Első benyomás I Manhattan termékek

június 25, 2014





Manapság alig jut időm a drogériákban kószálni és az állványok előtt tüzetesebben szemügyre venni a "ropogós" trendkiadásokat, a limitált nyári kollekciókat vagy figyelni a jobbnál jobb akciókat. Elvonási tüneteim jelentkeztek és bár tudtam, hogy ha beszabadulok nem lesz megállás mégis hagytam hogy magával sodorjon az impulzív vásárlás.
Így esett hogy múlt héten 3 akciós Manhattan terméket sikerült nagyon kedvező áron- bizonyos hogy nem sokkal érkezésem előtt tehették ki őket, mert meglepően jó állapotban és sokan tömörültek az akciós kis kosárkában -  haza hoznom.

Kezdem a legnagyobb felfedezéssel az Intense Lip & cheek hidratáló ajakbalzsam és pirosítóval. (Jé,eddig  fel sem tűnt 2in1 termékről van szó) A színmintán is jól látszik mennyire krémes és telt  lilába hajló pink árnyalatot választottam. Sajnos csak ez és egy narancsos piros közül választhattam, egyik se kimondottan az én színem de alul láthatjátok hogy ha felitatjuk zsepivel egy hétköznapi, könnyed lila színt érhetünk el. Nagyon pigmentált, a vastagabb színminta 2 réteg, az alsó csupán egyetlen húzással készült, durván erőteljes és telt szín.  

 

A színminta alapján félmattnak tűnhet de az  ajkakon - nem is értem hogyan -  kap egy kis fényt pedig se alá se fölé nem használtam semmi egyebet, ajakápolót sem. Az illata édes leginkább a nagyi őszibarack formájú  sütijére emlékeztet.
Egyetlen hibája talán, hogy a rendkívül krémes textúra miatt kihívás kontúron belül maradva precízen felvinni. A tartósságról csak annyit, hogy a kézfejemen igencsak dörzsölni kellett hogy egyáltalán halványuljon, ebből kiindulva szerintem azzal sem lesz gond. Az tetszik leginkább hogy bár ajakbalzsam a neve mégis gond nélkül hozzá egy jobb minőségű tartós rúzs tulajdonságait sőt még túl is szárnyalja. Egy ajakbalzsamtól ez igazán szép teljesítmény vegyük például az NYC ajakceruza nem hogy nem pigmentált de ajakbalzsamként is csúfosan megbukott nálam és tesztek alapján a Miss Sporty új ajakceruzája sem tűnik elég pigmentáltnak a tesztek alapján amiket eddig olvastam róla.


 

Nem csalás nem ámítás a  baloldali képen valóban 1 rétegen látható ami nekem nappali sminknek (el)rettentően sok lenne. Egy zsepi segítségével felitatva ( jobb oldali kép) már sokkal viselhetőbb, valamivel tompább ugyan de még így is látványos.  Nem érzem hogy szárítana de a hidratáló hatásáról sem vagyok meggyőzve. Nem tölt fel minden  apró ráncocskát mégis sokkal teltebb és dúsabb hatást kelt.
Pirosítóként nem próbáltam és nem is tervezem valahogy nálam a krémes pirosítók nem működnek, olyan mesterkélt hatásúak rajtam de gyakorlott (krém)pirosító-használók biztosan tudnának mit kezdeni ezzel a termékkel. 


 Egy hagyományos rúzst is magaménak tudhatok a X-threme Last & Shine kollekcióból, nem kimondottan az én színem de szerencsére az előző ajakceruzával ellentétben ez nem annyira intenzív és a szabad szemmel látható mikrocsillámok felkenve észrevehetetlenek. Ez is krémesebb, "tömör" rúzs fényesen csillogó finish-vel. Alig volt száz forint az ára ezért sem hezitáltam azon elhozzam e vagy sem. Tartóssága nem kiemelkedő és egészen biztosan mondhatom egyáltalán  nem hidratál de legalább  az illata  finom. (talán feltűnt nektek mekkora jelentőséggel bír nálam a rúzsok illata, amúgy nem tudom miért de tényleg mindig megszaglászom a rúzsmintákat:)) Kissé mint ha szárítana az ajakredőkbe is  Ennyiért megérte de teljes áron elképzelhetetlennek tartom hogy megvegyem és nem csak a színe miatt. Utólag kiderült anyunak bejön ez a szín úgy hogy elajándékoztam az utóbbi időben úgy is sok rúzs került hozzám így is van miből válogatnom reggelente.
 



A másik nagy felfedezés a leárazott kosárkában a Weak up fáradt szemre való korrektor volt. Ecsetes korrektort nem emlékszem hogy próbáltam volna habár az Essence Stay Natural stiftes változatát próbáltam de az amellett hogy baromi gyorsan elfogyott nem sokat segített a karikáimon. (konkrétan semmit!)  Szuperül visszaveri a fényt emiatt valóban üdébbnek vagy mondjuk inkább úgy kevésbé fáradtnak tűnik a tekintet de a tökéletes elégedettséghez jól jött volna egy árnyalattal világosabb színkód.
Púderrel fixálva a napfolyamán nincs szükség frissítésre és a  ráncokban sem gyűlik össze. Bőrhiba elkendőzésére egyáltalán nem alkalmas a fényes finish miatt de hát nem is arra való. A szivacsos applikátorral könnyű dolgozni, leginkább pöttyözve szoktam felvinni mert ha sokat viszek fel túl csillogó és ragadós az  eredmény.
Ez itt 8ml kiszerelés de gyanítom már azelőtt híján volt 1-2ml-nek mielőtt a leárazott kupacba került.  Világosabb árnyalatban akár teljes áron is elhoznám.

A kiárusított termékek közt körömlakkok, kétágyas és négyes szemhéjpúder paletták, X-Treme Last szájkontúrceruzák, alapozók közül Clearface Perfect Matt Make-up, Perfect Adapt vagy Powder Matt alapozók is lapultak még szóval van miből válogatni ha esetleg felkeltette valami az érdeklődéseteket és arra járnátok. 



You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Én is vettem ilyen rúzsceruzát és elég ütős színe van: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/12/egy-ujabb-ruzsceruza.html

    VálaszTörlés

Facebook