Haul I Glamour napi drogériás szerzemények

október 16, 2013

Én se akarok elmaradni a Glamour shopping beszámolóval: hozom is a hétvégén szerzett újdonságokat. Úgy jött ki a lépés, hogy néhány dm kuponon kívül ( plusz egy KFC-n :) a hétvégén vásárolt ruhaneműk egyikéhez sem tudtam kupont felhasználni pedig nagyon készültünk, két kuponfüzettel felszerelkezve indultam el a vásárlási láz második napján családostól a Napfény városába mégse sikerült egyet sem felhasználni.  Azokban az üzletekben ahol olcsóbban lehetett volna vásárolni semmi nekem valót vagy csak túlárazott ruhákat találtam. Ez egyébként nagyon rossz szájízt ad az egész Glamour hajcihőnek: felhúzzák az árakat így aztán hiába a -20% (ami egyébként se sok) legjobb esetben is ugyanannyiért vásárolsz kuponnal mint a várva várt hétvégét megelőző  hetekben.
Péntek reggel viszont az itteni dm-ben a kuponok jó részét el tudtam használni, megvettem minden olyan sminkterméket, ami létszükséglet és ha nem tudtam volna beszerezni másnap a  jóval zsúfoltabb szegedi Árkádban az nagyon rosszul érintett volna. Ma ezeket mutatom meg, a hétvégén pedig a őszi/téli gardróbfrissítés darabjait,  azokat a ruhákat amiknek egy részét a  múlt hétvégén szereztem be,  de egyikhez se sikerült kupont felhasználni.


  • Syoss intenzív olaj hajfesték  /6-76/ meleg rézvörös árnyalatban
1190ft -50%
Sosem volt még barnán kívül más hajszínem és ez a vörös (legalább is a képen lévő árnyalat) elég jelentős  változásnak tűnik az eddigiekhez képest már ha lesz egyáltalán valami látszatja az én eredetileg sötétbarna hajamon. Reménykedem - az eddigi tapasztalatok alapján - hogy a sötét hajkoronámon  azért kevésbé intenzív, "rókavörös" árnyalatú végeredmény születik majd mint a képen. Ez az első Syoss festékem és olaj alapú festéket sem próbáltam még. Nekem nagyon bevált a Perfect Mousse habállagú festék 750 árnyalata ami életem első hajfestéke volt de mivel vörös árnyalatban csak sötétebb tónusok vannak  így kénytelen vagyok új hajfesték márkát tesztelni. A Syossról jót is rosszat is hallani, az izgalom a tetőfokon....vajon mi sül ki belőle!?
  •  
  • Balea olajos hajregeneráló balzsam argánolajjal
Akciósan, de nem kuponnal tettem szert erre a argánolajos balzsamra. 1+1 akció van a dm-ben az ilyen típusú samponokra és balzsamokra. Anyu kapta a sampont, mert abból nekem a number one még mindig a Fructis viszont a Kallos balzsamom elfogyott ezért most ezzel próbálkozom. Nem vagyok szilikonmentes termékek élharcosa, eddigi tapasztalatok alapján csak rosszat tett a hajammal; kezelhetetlen, kellemetlen tapintású lett az előző 'cseresznyésakármilyenszilikonmentes' sampontól amit legutóbb próbáltam. Ez a balzsam viszont az eddigi két alkalom után -bár pozitív hatását 'ily csekély használat után még nem érzékelem - egész jónak tűnik, a hajam selymes és nagyon kellemes az illata.
  •  
  • Alverde pirosító (pretty terra) 
1399ft / -50%
Az eddigi legjobb pirosító amivel találkoztam, az árnyalata is tökéletes nem túl erős. Praktikus, masszív és ütés álló csomagolás (tesztelve!:) Anyu vett magának ilyet még tavasszal, meglepő vagy sem nagyon eltérőek az igényeink  sminktermékek terén :) de ez a pirosító mindkettőnk kedvence lett.
  •  
  • S-he stylezone szemceruza fekete korrektorral 
799ft/ -50%
A legjobb vásárt egyértelműen ezzel az átlagosnak tűnő szemceruzával csináltam. Sokkal jobban teljesít, mint reméltem. A tavasszal beszerzett Max Factor fekete szemceruzám utánpótlását kerestem de annál sokkal jobbat találtam.  Ez a kétvégű fekete szemcerka korrektorral (valójában fogalmam sincs miért a korrektor elnevezés) nagyon jól működik nálam, annyira hogy eredetileg megakartam várni míg elfogy de reggelente akaratlanul is ehhez nyúlok a Max Factor helyett. Az áráról meg ne is beszéljek, alaphangon is mindössze 800ft. Szerintem majd jön róla részletesebb vélemény...

