TESZT│ClearSkin 3in1 artisztító, radír, maszk

szeptember 29, 2013

Talán épp 1 hónapja, hogy megérkezett a legutóbbi Avon rendelésem, közte ez 3in1 arctisztító is, úgy hogy ideje volt megírni róla a véleményem. 
Korábban említettem már, hogy az utolsó 'arcradíros emlékem' nem épp a kellemes fajtából való. Történt ugyanis - kábé száz éve, talán még az általános iskolás években - hogy nagy lelkesen megvettem  életem első  arcradírját egy kis kozmetikai üzletben (valószínűleg noname márkát, bár erre nem emlékszem) haza érve felkenve olyan brutál kiütéseket, dudorokat hívott elő a homlokomon hogy az orvos 1 hétre kiírt a suliból mondván nem biztos hogy sokat dobna az önértékelésemen ha ilyen arccal kellene megjelennem embertársaim előtt...Gondolhatjátok?! Mély nyomokat hagyott bennem ez az élmény. Tehát ilyen előzmények után szántam rá magam 1 hónappal ezelőtt, hogy újra neki fussak ennek az arcradír témának...


Külcsín: Fehér alapon lila-piros, cuki virág és szívecske mintás tubusos kiszerelésben  kapunk 75ml terméket. Nekem bejön ez a csőrös adagoló fej, sokkal inkább mint hogy hatalmas tégelyekbe kellene könyékig belemásznom bár ez inkább testre való termékeknél jellemező.
Illat/Állag/hatékonyság: " 3in1-ben arctisztító, radír és maszk. A termék AHA- savat tartalmaz. Használj napvédőt tartalmazó krémet, és a termék használatának ideje alatt, valamint utána 1 hétig kerüld a napon való tartózkodást!" - Na, ettől a mondattól azért beparáztam rendesen. Milyen termék lehet az olyan, aminek a használatát követően 1 hétig kerülni kell a napfényt??! Nyilván a közvetlen napra, szoláriumra gondoltak de akkor is!! Ezek után - és a rossz emlékek fényében - még kevésbé akaródzott magamra kenni :) Erőteljes illata van, amit meg se próbáltak valamilyen gyümölcs kivonattal palástolni úgy is esélytelen lenne.  Az állaga viszont pont jó, nem túl folyós de nem is az a "kenhetetlen" állagú. Az apró szemcsék aránya pont megfelelő, kellően durva ahhoz az elhalt hámréteget leradírozza mert hogy a termék felhasználása háromféleképp lehetséges: simán csak arctisztítóként: csak felkened pár pillanat és már mosod is le. Vagy radírként jól bedörzsölöd és aztán mosod le avagy hagyod megszáradni 10-15percre. Az összes változatot kipróbáltam, habár én 5 percnél tovább nem mertem fenn hagyni. Már az első pillanattól érezni egy erős - szinte szemet irritáló - menta illatot és egy hűsítő-fertőtlenítő hatást a bőrön ami aztán alább hagy, nekem 5 perc is bőven sok ebből az érzésből. Közepesen durva radírozó hatású, de hisz ez a dolga szóval ezzel nincs is bajom. Ezek után szinte biztosra vettem, totálisan kiszárítja a bőröm és egyadta piros foltos lesz a fejem. Picit igazam is lett, de  nem olyan vészes sokkal rosszabbra voltam felkészülve az enyhén száraz bőr pedig nem csak a terméknek köszönhető, most hogy beköszöntött a szeles időjárás a bőröm alapesetben is hajlamos rá,  a hidratálás pedig nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, sajnos. Cserébe viszont puha tapintású és frissítő lett a végeredmény, így több alkalom után azért érzem hogy szárítja a bőrt de közel sem annyira mint ahogy a leírás alapján gondoltam. Nem pattanások miatt vásároltam vagy fokozott faggyútermelés ellen, hiszen kifejezetten száraz bőröm van, inkább pórusösszehúzó és az elhajt sejtek eltüntetése volt a fő fél. A nedvességpótlás azonban a termék használatát követően szigorúan kötelező, szóval Hidratálni, hidratálni, hidratálni!!! Ez elkerülhetetlen szerintem bármilyen arc,-vagy testradírt használata után.
Ár-érték: 899ft-ért rendeltem meg mondván ennél többet nem szívesen áldozok egy olyan termékért amiben már csalódtam egyszer, viszont úgy éreztem hogy a hidratáló arcmaszkok és egyéb kenceficék mellett szükség van már egy alapos hámlasztásra. Ez a tubus valószínűleg jó ideig elég lesz, egyrészt mert nem hatalmas  mennyiséget használok egy alkalommal,  másrészt mert csupán 2 hetente kenem fel. Ennél gyakrabban nem is ajánlatos még  a problémamentes arcbőrrel rendelkezőknek sem (!) 
Hatásával személy szerint elégedett vagyok, azt kaptam amiben -bár nem vártam mert a legrosszabbra voltam felkészülve - reménykedtem.  Alapos hámlasztást, közepes szárító hatást.

Pontszámok:
Csomagolás:5/4
Hatékonyság:5/3
Ár-érték: 5/2
Összpontszám: 15/10

Összefoglalva végül is nem rossz termék, valószínűleg más arcradír is hasonlóan szárítja a bőrt szóval még ezt sem írnám kifejezetten negatívumnak hisz szükséges velejárója a terméknek. Ennél azért kíméletesebb mégis ugyanilyen hatékony termék is kapható.  Kifejezetten erős illat és a bizsergető, hűs érzés miatt biztosra vehető hogy "dolgozik" az arcon, és az összetevőlista sem annyira tragikus mint gondolnánk. Enyhe pirosságot hagy maga után, de ez nem tart tovább néhány óránál. Újravásárolni biztosan nem fogom, mire ez elfogy talán nem is lehet majd kapni. A többségnek pattanásokat okozott, nekem egyet sem. Engem inkább a piros foltok és a szárazság érzet ami zavar benne igazán de az idővel elmúlik illetve orvosolható. Cserébe puha, selymes bőrt kapunk és észrevehetően üdébb, tisztább bőrfelszínt.


Ti hogy álltok az arcradírokkal, milyen gyakran használtok?













You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. nagyon jól összefoglaltad!
    meggondolandó a megvásárlása csak nekem ez a termék család annyira nem vált be az Avonnál, pedig szeretem az Avon termékeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az első ClearSkin termékem és úgy egyáltalán az első arctisztítóm az Avontól. Leginkább a hajra való termékeiket, a körömlakkjait, de mostanában beszereztem több parfüm mintát is azokat szeretem csak sajnos kevésbé tartósak.

      Törlés
  2. Én most a Garnier Pure 3 in 1 (arclemosó+bőrradír+maszk) krémjét használom minden nap. Nem túl durva szemcséjű, és nekem jól is tisztít.
    Még korábban rendeltem egy avonos clearskin pórustisztító gélt (zöld csomagolású), de még nem mertem kipróbálni. Bár ilyenkor mindig csak kis felületen használom először, ha gáz lenne, akkor ne kelljen zacskót húzni a fejemre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden napos használat nálam kizárt, legyen bármilyen gyenge radírozó hatású is. Nekem eszembe se jutott, hogy kis felületen próbáljam ki pedig gyanta vagy egyéb ismeretlen kencéknél kiszoktam próbálni.

      Törlés

Facebook