Sóvárgások I Ebay #3.

január 10, 2014

Hú, picit elvagyok havazva ezért a több napos szünet ha hiányoztam volna. Szaladnak a napok és alig van időm, bár azt tartom, hogy az embernek arra van ideje amire időt szakít most mégis nehezen megy minden számomra fontos teendőre időt szakítanom. Ilyen a blog is úgy hogy most idő szűkében de mégis csak jelentkezem a nemrég összeállított  2014 első, rövidke kívánságlistámmal. Íme:

Amíg váram hogy megérkezzen minden  legutóbb rendelt ebay zsákmányom addig se tétlenkedtem és már össze is állítottam a következő potenciális kívánságlistát. A mostani sóvárgásom kizárólag kiegészítőkről szól, nagyon olcsó kiegészítőkről mert az év végi költekezés az én pénztárcámon is nyomott hagyott.

Virágos karkötő--------------------------Bőr karkötő---------------------------------Sodrott karkötő

Karkötők I  Egy kezemen megtudom számolni hány darab karkötőm van, de szeretném bővíteni a repertoárt. Leginkább az arany színűek tetszenek, főleg a harmadik a felső képről amikor az arany keveredik valamilyen más textúrával.

Virágos nyakék----------------------------------------Piros nyakék--------------------------------------------Zara hasonmás
NYAKLÁNCOK I Természetesen nem hiányozhatnak a listáról a monumentális nyakékek sem. Az első kettő ezek közül nem is kerül sokba és a harmadik sem vészes ha úgy gondolunk rá, mint a ZARA változat egész jól sikerült hasonmására aminek ugye elég borsos ára van.  Olyan régóta szeretném már azt a Zara láncot amikor a Style and Blog lányok időről-időre bemutatnak egy-egy outfitet az említett gyönyörűséggel a szívem szakad meg...

Kontaktlencsetartó

Kétségtelenül erre van egyedül igazán szükségem az összes közül, kontaktlencsetartó. A blogon talán még nem említettem - de hamarosan ennek is eljön az ideje, már készülőben a bejegyzés róla - 1 héttel ezelőtt megkaptam a próbalencsémet és nagyon úgy néz ki hogy nekem való lesz ez a kontaktlencse-téma úgy hogy nem árt beszerezni ehhez hasonló cuki tárolókat főleg ennyiért.

Képek forrása: ebay



Hogy tetszik Nektek az aktuális kívánságlistám?
Rendeltetek mostanában Ebayről?

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Én már 3 hónapja lencsés vagyok :) 10 év szemüveg után nagyon jó volt a változás.
    Amikor a szemésznél felraktam a lencséket, és este a kivilágitott sétálóutcán hazasétáltam olyan volt, mintha egy HD filmben lennék. Sose felejtem el azt az estét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. én is 10 éve vagyok/voltam szemüveges, ősszel jött az öltet hogy mi lenne ha kipróbálnám a kontaktlencsét.
      Izgultam, hogy mi lesz ha nem bírja a szemem de úgy tűnik nincs gond vele, sőt... fel kellett írjam a fürdőszoba tükörre hogy "lencsét kivenni" különben még fürdeni is abban mennék annyira észrevehetetlen :D:D

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek az olyan típusú karkötők, mint a 3. :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem sokáig voltam szemüveges, két-három év után meguntam és lencsére váltottam. Abban az időben kezdtem sminkelni, és kiborított, hogy hiába csinálok egy szép szemsminket, ha ráteszem a szemüveget, volt-nincs. Azóta is imádom a lencsét, a szemüveggel csak a baj volt (az én tapasztalataim alapján, persze 10 év alatt azért gondolom, meg tudtad szokni :D).

    Viszont amiért írok, hogy ha már ebay-es lencsetartó, javaslom, hogy nézz szét az olyan tartók között, amelyekhez adnak egy kis üvegcsét is, amiben a folyadékot viheted magaddal. Számomra nagyon kényelmetlen volt, hogy egy-két éjszakás utazásra, barátos-barátnős "ottalvásra" a hatalmas fél literes flakont magammal kellett vinnem, ami az egész neszesszeremet elfoglalta, rosszabb esetben ki is ömlött. Ilyen esetekre nagyon praktikus tud lenni egy ehhez (http://www.ebay.com/itm/Cute-Animal-Face-Design-Contact-Lens-Case-with-Soaking-Case-Holder-Box-/300947599656?pt=UK_Health_Beauty_VisionGlasses_Lenses_SM&var=&hash=item4611dff128) hasonló tartó. Én ettől az eladótól rendeltem, és minden rendben volt a szállítással, persze kétség kívül nem a legolcsóbb megoldás, de nekem ennyit megért, hogy ne kelljen azt a hatalmas flakont magammal cipelni.

    Egyébként sok sikert a lencséhez, biztos imádni fogod (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet és a linket! Erre nem is gondoltam csak hogy havonta/két havonta cserélni kell a tokot és minél kisebb legyen praktikusság miatt. Legközelebb kipróbálom azt a fajtát is, de már megrendeltem ezt! :)

      Törlés
  4. A Zara hasonmás nagyon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés

Facebook