Mi van a(z új) táskámban? #2.

január 17, 2014


Instán hét elején megmutattam az új szerelmemet egy táska képében, ő lenne az! Régóta vágytam már egy akta/irattáska szerű de mégis nőies táskára amiben az iratok rendezetten, gyűrődés mentesen elférnek, hát most megtaláltam végre. Megláttam az üzletben  és szerelmes lettem. Aztán a gyönyörből felocsúdva megnéztem az már akciós árát alább hagyott kissé a  lelkesedésem ott is hagytam.... Történt ez múlt pénteken, de egész hétvégén ott motoszkált a fejemben, pro-kontra listát írtam - mindig így szoktam ha valami nem létszükséglet - és a lista végeztével reménykedtem hogy hétfőn még ott lesz.
Az ihletet  a Look fancy!blog adta,  ahol egy téliesített táskás-bejegyzést olvastam a minap. Az új táskát így is, úgy is megmutattam volna  így adta magát, hogy az új táskával én is készítek egy  frissített és - mivel szerdán vizsgázni voltam - ezért  vizsgázós   "Mi van a táskámban" bejegyzést, ami egyébként a plusz két tollon kívül semmiben nem különbözik a hétköznapitól.




 

Valószínűleg notebook-tatyónak tervezték, mert utóbb kiderült hogy a belső rész kivehető és tokként funkcionál. A laptopom nem fér bele, de nem is lenne szívem ilyen súlyos dolgokkal telepakolni. Maradnak a papírok és a szokásos dolgok.  Vállpánt is járt hozzá, de kézitáskának tökéletes a fülek mérete miatt; nem túl hosszú de vállon is  kényelmesen hordható.
Ami a tartalmát illeti mostanában nem sok dolgot cipelek magammal, tudatosan próbálok kevesebb dologgal mászkálni. Pénztárca (1), telefon (2), határidőnapló (4), minimum egy toll és  kulcsok (3) természetesen. Általában víz (5) vagy otthonról hozott szörp is van a táskámban és most hogy vizsgázni voltam egy adag jegyzet  (10) is helyett kapott. A Lidl nedves törlőkendőit (8) nagyon kedvelem a táskámban most a sárgadinnyéset tartom. Szeretek szatyrot (9) is tartani magamnál mert kisebb vagyont kérnek manapság a szatyrokért ami hazáig sem bírja. A Manhattan neszesszerben (7) pedig a testápolási, higiéniás dolgok és egyebek amiket lejjebb részletezek.



Szóval a méretes fekete Manhattan neszesszerben azok a tipikus dolgok kaptak helyet amik ha nem lennének nálam biztosan kellenének de így hogy cipelem magammal sosincs rá szükség:) Sminket szinte egyáltalán nem hordok magammal, mert nemegyszer jártam már úgy hogy egy korábban vásárolt és táskában tartott smink vagy parfüm becsipogott, annyira kellemetlen hogy inkább nem hordok magamnál. Maximum korrektort ami most a Catrice Camouflage (22) ha durván sok elfedni való van a fejemen. Labello (17), testápoló egy kis tégelyben most épp a Himalaya Herbalstól (21) hidratálásképp mindig van nálam. Télen stift (13) ha bedugulna az orrom és ami a képen nem látszik de alap hogy nálam van; az a zsebkendő és ha extrém hideg lenne zsebmelegítő.
Valamiért az Oriflame ribizlis univerzális balzsam (20) benne van a táskában pedig ecset nélkül nem szeretek belenyúlni. Ami szintén mindig nálam kell hogy legyen az sebtapasz (15), fájdalomcsillapító (16), saroktapasz (19)  megelőzésképp és most hogy megint nő a bölcsességfogam egy kis zsibbasztó szájfrissítő (14). Illetve egy kis rózsaszín cetli rajta egy idézettel ( 23) és a hálakövem (24). Praktikussága miatt parfümmintát tartok a neszesszeremben jelenleg  Avon Instinct illatot (18)-amíg nem szerzek be egy Travalo-t - hogy napközben is illatozzak ez a legpraktikusabb:)
Egy picike tükör eddig is volt nálam de most hogy a kontaktlencséhez összecsukható tükröt (12) kaptam így lecseréltem, na és persze a lencsetartó (11)  a biztonság kedvéért.
Ennyi! Nem sok mindent, lány létemre talán még kevésnek is tűnhet a táskám tartalma. Tényleg csak a legszükségesebbek kapnak helyett, de néha még ezt is soknak érzem.

Mi az amit én nem, de Ti mindig magatoknál tartotok?
Három dolog ami szerintetek nélkülözhetetlen egy női táskából?
(pénztárca, iratok és kulcsokon kívül persze)



You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. A szatyor nagyon okos dolog! Nálam sosincs, és mindig kellene. :D Nekem is megvan ez a neszeszer, pontosabban kettő is van belőle. :D Én sem hordok magamnál sminkcuccot, max nagyon ritkán, akkor is csak szempillaspirált és szemceruzát. :3

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hány ilyen szatyrom van, de amint kikerül a taskámból, az kint is marad. Mindig elfelejtem visszarakni. Kb en is ennyi mindent hordok magammal. Meg van nálam mindig kézfertőtlenítő, meg picike jegyzetfüzet, amiben van egy-két fontos infó, meg ha fel kell írnom valamit.

    VálaszTörlés
  3. Bár én is tudnék így pakolni mint te....alapjáraton mindig tele van a táskám...nálam a szatyor, esőernyő és hajgumi mindig van:)).

    VálaszTörlés

Facebook