Összehasonlító TESZT I Essence XXXL Longlasting ÉS Lovely Extra Lasting matt szájfények

március 25, 2014




 Friss, ropogós tesztel érkezem így kedd délután ráadásul egy újdonsággal.  Az Essence újdonságai közül a leginkább az XXXL Longlasting  matt szájfények hoztak lázba, alig vártam hogy megérkezzen hozzánk is az új kollekció és tüzetesebben megvizsgálhassam őket. Végül a legvilágosabb árnyalatot hoztam el, ugyan van már egy - színben nagyon hasonló - Lovely matt hatású ajakszínezőm amit nagyon sokat használok ezért is érdekelt a konkurencia válasza. Az arról készült első benyomásos tesztet ITT elolvashatjátok,  a két termékről készült swatch-ot pedig ebben a bejegyzésben láthatjátok de nagyobb részt most inkább az Essence  XXXL Longlasting matt hatású szájfényéről lesz szó.

  
Külcsín: A választásom tehát 05 Velvet Rose árnyalatra esett, emellett  eggyel sötétebb piszkos rózsaszín és egy élénk narancsos piros színben kapható.A csomagolás a szokásos, 4,5 ml terméket rejt. Az applikátor is átlagos, kellő mennyiséget vesz fel se többet, se kevesebbet.


 Illat/állag/hatékonyság:  Az illata nagyon finom, krémes süti illat egy kis karamellel megspékelve. Állagát tekintve - összehasonlítva a Lovely matt hatású termékével - talán kevésbé krémes, viszont jobban terül és a finish egyértelműen fényesebb inkább csak félmatt.  Ellenben a tartóssága alul marad a Lovely-val szemben, én legalább is azt tapasztaltam hogy az utóbbi tovább bírja, akár evés/ivás után is látszik még belőle valami nem úgy mint ennél.  Nem mattul le annyira, mint a vetélytárs hosszú percek elteltével is van egy kis fénye. Nude beütésű, úgymond babarózsaszín szín, míg a Lovely inkább lilába hajló. Nagyon óvatosnak kell lenni ezeknél a matt fényeknél, az legapróbb száraz foltot is kiemeli és  csúnya lehet a végeredmény és mindkettő szeret beülni a ráncokba.

Ár-érték:  Nekem személy szerint szimpatikusabb a Lovely-s változat állagra, tartósságra és valahogy a végeredmény is jobban tetszik hogy a csomagolásról ne is beszéljek. A Lovely ráadásul nagyobb kiszerelés is (6ml)  és még olcsóbb is. Mindkettő szárítja az ajkakat, még akkor is ha aláhidratálok. 
Összességében elégedett vagyok mindkettővel, valószínű hogy beszerzek valamelyikből egy élénkebb árnyalatot. Bátran ajánlom nektek is, a legfontosabb ezeknél a szájfényeknél a megfelelő hidratálás előtte és utána is, de nagyon természetes matt hatást kapunk.

Lovely Extra Lasting hosszantartó matt szájfény eredeti ára:
 - 599,-
Essence XXXL Longlasting matt hatású szájfény eredeti ára: 
- 745,-


Remélem hasznosnak találtátok ezt a tesztet!
Nektek meg van ezek közül valamelyik, szeretitek?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Hű még nem is hallottam a Lovely ilyen termékéről mindenképp megnézem...tudom, hogy nem te találtad ki, de ez a "matt szájfény" elnevezés nekem annyira ellentmondó :) Ha jól sejtem az Essence változat pedig a kifutott Lip Cream-ek újracsomagolása a nevek alapján legalábbis...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se tetszik ez a "szájfény" megnevezés, de ha ezt írták a csomagolásra akkor már maradtam annál. Ajakszín vagy krém jobban illene rá. Lehetséges, hogy a kifutók újracsomagolva, szerettem volna azokat is kipróbálni de én sose találkoztam a Stay Matt ajakkrémekkel, pedig több helyen is olvastam hogy mostanában már 150ft-ért is hozzá lehet jutni :( De tényleg ugyanezzel a fantázia néven kísértetiesen hasonló árnyalat volt abban is....

      Törlés
  2. Nagyon vékony rétegben kell felkenni, és akkor pikkpakk bemattul és színe is van :) Bár borzasztóan szárít, de engem nem különösebben zavar. A színét nagyon szeretem, üde tavaszi :) Viszont ha hidratálsz előtte, azt nem szereti, mert akkor tényleg nem mattul be sehogy. Nem hidratálás-kompatibilis sajnos :)

    VálaszTörlés
  3. Essence silky redet vettem ma meg... Ennél még az Aldis szájfény is tartósabb. Nekem nem szárít, és szerintem tejes kávé illata van, de még úgy se tart, hogy aláalapoztam. Sajnálom érte azt a 850 ft-t. :/

    VálaszTörlés

Facebook