FOTD│Szevasz Tavasz!

március 17, 2014


2014  első tavaszi ihletésű sminkjét sikerült múlt hétvégén elkészíteni. Ezúttal a kék-zöld kombináció mellett voksoltam, túl sok  volt már a lila a hétköznapokon és ezt a színpárosítást jobban is kedvelem.
Zöldnek indult, de végül is a kék lett az ami inkább dominál. Az előzőleg bemutatott  üde zöld Essence mono sajnos kevésbé pigmentált mint reméltem - még szemhéjalappal sem tudtam előcsalogatni élénkebb árnyalatát. Eredetileg csak ezzel akartam dolgozni de inkább  a Sleek Original  türkizkékjét hívtam segítségül, ezzel a palettával  egyébként is lehetetlen mellélőni és a zöld színt is sikerült élettel telibbé tenni. A Sleek fényes kissé ezüstös kékje persze elvonja minden másról a figyelmet, így született ez a mostani abszolút tavaszias próbálkozás.



Ezt a sminket eredetileg "csak" blogra szántam, azt gondolva túlságosan kihívó és élénk lesz ez vasárnap a közértbe. Oda talán tényleg sok, de utólag visszanézve a képeket szerintem egy napsütéses hétköznapra nagyon is vállalható és nem annyira kihívó ez az ismételten szemhangsúlyosra sikeredett makeup.
A termékekről készült képen láthatjátok mennyire élénk színű rúzst használtam, de csak "felütögettem" az ajkakra, kb. mintha fel se kentem volna de nem akartam elvonni a figyelmet a szemekről se túlzásokba esni.

 



FELHASZNÁLT TERMÉKEK

 Bourjois BioDétox alopozó/korrektor Nr.2 medium
Essence 2in1 púder 03 soft sand
Catrice Defining Blush 60 Rosewood forest
Essence Colour Art szemhéjszín alapozó
Essence szemhéjpúder 60 kermit says hello
Sleek Original Paletta
Essence Quattro 10 me and my ice cream
S-he szemkontúrceruza 001
Lovely False Lashes szempillaspirál fekete
Maybelline Hydra Extreme ajakrúzs 04G Fuchsia

 




Érzitek már a tavaszt,  ilyenkor "bemertek" vállalni élénkebb sminket is?


You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Jól állnak neked az élénk színek, többször is bevállalhatnád és a fülbevaló is passzol! :) Szerintem nem kihívó egyáltalán, bár kinek mi, én szinte mindig színes sminket viselek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Szeretek színes(ebb) sminket hordani, de a reggeli rohanásban csak a natúr sminkre futja

      Törlés

Facebook