöntetni melyiket szeretem jobban. Citrusos, élénkítő, friss illat ami akár a hajmosást követő napokban is érződik -feltéve ha nem fújjátok teli egyéb hajformázókkal, ahogy én teszem.
Áttetsző, kissé sűrű állagú de jól habzik. A középhosszú hajamra én egy jó tenyérnyit szoktam tenni (de ez egy rossz szokás részemről) szerintem kevesebb is elég lenne. Mindkét változat hajerősítő, a sárga csomagolású normál és száraz hajra, míg a piros változat normál és fakó hajra ajánlott. Bevallom nem próbáltam, hogy szembe kerülés esetén irritál e, javaslom ti se tegyétek!:))
Ami a hatását illeti: frissítő érzés  és érzem ahogy "tisztul a hajam" :)  Nem érzem hogy szárítana mindenesetre mosást követően a jól bevált Kallos hajpakolásommal azért futni szoktam még egy kört. Volt, hogy kipróbáltam úgy hogy csak a sampont használtam semmi egyéb pakolást, balzsamot vagy hajformázót csak mert érdekelt meddig érződik az illat.  Egy napig simán bírta, talán még tovább is de én nem bírtam tovább és ráfújtam a kifésülhetőséget könnyítő kondicionálóból:)
Ilyenkor nyáron zsírosodásra hajlamosak a tincseim, és korábban három nap után  moshattam is újra. Mostanában viszont csak a  4. nap  estéjén tükörbe nézve látom (és érzem is )  laposnak és elnehezültnek a  frizkóm. Ennek a samponnak tudom be azt a +1 napot és ezért hálás vagyok ugyan is nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé a hajmosás és a vele járó procetúra.
Számomra nem fontos, de tisztában vagyok vele hogy sokaknak fontos hogy egy hajra való termék szilikon-, parabén és minden "csúnya" összetevőtől mentes legyen. Jó hír, hogy ez a termék a lehető legkevesebb káros összetevőt tartalmazza, szilikon-,és parabénmentes is egyaránt.
Ár-érték: Az első, (sárga) próbaflakont nagyon olcsón, 400ft-ért vettem. Azt hittem kifutó termék azért ilyen olcsó, aztán a következőt már teljes áron, fullosan felpakolt polcról leemelve vettem meg 800ft körüli áron, de még így is bőven megéri. 

Pontszámok:
Csomagolás: 5/3
Hatékonyság: 5/5
Ár-érték: 5/5
Összpontszám: 15/13

Nem lett max. pontszámos, de tényleg csak a kupak miatt ami minden hajmosásnál felbosszant. Ahogy olvastam Krémmánián másoknak is bevált és ha csak kicsivel is , de elodázza a soron következő hajmosást, ami -ha másoknak is olyan macera, mint nekem akkor - nagy segítség. Ami meglepő, hogy mindkét termék normál és/vagy száraz hajra való mégse nehezíti el a hajam. Szóval száraz hajjal küszködöknek biztosan jó lehet de megér egy próbát szerintem a zsírosabb típusba tartozó lányoknak is.
Remélem hasznosnak találtátok és kellően részletesnek a tesztet!?
 Follow on Bloglovin

Milyen sampont használtok és egyáltalán mi az elvárásotok a tökéletes samponnal szemben?
Fontos számotokra, hogy szilikonmentes legyen?


You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Ó, hát én imádom ezeknek az illatát, és csak azért nem vettem, mert vár rám egy csomó másik kipróbálásra. Így viszont elgondolkodom majd rajtuk még egyszer. Remélem, nem csak a nyáron lesznek kaphatóak :-)

    VálaszTörlés
  2. Még nem próbáltam de ha elfogynak a samponok beruházok a Passion fajtára. Meggyőző volt a poszt. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon felkeltetted az érdeklődésem a Grapefruitos sampon iránt!:D

    VálaszTörlés
  4. szuper, szerintem ki fogom próbálni:)
    imádom a maracuját:D

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy tetszett a teszt lányok és f hogy elkeltette az érdeklő!
    Remélem Ti is meg lesztek elégedve vele!!!!
    Van belőle óriás kiszerelés is, én legközelebb már azt veszem:)

    VálaszTörlés

Facebook