TESZT │ Catrice 6 in 1 BB krém

július 19, 2014



Kérésre a nemrég  beszerzett Catrice bb krémről hoztam néhány képet és az első tapasztalatokat hogy aki még nem tudta eldönteni érdemes e beszerezni annak legyen egy kis segítsége. Remélem hasznosnak találjátok majd! 
Az én árnyalatom  a középső,  020 Rosy beige árnyalat ami elsőre ugyan sötétnek  tűnhet de higgyétek el, nem az!



A csomagolás 6, egyenként is jól csengő hatást ígér és ha ezt mind tudná bizony ez lenne a legjobb drogériás színezett hidratáló: (1) Kiegyenlít ami ebben az esetben azt jelentené hogy hidratál ugyanakkor a átfényesedésre hajlamos területeken matt hatást biztosít. (2) Javít, vagyis minimalizálja a pórusok méretét, (3) véd a nap káros sugaraitól merthogy 30-as faktorszámmal óv a káros sugaraktól. (4) Kiemel ami azt jelenti hogy egészséges ragyogást, fényt ad a bőrnek. (5) Elfedi a bőrhibákat miközben (6) a mandula olajnak köszönhetően a száraz bőrt (is) hidratálja.

Kicsit ellentmondásos hogy matt hatást nyújt, miközben kifejezetten száraz bőrre is alkalmas. Az én világomban ez a kettő együtt nem működik/nem működhet. A 30-as fényvédő viszont egyértelműen javára válik és a kiemelő tulajdonságát is meg tudom erősíteni. Nem túl harsány, de valóban enyhe fényt és ragyogást kölcsönöz az arcbőrnek. Nálam bevált de zsírosabb bőrön ez a tulajdonsága nem tudom hogy értékelhető e pozitívumként. 




Ahogy az sem, hogy kicsit nehézkes, zsírosabb állagú krémnek érzem például a Garnier bb-hez képest. A kettő ég és föld, állagra és árnyalatra mindenképp, nekem az sokkal könnyedebb, nyáriasabb.  A csomagolás is nagyon hasonló csakhogy míg a Garnierből 40 ml kapunk addig a Catrice változat csak 30 ml de ugyanaz a csőrös adagoló mindkettőnél.

Ahogy a Drogériás bb krémek a porondon bejegyzésben már kifejtettem nálam nem szempont hogy egy bőrtökéletesítő bármilyen apró bőrhibát elfedjen és ezt a terméket sem azért kedvelem mert  mindent elfed. Mégis közepes fedésűnek mondanám - a Garnierhez képest egyértelműen - kisebb hibákat, apró pigmentfoltokat valamennyire elkendőzi.
Bár nem ígéri de azt vettem észre, hogy valamelyest csökkenti a pirosságot az orrom körül (persze még így is szükséges a Catrice camouflage korrektor).


020 Rosy beige

Most először érzem egy bb krémnél hogy a közepes árnyalat valóban az, nem túl sötét vagy világos. Krémes, kicsit zsíros textúrájú könnyen eldolgozható ecsettel vagy akár az ujjainkkal is, én kézzel jobban szeretem eldolgozni úgy egyenletesebb a végeredmény.
Ami a tartósságát illeti dél körül már megkopik hiába fixálom púderrel, lehetne jobb is bár ilyen kánikulában  nem csoda, mutassatok egy alapozót/bb krémet ami reggeltől napestig bírja a strapát ilyen forróságban?! Meglátjuk hogy teljesít majd kora ősszel, addig nem lenne fair emiatt pontot levonni. 

Összességében nagyon nem bánom, hogy megvettem így féláron meg pláne. Nem mondom hogy az eredeti, 1600ft körüli árát habozás nélkül kiadnám érte de az állaga, a színe és a SPF 30 miatt nem mondhatom hogy túlárazott termék lenne. Igaz kisebb mennyiség az említett Garnierhez képest de jóval kevesebbre is van szükség alkalmanként. Szépen terül és bőregységesítő tulajdonsága is látványos még ha nem is tart egész nap.

Értékelés:

Csomagolás: 5/5
Hatékonyság: 5/4
Ár-érték: 5/3

Összpontszám: 15/12

Mit szóltok hozzá, próbáltátok már? Esetleg meghoztam a kedvetek hozzá?



You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Engem nem győzött meg, valamiért egyáltalán nem tetszik, de a Garnieres és társai sem :S :D Ezek a túlzó ígéretek is sokak nekem, mivel messze nem hozzák őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lényegében ezek a bb-k "csak" színezett hidratálók valamennyire egységes bőrképet adnak akiknek nincs szüksége fedésre azoknak lehet jó. Én is ezért használom, a pirosságot úgy ahogy halványítják és ennyi nekem elég is.
      A koreai változatokról olvasni hogy fényévekkel jobbak az itthon kapható drogériás társaiknál, de olyanhoz még nem volt szerencsém...

      Törlés
  2. szerencsére be tudtam szerezni akciósan és én tejes mértékben meg vagyok vele elégedve :) nekem az apró bőrhibákat, valamint a pirosságot is elfedi :) az eddigi legnagyobb kincsem az alapozók és BB krémek világában :)

    VálaszTörlés
  3. Nem hangzik rosszul, de annyira nem is fogott meg :)

    VálaszTörlés

Facebook