Téli Tag

december 05, 2013

Én is, én is! - Gondoltam magamban, most amikor egyre több helyen olvasok ehhez hasonló, a télhez és a karácsonyi  időszakhoz kapcsolódó TAGeket.  Úgysem sűrűn kerül ki a blogra ilyen bejegyzés és annyira cuki ez pihe-puha macskerszon itt bal oldalt, hogy nem is volt kérdés egyrészt hogy ő lesz a Téli Tag bejegyzés indexképének arca:) másrészt hogy én is kitöltöm az egyik változatot.
Töltsétek és linkeljétek Ti is ha még nem töltögettetek volna!!!




Mivel ápolod ilyenkor a kezeidet?
Szerencsére a kezeim nem igényelnek több törődést, különösebb odafigyelést hideg(ebb) időben sem. Inkább a lábfejem az, amivel többet foglalkozok ilyenkor: forró, babaolajos lábfürdő és extra adag lábbalzsam.


 Forró csoki vagy forralt bor?
Forró csoki extrákkal (tejszínhab, pillecukor, ostya, csokireszelék)



Mutasd meg  egy téli sminked!
Semmiben sem különbözik a téli sminkem a többitől, talán több a csillogás.

Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval vagy szánkózol / hóembert építesz?
Gyerekkoromban rengeteget szánkóztunk, síeltünk a családdal úgy hogy az aktív téli sportok vénségemre már kevésbé vonzóak, de hóangyal készítésben  bárhol, bármikor benne vagyok!!:)



Kedvenc dolgod a télben?
A hatalmas kötött (kör)sálak plusz idén végre rátaláltam A SAPKÁRA ami végre passzol hozzám.



Mi az a dolog ami mindig nálad van télen?
A zsebmelegítő 'kéziszerszám' mindig nálam van, szinte soha nem használom de ha nem lenne a táskámban biztos szükségem lenne rá és egy Labello  is biztosan megbújik a táska mélyén.

Kedvenc karácsonyi film?
Minden karácsonyi mese jöhet, a kedvencem a Karácsonyi Ének és a Grincs, nem tudom miért hisz végül is mindkettő pont arról szól mennyire utálják a Karácsonyt :) Legutóbb például a Polar Expresszt néztük az is tetszett...


Szeretsz síelni/ korizni?
Inkább snowboard, de most már azt sem. Korizni meg nyáron szoktam:)

Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/ Jézuska?
Nem emlékszem, csak arra hogy amikor kiderült  tesóm miatt még évekig "tettetnem kellett" hogy én is várom a Jézuskát :)

Kedvenc téli illat? 
Ezt én gonoszul csak "tél szag"-nak nevezem vagyis amikor kilépek az utcára és a kéményekből szálló füst és a csípős hideg levegő keveredik annak van egy semmihez sem hasonlítható "illata". És csak hogy valami kellemeset is említsek a frissen sült gesztenye illatért is odáig vagyok.

Kedvenc karácsonyi zene?
 Hmm...nem igazán szoktunk karácsonyi zenét hallgatni, nekem épp elég annyi amennyit  az áruházakban hallok:)  Mostanában George Michael számait hallgatom újra, a kedvencem tőle nem épp karácsonyi úgy hogy legyen inkább a Last Christmas ezredik feldolgozása.
 



Képek/Videó forrása: google, YouTube

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. A füst abszolút igaz néha...De hát, ha valamivel fűt az ember, akkor az ezzel jár sajnos!:( Lehet arrafele is büdös szénnel fűtenek...volt hozzá szerencsém. Ne tudd meg hogy porzik..és szaglik!

    VálaszTörlés
  2. A tél szag! Na ezen nevettem. :D De van benne valami. :D

    VálaszTörlés

Facebook