Februári költekezéseim I. (haul)

március 04, 2014



Említettem hogy 'Nobuymonth'  projektben vagyok lassan másfél hete, kérdéses hogy kibírom e az eltervezett négy hetet. Még sosem szabtam magamnak ilyesféle tiltást, alapjáraton nem vagyok az a költekezős típus, de a januári-februári leárazások csapdájába estem és ez arra késztetett hogy beiktassak magamnak egy ilyen "kihívást" .
Ennek ellenére sem maradtok  zsákmányos bejegyzés nélkül, akad jó pár dolog amit még nem mutattam maximum Instagram-on. Ezekről hoztam most egy csokorra valót, de van még ott ahonnan ez(ek) jött(ek) :) 

Kattints a képekre és megnőnek!

A farmer nacit a Lidl-ben találtam, lutri volt nem is lesz a legkedvesebb nadrágom de az ehhez hasonló "belebújos" jeggings-ek alapdarabok a szekrényemben. Az Alverde bordó szemhéjszínt két  hete vadásztam, sötét matt szín nem porzik, sőt valamennyire krémes állagú.

Egy elhagyatott  kínai boltban találtam ezeket a telefontokokat, be se akartam menni annyira lepukkant volt a bolt kívülről és mint kiderült belül is, de egész jó dolgokat találtam szinte ingyen. Ugyanilyenek vagy épp ugyanezeket (mert végül is ezek is Kínából jöttek) nézegettem ebay-en mióta megvettem a mostani telefonomat de nem mertem megrendelni mert címke szerint nem az én telómra való egyik sem. A boltban rápróbálhattam és  még olcsóbban is jutottam hozzájuk, öröm és boldogság van ezerrel!!! :) A boltban minden féláron volt, így a védőfóliáért például 150ft-ot, a fehér lenyithatós műbőr tokért pedig kerek 400ft-ot fizettem. 


Az adidas shape tusfürdőkkel korábban nem találkoztam, nem is hallottam róluk! Nem várok csodát miszerint "feszesítő illatának köszönhetően segít formába hozni" ( már maga a mondat is értelmetlennek tűnik) de az illata tetszett, így jött velem. Smooth, Happy, Relax és Protect változatokban is kapható.


Az összes közül a legnagyobb kedvenc már most ez világos szürke  nyakék, mert ez nálam már "a nyakék" kategória. Rá is egy  kínai üzletben akadtam 990ft-ért, egy nyakláncért alapesetben nem adnék ki ennyi pénzt de  hasonlóan hangsúlyos ékszert  külföldről is kb. ennyiért tudnék csak rendelni, így meggyőztem magam hogy ennyi még belefér. 
Az apró fülikből álló szettet se mutattam, pedig  hetekkel ezelőtt szereztem, a SIX leárazások utolsó hullámait elcsípve. 

 Ennyi lenne a februári újdonságok első fele, a drogériás szerzeményeket majd egy másik bejegyzésben  mutatom meg.

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Hú az a nyaklánc nyárra valami maxirucival és saruval... :) Nagyon jó dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés

Facebook