Novemberi/decemberi vásárolgatások (haul)

december 07, 2013

A bejegyzés apropója, hogy tegnap Szegeden jártam és bár nem vásárolgatás volt az elsődleges cél azért arra is szakítottam időt. A tegnapi nap tele volt váratlan meglepikkel; például hogy  a Burger' King-ben a Pick Szeged kézilabdásai osztogattak szaloncukrot és vették fel a rendelést vagy hogy a h&m-ben a Carbonfools zenekar osztogatott autogramot. 
Mivel már mindenkinek megvettem amit szerettem volna önző módon tegnap csak magamnak vásároltam egy felsőt és néhány drogériás terméket de ha már úgy is haul akkor egyúttal  megmutatom a hidegebb időre vagy jövőre vásárolt újdonságaimat, amiket hetekkel ezelőtt zsákmányoltam.



 Rendkívüli módon most nem szándékozom hosszasan mesélni a termékekről , csak azokat emelem ki amiket valamilyen frenetikus akció vagy leárazás keretein belül vásároltam a közelmúltban hogy ha kedvet kaptok valamelyikhez, tudjátok hol lehet kedvező áron hozzájuk jutni, ok?! :)
Azt viszont megírhatjátok miről szeretnétek részletesebben olvasni, én elsőnek a Catrice szem,-és szájceruzákra gondoltam de döntsetek Ti!! A nagyobb vizuális élményért kattints a képekre!


HAJ,-ÉS TESTÁPOLÁS


Syoss Professional Performance  hajfesték 8-4 világos lávavörös) Rossmann, 579,-/db de csak néhány árnyalat kapható ennyire kedvezményesen.

got2be dúsító por és got2be volumennövelő hajlakk a dm-ben most 1+1 akcióban a got2be hajformázó termékek (hajlakk,hab,spray,por) vagyis egy helyett most két terméket kapunk 1490,-ért. Ezer éve kiakartam próbálni ezt a volumennövelő port, na majd most!

Pantene Aqua Light Pillekönnyű tápláló hajspray Szintén a dm-ben találhattok akciós Pantene balzsamokat/spray/hővédőt kb. 650,-

Garnier Minerals Extra fresh deo 549,- Rossmann

Yamuna narancs és fahéj masszázsolaj 699,- Rossmann

Babydream arc,-és testápoló kendő (25db) 199,-

RUHANEMŰ


Barna hosszított fazonú basic felső teljes ára 2790,-, de anyu vett magának egy ruhát és mivel 10.000ft feletti vásárlás esetén 20% kedvezmény jár így végül is kb. 800,-ért elhoztam.

Szegecses leggings 2999,- kínai üzlet

Kötött sapka 1670,- kínai üzlet El se hiszem hogy találtam sapkát amiben jól nézek ki! (hú, ilyet se sokszor gondolok magamról :D)


SMINK ÉS EGYÉB


Catrice Longlasting szemceruza 070 Blue Berrymore     249,- Rossmann

Catrice Precision ajakkontúr ceruza 060 Very Berry    249,- Rossmann

NYC szem-és szemöldökceruza 922 dark brown     299,- Rossmann

Vollare Arcpirosító (5)    205,- OneEuro Market

Pénztárca 1995,- Bershka
Realsystem Határidőnapló 1890,-  -20% kedvezmény minden határidőnaplóra a Tesco-ban.









You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Nagyon cuki a sapka. :) Kíváncsi vagyok hogy néz ki felvéve. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, majd valamelyik bejegyzésbe becsempészek róla képet :)

      Törlés
  2. A sapi tényleg nagyon cuki! Én a Catrice és NYC cuccokra lennék a legkíváncsibb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ceruzákról gondoltam írni elsőként én is. Hamarosan....:)

      Törlés
  3. A sapka nekem is tetszik! Én valahogy nem nagyon viselek el magamon sapkát, ha nagyon esik a hó, inkább kapucnis kabátot veszek fel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sapkát eddig én se nagyon hordtam főleg mert akármilyet próbáltam borzalmasan állt:) Ezt meg csak úgy felpróbáltam és tetszett! Egyetlen hátránya, hogy csak leengedett hajjal kompatibilis :D

      Törlés
  4. Én még új vagyok nálad, de a sapira illetve a ceruzákra én is kiváncsi vagyok! :) A NYC nekem is megvan, őt már ismerem, de Catrice-k nagyon érdekelnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabriella!Örülök, hogy csatlakoztál!:)
      Nagy az érdeklődés a sapira, úgy hogy a héten hozok róla képeket és a ceruzákról is hamarosan várható bejegyzés

      Törlés

Facebook