Kedvencek │ 14' Március

április 04, 2014






Juhéé, péntek!! Jöjjenek a múlt havi kiváltságosok!

Tulipán  és még több tulipán!!! Az abszolút favorit márciusban egyértelmű hogy ezek a gyönyörűséges színekben pompázó virágok voltak és lesznek is. A képeken sem csak mint dekoráció "pózolnak". Tele van a lakás velük, I-M-Á-D-O-M!
Múlt héten mikor próbáltam összeszedni a márciusban előszeretettel használt termékeket  úgy látszott alig tudok egy-két dolgot beválogatni. De végül csak sikerült!
Kuriózum az elmúlt  hónapban hogy két arcápolási termék is helyett kapott mert felülmúlták az elvárásokat. Emellett három random dolog és pár dekorkozmetikum is elnyerte a  "márciusi kedvenc" címet.



Synergen Deep Clean arctonik problémás bőrre mélytisztító hatással   Nem voltam tonik párti -nem is emlékszem, hogy én korábban használtam volna ilyen terméket rendszeresen- de ez annyira jó  hogy egyszerűen muszáj volt ide sorolnom. Nem szárít, nincs alkoholos illata ( nem úgy a Clean&Clear tonikja aminek már az illata is  borzasztó alkoholos és húzódik utána a bőröm) mégis érzem ahogy összehúzza a mostanában eléggé kitágult pórusaimat. Szóval rövid távú hatásával nagyon elégedett vagyok, remélem ez nem fog változni. Garnier Pure Matt-Brusher mitesszerek és fattyú elleni masinériája a másik nagy felfedezés az elmúlt hónapban. Bővebben róla később, de annyi biztos megéri az árát és bár már régóta jelen van a piacon én még csak most találtam rá.



Essence Colour&go 130 what's my name    Meghatározhatatlan árnyalatú Essence lakkot sűrűn felkentem előző hónapban, talán a  piszkos rózsaszín  írja le leginkább az árnyalatot. Csúnyán és hamar lepattogzik, de ennek ellenére több manikűrt is készítettem vele, arannyal különösen jól mutat.
Maybelline Dream matte mousse 021 nude alapozó Régi-régi habállagú alapozó került elő a fiók mélyéről, azt gondoltam a állaga és a minőségéből is sokat veszíthetett. Meglepő, de még mindig olyan bársonyosan puha lesz tőle az arcom, nem ül bele a pólusokba nem is szárít. A fedése közepes, de most nincs is többre szükség, azt a keveset ami még van benne szerintem áprilisban el is használom.
Essence szemhéjpúder 52 olive garden  Nos, a képen nem sok látszik belőle ezért akit érdekel ez a  zöldes árnyalat az sminkben itt találja egy tavalyi bejegyzésben.
Lovely Extra Lasting hosszantartó matt szájfény (nr.1) Hosszasan most nem írnék erről a szájfényről, egy korábbi bejegyzésben mindent elmondtam róla amiért szeretem, olvassátok el ezt a bejegyzést róla vagy az összehasonlító tesztet erről és az Essence változatról és rögtön megértitek miért is kedvenc.



Starfragrences erdei gyümölcs illatcsepp  Februári kedvencek közt is szerepelt már illatcsepp csak ott a citrusos változat, hiába mostanában teljesen rákattantam. A lakást  többször is telefújkálom  vele, nem túl tartós (vagy már ennyire megszoktam volna?) így vízzel hígítva de akkor is.
Szilikon karóra  Az egyik legjobb  vétel "Ebay országból", általában elfeledkezek róla a nagy rohanás közepette, de márciusban többször volt rajtam, mint nem :)
Soft&Sicher mini zsebkendőcsomag  Zsepit nem szokás kedvencek közé sorolni, de én megteszem. Nem voltam megfázva és allergiám sincs de a színes mini zsepi csomagok annyira cukik, hogy öröm rájuk nézni.



You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Az Essence lakk nálam is előkerült ebben a hónapban is, pedig már nagyon a tavaszi színek felé húz a szívem. :) Gyönyörű ez az árnyalat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért még én is inkább az ehhez hasonló árnyalatok felé húzok, ezt a lakkot például a Lovely arany Snow Dust lakkjával szoktam kombinálni, pedig az arany szín nálam inkább téli/karácsonyi szín....

      Törlés

Facebook