Kedvencek│ '14 Április

április 29, 2014


Nem tudok várni tovább az áprilisi kedvenceimmel, mert ezúttal könnyű volt összeszednem őket. Sok közülük nemrég került hozzám és van egy termék amit korábban már használtam és most újravásároltam.
A beauty blender kivételével egyik sem szerepelt még részletesebben a blogon, úgy hogy ha találtok valamit ami felkeltette az érdeklődéseteket és szívesen olvasnátok róla bővebben írjátok meg, szívesen írok róla!



Kezdem a két mono szemhéjpúderrel; az Essence (60 Kemit says hello) és az Alverde (10 dark aubergine) matt szemhéjszínét igaz nem együtt, de előszeretettel használtam ebben a hónapban. A zöld mono kicsit porzik, de alappal egészen tartósak, főleg az bordós árnyalat.  Az Alverde mono gyönyörű matt finish egy leheletnyi krémességgel, ha egyetlen szemhéjpúdert vihetnék magammal ez lenne az! Mióta megvan a szokásos vagy inkább unalmas hétköznap barna sminkemet a  bordó-bézs párosra cseréltem.

Az eBay-ről rendelt sminkszivacsról volt már szó a blogon, akkora barátságban egyenlőre nem vagyunk de tény, hogy mióta megérkezett csak ezzel alapozok. BB-vel és alapozóval ( Max Factor Facefinty) is próbálgatom de sokkal természetesebbnek, egyenletesebbnek nem tűnik az összhatás.  Ami zavaró az a tisztítása, sehogy se akar kijönni belőle egyetlen folt, órákig is moshatom akkor se érezném úgy hogy 100%-ig tiszta viszont a szivacsnak érezhetően nem tesz jót a sűrű mosás.

Maybelline Master Smokey kétvégű  fekete szemceruza a füstös hatás kedvéért, nagyon csípem! Egyik olvasóm  a  szerzeményes bejegyzés alá azt írta imádni fogom, innen üzenem hogy igaza lett!!! A szivacsos végét más színek satírozására is szívesen használom, olyan könnyű vele dolgozni. Az árát picit sokkalom ugyan, de nem kizárt hogy a JOY kuponnal más színben is beszerzem vagy a szemöldökceruzát ugyan ebből a Master kollekcióból.




Butterfly Smooth Skin Fuzion Matt ásványi bronzosító tökéletes alternatívája például a NYC Smooth Skin bronzosítónak. Terv szerint azt kellett volna megvennem a Glamour hétvégén, de előbb bukkantam erre az olcsó - és mint utóbb kiderült - nagyszerű kontúrozóra. Egy leheletnyit ugyan sötétnek látom most még, de addig is kontúrozásra nekem nagyon is megfelel.

Garnier Pure Matt-Brusher Csuda találmány ez, annyit mondhatok!:) Régóta kapható, de én csak nemrég kattantam rá. Két változatban kapható, bár fogalmam sincs mi a különbség a kettő közt de azt leszűrtem a véleményekből hogy ez a fehér fejű változat hatásosabbnak bizonyult a másiknál.

Garnier olajmentes BB krémről ellentmondásos véleményeket olvasni a blogger világban. Van aki szereti és elégedett a bőregységesítő hatásával és nem is vár tőle többet és vannak olyanok akik próbáltak már  ázsiai bb krémeket ezért szerintük a Garnier egy színvonalon aluli termék nulla fedéssel. Én az előbbiek táborába tartozom, nálam nem elvárás egy  bb-nél, hogy a bőrproblémákat elfedje, én csak egységesítést és a pirosság halványítását várom tőle és ezt meg is kapom. Az állagáért  viszont nem rajongók, rendkívül folyós és ez megnehezíti  a felvitelt.

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Azt hiszem tudom már mire fogom elhasználni, Joy-os Maybelline kupont :D

    VálaszTörlés

Facebook