  •  
  • Max Factor Facefinity all day flawless 3in1 alapozó (beige 55)
3599ft/ -50%
Több hete keresem, kutatom a megfelelő alapozót. Lassan a meglévő bb krémek végéhez érek, télire pedig mindenképp egy erősebb fedésű és textúrájú alapozót kerestem egyáltalán nem ilyen árfekvésben, de a féláras kuponnal félévente megengedhetek ilyen 'luxust". Loreal True Match és e között gondolkodtam de a Glamour megoldotta helyettem a dilemmát mert pár nappal előtte sikerült rádöbbenni hogy a Loreal kupon csak spirálra használható fel így maradt a Max Factor. A színválaszték elég szegényes szerény véleményem szerint, az első két világos árnyalat szinte egyforma, a kiválasztott árnyalat is picit világos de majd hozzá fakulok :D addig meg mixelem a maradék bb-vel. Első benyomások pozitívak, olyan kis bársonyos tőle az arcom a Camouflage korrektorral együtt jól teljesít.
  •  
  • Maybelline ColorTattoo (05 Eternal Gold) 
 
1699ft/ -50%
Ez az a termék amiről megvoltam győződve hogy nekem sosem lesz és az 50%-os kupon ellenére sem fogom megvenni. Akkora a felhajtás körülötte, hogy már-már ellenszenves termékké avanzsálódott számomra.  Mégis végül csak megvettem, de csakis a blog miatt hogy tesztelhessem nektek :DD
Nehéz volt színt választanom, rózsaszín árnyalatokat nem használok, kékből van már elég festékem a fekete meg  unalmas. Az új, bordó árnyalat tetszik nagyon, de a piros és egyéb hasonló árnyalatok kifejezetten rosszul mutatnak a szemem közelében, olyan 'vérnyuszi feeling'-ű.  (mondjuk így Halloween közeledtével még el is menne)  Így maradt ez az aranyló árnyalat, mondván mivel általában barna vonalon mozgok szemsmink terén jól kitudom majd használni. Krémes alapnak tényleg jó,  jól megtapad a por állagú festék de ezt tudja az Alverde szemhéjszínem is. Na, majd elválik milyen lesz a viszonyunk....


Végére két aprócska, jelentéktelen termék maradt a Rossmannból, ahol egyedül a Garnier bb krém -25% kedvezmény játszott, de inkább  alapozót vettem így végül itt is kupon nélkül vásároltam, 'jelentős összeget' hagyva a boltban :D Egy Fa tusfürdőt 299ft-ért és egy Alterra aloe vera arctonikot 250ft-ért

You Might Also Like

9 hozzászólás

  1. Nagyon kíváncsi leszek az új, vörös hajszínedre, mindenképp mutasd majd meg! :-)
    Érdekes, pont az arany Color Tattoot nem nézegettem soha, mert nekem ez már túl csillámos- viszont egy natúr bőrszínnek nagyon örülnék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt tervben, hogy direktbe megmutatom de ha lehet róla szó! :)
      Igen, tényleg kissé csillámos a végeredmény, nem kifejezetten hétköznapi de még mindig jobban ki tudom használni mint egy rózsaszín. Nagyon ritkán, mondhatni soha nem készítek rózsaszín(es) sminket.
      Natúr "bőrszínt" én Camouflage korrektorral (020) szoktam készíteni, kellően krémes és ugyanolyan jól megtapad rajta a por, mint az ilyen krémes festékeken.

      Törlés
  2. Én sötétbarnára festettem egy intenzív vöröst (piros volt már), túl sokat nem változtatott rajta, csupán egy kis fényt adott. De kíváncsi vagyok nálad hogyan fog teljesíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok én is milyen lesz az eredmény a fejemen, parázok rendesen!!:)) A cél végül is annyi, hogy valamennyire világosítsak a hajszínemen és mondjuk legyen egy kis vöröses beütése de full vörös azért nem szeretnék lenni. Hétvégén be is festhetném, de félek.... :D

      Törlés
  3. Én először az arany CT-t tettem a kosaramba, aztán mégis a Pink Gold mellett döntöttem (de elfogadnám az aranyat is azért :D)

    VálaszTörlés
  4. A pirosítóról szívesen látnék tesztet mert már én is szemezgettem vele. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/10/haul-glamour-napok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, felírtam!:) Nem ígérem hogy most azonnal írok róla de azért igyekszem.

      Törlés
  5. a facefinity-t azóta is sajnálom, hogy kihagytam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előzetes várakozáshoz képest, a Facefinity azért nem úgy teljesít ahogy vártam. Kétszer, háromszor dolgoztam vele ezidáig még csak, selymesen puha tőle az arcom és nem is szárít (pedig azt olvastam róla, hogy száraz bőrűeknek nem ez a legjobb) de a fedése nem győzött meg.... :((

      Törlés

Facebook