NOTD I Ünnepi csillogás

december 27, 2013


Az ünnepi készülődések közepette a legkevesebb idő a körmeimre jutott, így csak ezt azt egyszerű de azért mutatós manikűrre futotta, ezt is  úgy  sikerült összehoznom hogy a csillámos Lovely Blink lakkot a fa alól csempésztem ki:) Egy fehér alapra kentem fel ezt a mályva színű apró csillámos lakkot amit ha előbb hallok a Lovely téli kiadású Snow Dust lakkjairól biztosan nem veszek meg.



FELHASZNÁLT LAKKOK

Lovely Classic /Nr.25/
Essence Colour&Go /114 fame fatal/
Lovely Blink /Nr.11/

 

Ma pedig - mert egész héten a csodaszép Lovely Snow lakkokkal készített szebbnél szebb manik képébe botlottam a többi blogon - elszaladtam a Rossmannba megnézni hogy egészen véletlenül nem érkeztek e meg ezek a gyönyörűségek mert ünnepek előtt sehol se találtam. És igen!!! Volt, igaz csak  csak arany és ezüst változatban egy-egy darab pedig igazából a fehérre fájt a fogam. És ha már arany, felkutattam itthon a régi Vampire'Love trendkiadás különc, fekete arany mikrocsillámokkal felturbózott lakkját hozzá. Szilveszterre gondoltam, valószínű a Snow lakk bírni fogja (amit egyébként a fenti mályvaszínre kentem rá)  de az Essence lakk biztos nem bírja addig.


FELHASZNÁLT LAKKOK

Essence Vampire'Love  /01 Gold Old Buffy/
Lovely Snow Dust  /Nr.1/

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Én tökre szeretem ezeket az egyszerű kétszínű manikűröket, olyan mutatósak tudnak lenni. :) A karácsonyi rohanást meg megértem, nekem sem jutott idő körmeimre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olvastam épp a karácsonyi bejegyzésed:) Az ötlet, hogy két azaz négy:) ujjamon is csillámos lakk legyen Dalmától (Csipkelány) jött, ő posztolt hasonló manit korábban amint megláttam tudtam hogy karácsonyra ilyet akarok :)

      Törlés
  2. Nagyon szép mindkét mani! :)

    VálaszTörlés

Facebook