Kedvencek│ Június '14

június 29, 2014




Itt is vagyok az idei első igazán nyári hónap kedvenceivel, ebben a hónapban nem volt nehéz eldönteni mik szerepeljenek ebben a kategóriában. Sminkek közül most csak nagyon alap dolgok kerültek a listára; alig-alig festettem a szemhéjamat  egyrészt a meleg miatt másrészt hogy felmérjem mit szabad és mit nem az új munkahelyen (sminkben és öltözködésben egyaránt).
 Inkább a testápolásé volt a főszerep és a hóeleji forróság miatt a legpraktikusabb és egyben legnagyobb kedvenc a legolcsóbb termék az összes közül egy testpermet ami "csak" annyira volt életmentő mint egy oázis a sivatagban :)

Isana  Professional Oil Care argán olajos balzsamot és sampont is májusban vásároltam nagyon olcsón. Utóbbi nem igazán vált be a balzsam annál inkább. Nem tudom mi lehet ennek az oka de a sampon két használat után félre is tettem, elfogom használni de most inkább pihentetem. Hatalmas fél literes mennyiség több hétre elegendő még így is hogy alkalmanként jókora adagot használok aztán  pár perc elteltével leöblítem. Szárítás után puha és selymes tőle a hajam. Leginkább a hajfestékekhez járó balzsaméhoz hasonlít, nekem azok szokták ennyire puhítani a hajszálaimat. Sajnos kifutó termék volt (ezért sikerült 350ft-ért beszerezni) de ha valahol találnék még biztosan vennék még belőle. 

Balea arc-,és testpermetről már áradoztam korábban pedig akkor még hol volt az a hőség amit június elején kellett elviselnünk?! Én még a régi kiszerelésből vásároltam kettőt is -milyen jól tettem hogy a Glamour napokon bevásároltam - azóta ducibb változatban de ugyanolyan minőségben kapható. Reggelente néha a púder fölé használom , napközben pedig felfrissülésképp fújogatom magamra. Extra forró időkben éjszakára betettem a hűtőbe így másnap egészen kora délutánig még hűsítőbb volt.

Júniusban két bb krémet mixelve használtam egyrészt mert az Essence-féle még most is kissé sötét másrészt mert a próbálok spórolni a Garnier  olajmentes bb krémmel mert vészesen fogy köszönhetően  a szivacsos alapozási technikának ami a krémek több mint felét elnyeli. Az így kapott árnyalat jól passzolt a mostani arcszínemmel bár nem tartott egész nap de szerettem.
Júniusban íródott egy összehasonlítós bejegyzés az általam próbált bb krémekről amit ITT olvashattok vissza ha érdekel.

 

A Garnier és az Essence is túlságosan zsíros krémek ezért még én is kénytelen voltam púderezni pedig korábban sosem kellett mattítatni az arcomon, sőt. Szerencsére a Lovely Princess Face kőpúdere nagyon jól teljesít, egyáltalán nem csillog ( pedig a leírás szerint csillámokat tartalmaz) jól fixál és matt arcbőrt ad.

Szemöldök igazításra és egyben szemhéjpúderként is a Catrice szemöldökformázó készletét használtam előszeretettel leggyakrabban hogy a reggeli gyors készülődésben gyorsabban letudjam a szemsminket. Ráadásul a múlt héten megérkezett a legújabb ebay-es ecsetkém amivel még könnyebben eldolgozható ez a szemhéjszín is.  Ez a második ecsetem ugyanattól az eladótól, a minőséggel nagyon elégedett vagyok ahogy az árával is. 

Carmex ajakápoló teljesen alap. Azt hiszem függő lettem, olvastam erről egy cikket de nem hittem hogy ez komolyan lehet, úgy látszik mégis. Reggel azzal indítom a napot és lefekvéskor is  általában felkenek belőle. Eddig sem volt kiszáradva a szám, de a mentolos bizsergés annyira jó és mintha tényleg duzzasztaná is az ajkakat. 

Himalaya Herbals bőrápolókrém ebben a hónapban életmentő volt. Az egyik konyhai tisztítószer szó szerint kimarta a bőröm az ujjaimat és a doki által felírt kenceficén kívül napközben ezzel próbáltam kordában tartani viszkető és baromira húzódó bőrt az ujjaim közt. Még most sem tökéletes de már sokkal jobb és ehhez nagyban hozzájárult ez a krém.

Ebben a hónapban megérkezett az pufi satírozásra szánt ecsetem is ugyanattól az eladótól és ugyanolyan klassz minőségben mint amit legutóbb rendeltem. Kicsit nagyobb fejű mint az erre a célra használt korábbi ecsetem de egyértelmű kedvenc az összes közül.

Nektek mi volt ebben a hónapban a legnagyobb kedvenc?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. A Carmex nálam is alap, imádom, az ilyen Garnier BB krémem világos bőrre viszont sajnos még nyáron is sötét a bőrömre :D

    VálaszTörlés
  2. Az én kedvenc BB krémem a Catrice BB kréme, bár ez inkább száraz(abb) bőrre jó. Ha pedig nem mentem dolgozni, akkor csak a Paula's Choice Ultra-Light színezett hidratálóját használtam. Nagyon enyhén fed, de hétvégeken ennyi bőven elég nekem :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van egy ilyen Ebay-es ecsetem, csak nekem szettben, de imádom. Annyira könnyű vele satírozni hogy az valami hihetetlen. *-*

    VálaszTörlés

Facebook