Pieces of me #5. - Pünkösdi hosszú hétvége

június 10, 2014





Ez csak egy nagyon gyors bejelentkezés hogy jelezzem: élek! Amolyan pindúrka  képes összefoglaló. Eseménydús, pörgős hétvége áll mögöttem aminek minden pillanatát élveztem még ha kissé zsúfolt is volt a program :)
Kezdődött  pénteken egy röpke három órás utazással barátnővel barátnőhöz Debrecen környékére amolyan "házavató-babalátogató-éjszakábanyúlóbeszélgetős" pizsipartira. Rövid látogatás volt de annál intenzívebb egy kis debreceni vásárolgatással megspékelve ahol is totál véletlenül a Fórumban  rátaláltam a hetek óta hajkurászott Bioderma Felfedező-csomagra. (így van ez mindennel; amikor már nem ragaszkodsz hozzá görcsösen megkapod!)
Jó, nem mondom hogy sorsszerű elvégre csak egy kis semmiségről van szó de akkor is!!!
Másnap hazaérkezve  családlátogatás, meggyszedés, Bono dögönyözés, macska hajszolás,  autómosás és egy rögtönzött  dupla névnapozós grillparti, és már vége is a hosszú hétvégének de feltöltöttem és ez a lényeg! 

Hamarosan érkezem egy "aprócska haul", vagy az Alverde korrektorceruza tesztjével attól függően melyiket szeretnétek hamarabb. Kéretik megjegyzésként megírni!:)





Szép hetet Mindenkinek!



You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Klassz fotók! :) Örülök hogy jól telt a hosszúhétvégéd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) A fotókról kevésbé "jön át" (mert nincs mindig nálam a kamera hogy megörökítsem) de tényleg nagyon jól telt!!! :D

      Törlés
  2. Nekem is ilyen pörgős volt a hétvége, de én máshogy el se tudom képzelni :) Szuper képek!

    VálaszTörlés

Facebook