Jewelry of the day (JOTD)

január 07, 2014


2014-ben néhány újítást tervezek itt a blogon, az egyik az ehhez hasonló bejegyzések lesznek vagyis a napi ékszereim megörökítése. Elvégre a név kötelez.
Gyenguszka próbálkozásom már volt arra, hogy bemutassam a bizsukollekciómat de csak a türkiz színig jutottam. Most azonban elszántam magam hogy alkalmanként (de rendszeresen)  a napi outfit és smink bejegyzések mintájára én az aktuális napi ékességeimet mutatom majd meg.

Elsőnek a tegnap viselt bizsukat hoztam el; a fülbevaló - amit nem mellesleg az öcsémtől kaptam (!) - karácsonyi ajándék volt és eszméletlen szép. Ősszel nézegettem ugyan az interneten , de annyiban maradt így nagyon meglepődtem mikor ezt találtam a fa alatt.  Ilyen gyönyörű élőben is mint ahogy az én  vagy a különféle online oldalak képein is tűnik. Elegáns és egyáltalán nincs gagyi hatása, aki kinézte magának de nem merte megrendelni az ne hezitáljon tovább!

A  gyöngykarkötők is - mert hogy ez igazából két különböző darab  - külföldről jöttek. A masnis gumis változat és nagyon jól néz ki élőben is. Az apróbb gyöngyökből álló, láncos társán azért látszik hogy ázsiai gyártmány amire a lógó flincflancok is ráerősítenek.  Mindhárom ékszer nagyon olcsón, szinte ingyen megrendelhető.
Szívesen linkelek eladót, ha van érdeklődés valamelyik bizsu iránt. Jelezzétek bátran! :)

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Megkérdezhetem,hogy honnan rendelted?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A karkötőket az ebayről rendeltem még nyáron, a fülit ajándékba kaptam de gyanítom ő is onnan származik. Az eladót akitől anno rendeltem már nem árulja őket de más eladót tudok linkelni akiktől ingyen szállítással a legolcsóbban beszerezhetőek például itt:

      - http://www.ebay.com/itm/Lady-Women-Heart-Flower-Letter-D-Words-CZs-Pearl-Bracelet-Hand-Chain-Golden-BY-/200988341771?pt=AU_FashionJewellery&hash=item2ecbd6b60b

      - http://www.ebay.com/itm/Fashion-Hand-Chain-Cute-Charming-Imitation-Pearl-Bowknot-Bangle-Bracelet-BY-/200987915908?pt=AU_FashionJewellery&hash=item2ecbd03684

      - http://www.ebay.com/itm/Luxury-Fashion-Rhinestone-Crystal-Snowflake-Flower-Long-Dangle-Earrings-Ear-Stud-/321165482375?pt=AU_FashionJewellery&var=&hash=item4ac6f45987

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!:))

      Törlés

Facebook