Kedvencek │ Október

október 30, 2013


Nagy nap volt tegnap, egyrészt mert  a 4 hétig tartó vizsgasorozat utolsó, szóbeli megmérettetésén is túl vagyok így tegnaptól társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadói képesítéssel is felvérteztem magam az Életre. 
Másrészt, mert meglepő módon ideje korán sikerült befotózni az e havi kedvenceket  így ma már csak írnom kellett róluk pár sort :)
Az alapok elkészítéséhez akárcsak szeptemberben, most is ugyanazt az alapozót és bronzosítót használtam, nagyon rákattantam mindkét termékre. A többi új kedvenc, valamelyik annyira hogy  bár csak nemrég szereztem be őket már is megszerettem.




NYC Color Wheel mozaikpúder (724A) Már nem is számolom hány alkalommal kerül be ez a termék a kedvencek közé. Az elején túl sötétnek éreztem mostanra viszont "megbékéltem" az árnyalattal annyira hogy minden nap használom az arcom kontúrozására.
Alterra arctonik aloe vera-val Akciósan vásároltam és őszintén szólva nem vártam sokat... mégis egész jó! Na nem az illata, mert az nem tetszik. Reggelente, arcmosás után élénkít, felfrissít. Nem érzek benne alkoholt, abszolút nem szárítja az arcom, sőt.
Garnier reparring care regeneráló bőrápoló krém Nagyon rég nem használtam Eveline testápolókon kívül mást, de megláttam ezt a kis kiszerelésű Garnier krémet néhány száz forintért gondoltam kipróbálom. Alig pár hete vettem, de hamarosan ki is végzem. Teljes testre nem, csak a száraz foltokra használom a karomon néhány nap alatt teljesen eltűnnek. Mivel utálok a testápolókkal bibelődni esténként, ha eltűnnek a foltok hajlamos vagyok elsumákolni és pár napon belül kezdődik elölről az egész:( Az illata valami  isteni gyümis, legszívesebben belenyalnék a krémbe.
BYS hosszantartó rúzs Nagyon új még, de már is belopta magát a szívembe. A legutóbbi szerzeményes bejegyzésben is láthattátok itt.
Essence Make up to match  bőregységesítő alapozó Másodszor szerepel 'kedvences' posztban, az elején nagyon nem kedveltem mert fedése az semmi, viszont látványosan egységesíti az arcbőrt és a pirossággal is megbirkózik ezzel a tulajdonságával  kiérdemelte hogy itt legyen. Az már csak "hab a tortán" hogy selymesen puha tőle az arcom. Nagyon gondolkodom, hogy újravásárolom valamelyik hasonló Essence bőrtökéletesítőt.
Essence  pocketbeauty púderecset Az elsőnek bemutatott mozaikpúdert csak is ezzel vagyok hajlandó -vagy inkább képes - felvinni pedig elviekben nem ez a legmegfelelőbb kialakítású ecset erre a célra. A Cosmohoz adták azt hiszem és milyen jól tették!
Oriflame Pure nature teafa-rozmaring pattanásleszárító és korrektor stift Nagyon-nagyon régóta vágytam már erre a pattanásleszárítóra. Évekkel ezelőtt már volt ilyenem csak ecsetelős változatban, szuper hatásos, tényleg! Nekem nem pattanások - legalább is nem a hagyományos, piros pattikra - miatt van rá szükségem, hanem apró fehér úgynevezett 'grízek' miatt. Nagyon hatásos, konkrétan ez az egyetlen amivel el tudom tüntetni. A nevével ellentétben nem leszárítja a rondaságokat, inkább felpuhítja én ezt tapasztalom de úgy, hogy amit én tűvel sem tudok  kiszúrni azt ez a stift két nap alatt elintézi. Imádom, az év terméke nálam az fix (!) Arról nem is beszélve hogy 2in1,  hiszen a stift zöld része a fertőtlenítő hatású kence a másik fele pedig korrektor, hogy  akár napközben is használható legyen.

A sor végére ebben a hónapban is ékszerek kerültek, most ez az arany-fekete bizsuszett, amit ugyan külön-külön vettem de mint ha csak egymásnak teremtették volna őket. A tegnapi vizsgán is ezt viseltem, hogy a fullfekete outfittem feldobjam. Az egyik vizsgáztatónak meg is akadt rajta a szeme, legalább is úgy tűnt miközben én a járulékalapot képező jövedelmekről beszéltem :D  A nyaklánc piros-arany változatát egyébként a legutóbbi nyereményjátékon egy szerencsés olvasó megnyerte, remélem neki is tetszik!!

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Az a nyaklánc a fülbevalóba nagyon tetszik!!! <3 *-*

    VálaszTörlés
  2. A nyaklánc nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépek az ékszerek! a mozaikpúderről nem írtál véletlenül tesztet még? sose merek ilyen többszínű dolgokat venni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyár elején vettem, de nem írtam róla (még)! Folyamatban van egy Alverde pirosító teszt Moon Angel kérésére, lehetséges hogy egyúttal ezt a bronzosítót is bemutatom.

      Törlés

Facebook