NOTD I Manikűr másodszorra

november 23, 2013




Még egy körmös bejegyzéssel készültem erre a hétre. A bordó Manhattan Lotus Effect lakk (ami a dm-es ajándékcsomagban volt még nyár elején) teljesen magával ragadott a héten és két manikűrben is szerepet kapott. Erről a két 'próbálkozásomról' hoztam ma képeket. 

 Az első mani nem túl sok kreativitásról árulkodik, szimplán kifestettem a körmeimet a gyűrűsujjaimon - hogy egy 'hatalmas csavart' vigyek az egészbe :D - az Essence egy régebbi, bronzos csillogást adó díszítőjét használtam a körmöm egészére.  Nem ez lesz az év alkotása azzal tisztában vagyok! :D:D




A második felvonást tegnap este készítettem a Sztárban Sztár alatt, ahhoz képest hogy végig röhögtük az  egész műsort egész jól sikerült. Az előző két lakk mellett alapnak egy nude Lovely-t használtam mint kiderült utoljára,  mert csúnyán besűrűsödött pedig úgy szerettem a színét. Megint a gyűrűsujjaimon "éltem ki magam", az eredeti elképzelés leopárd minta lett volna....nem tudom mennyire 'jön át'?! Fedőlakknak, hogy egy kis fényt kapjon az egész most is a már unalomig ismételt Eveline körömerősítőt vittem fel.





Felhasznált termékek:

Lovely ColorMania (385)
Manhattan Lotus Effect (65K)
Essence Nail art dekorlakk (11 grape-metallic rocks!)
Eveline S.O.S. fedőlakk

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Huh nekem mindkettő nagyon tetszik! Az első azért, mert szinte mindig olyat hordok én is, hogy csak a gyűrűs ujjamra viszem fel a csillogó vagy glitteres lakot, a többi egy színű marad :) a másik meg annak ellenére, hogy mintás nem érzem soknak, nagyon harmonikus az egész :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek, tetszik a színválasztás :)

    VálaszTörlés

Facebook