Csalódások

augusztus 26, 2014







Van hogy rosszul választok bizonyíték erre ez a kupac, a "nem vált be" termékeket gyűjteménye. Az előző ilyen bejegyzés majdnem 1 évvel ezelőtt íródott, időszerű volt folytatni és az 1 év alatt   kitermelt újabb adagot bemutatnom. Megint felkutattam és kiszortíroztam a hasznavehetetlen krémeket, hajápolókat, sminkszereket  amit "valamire majd csak jó lesz" alapon gyűjtögettem. Nos, arra mindenképp jók hogy elrettentő példaképp szolgáljanak... 
Kíváncsi lennék más is  tapasztalt e hasonlókat  valamelyik termékkel  kapcsolatban vagy én tettem túl magasra a lécet és mindenki szuper elégedett az itt szereplő termékekkel  mert akkor bizony velem van a baj!?







Pretty perfect golyós szemkörnyékápoló koffeinnel: 
 Koffeinnel és B5 vitaminnal dúsított szemkörnyékápoló lenne de azon a ragacsos érzeten túl amit maga után hagy egyéb más említésre méltót nem tudok írni róla. Azt se tudni milyen halmazatállapotú akarna lenni: zselé esetleg gél? Egy kicsit mindkettő és egyik sem. Az illatát még csak-csak elviselném ha lenne bármi jele annak hogy "működik" a szem alatt de semmi. Néhány száz forint volt, de még annyit sem ér.

White&Go fogfehérítő ecsetelő:
2000ft körüli  (akciós)áráért cserébe ha nem is vakító fehér fogsort de azért valamit vártam volna tőle. Igaz, hetente csak párszor mertem bekenni vele a fogaimat mert mégis csak egy erős kemikália kerül közvetlenül a fogzománcra. Főleg hogy az első két használat után rám egyébként nem jellemző fogérzékenységet vettem észre. Sőt, emlékszem olyan is volt hogy éjszaka arra ébredtem kellemetlenül bizserget a fogsorom. Hülyén hangzik tudom, de erre gyanakszom mert azelőtt és azóta se tapasztaltam ilyesmit. Kicsit félelmetes. Kis szünet után újra próbálkoztam vele de az érzékenység újra előjött. Végül úgy döntöttem inkább ne legyenek vakító fogaim mint elvékonyodott, mindenre érzékeny bizsergős rágókáim.



Lovely körömlakklemosó párnák :
 Nem is igazán csalódás ez a körömlakklemosó korong, teszi a dolgát. Nyilván homok hatású vagy csillámos lakkokkal nem képes felvenni a versenyt, de egyszerűbb lakkokkal gond nélkül elbánik. Rendkívül olajos termék, sokszor még kézmosást követően  is olajos érzet maradt utána. Kidobni nem fogom, de felesleges pénzkidobás volt az biztos.











Essence PureSkin pórusösszehúzó szérum :
A csábító leárazásnak köszönhetem ezt a terméket, de akció ide vagy oda még így sem érte meg megvennem. Az orrom körüli pórusok halványítására kerestem valamit és mikor megláttam felcsillant a remény hogy talán olcsón juthatok csodaszerhez. Hát nem. Folyósabb gél állagú termék, esténként használtam több héten keresztül de a pórusaim nem lettek kisebbek így végül a fiók mélyén landolt. 

Essence Souffle touch krémpirosító (030 cold wildberry) :
Tavaly kiárusításról való, az állaga már akkor sem volt bizalomgerjesztő mostanra viszont undorító trutyis maszlag lett belőle. Kétszer próbálkoztam a felvitelével de szinte azonnal lemorzsolódott az arcomról. Nem tudom új korában milyen lehetett de ez így ebben az állapotában használhatatlan.

Essence Kiss care Love ajakbalzsam :
A  Maybelline Babylips ajakápolók gyenge mása akart volna lenni, és mert nálunk azt nem kapni ezért tettem egy próbát vele. Ha jól emlékszem 3 árnyalatban volt kapható. Az illata ennek a változatnak volt a legelviselhetőbb. Sajnos a második használat után a csavaros menet megadta magát se ki, se be többé. Bevágtam a fiókba és csak most került elő... 

Essence 2in1 alapozó/púder : 
Alapozóként használhatatlan volt számomra, púderként még úgy ahogy használható de nálam most a Lovely a favorit. A csomagolása inkább volt értékelhető (tükör, masszív műanyag)  mint a belbecs.


NYC Öntapadós műszempilla : 
A műszempillákkal nincs szerencsém, az egyszer fix. Ez az NYC darab a harmadik változat amivel próbálkozom és pocsék akárcsak az E.l.f. műpillája ami az előző ilyen témájú posztban szerepelt is. Habár ezt egy karácsonyi összecsomagolásnak köszönhetem, azzal  együtt sem éri meg az akciós árát se. Öntapadós? Ugyan már, ez sosem volt az. Tincsekre szedtem hátha a súlya miatt nem akar a helyén maradni de ez bizony úgy átverés ahogy van!!!



Pantene Volume  Booster dúsító spray vékony szálú hajra : 
 Leszögezem, hogy minden Pantene terméket szeretek, ha másért nem az illatáért. Ezt se fogom kidobni, mert az illata - habár nem annyira finom mint a márka többi hajápolója - kellemes és tartósan a hajban marad viszont hatását nem nagyon éreztette. Ez egy olaj(os) bázisú folyadék amit a hajtövekre kell fújni. Kicsit nehézkes de az állagtól független nem zsírosodott gyorsabban a hajam viszont dúsítást se igen tapasztaltam. Ha dúsabb hatásra vágyom a got2be hajformázóporral szórom be a hajtövemet, a hatás azonnal látható.

Kallos  Hajkiegyenesítő spray:
Két Kallos termékkel is csődöt mondtam, mindkettő hajra való. A hővédő hajkiegyenesítő még működött is, mintha tényleg tovább maradt volna egyenes a hajvasalóval "megerőszakolt" hajam  és másoktól eltérően nekem nem volt gond az illatával, mégis száműztem a hajápolási rutinomból mert egyáltalán nem vasalom a hajam.



Kallos Hajfénykrém:
Ez a termék viszont abszolút nem vált be és óva is intenék mindenkit tőle. Sűrű, testápoló állagú krémről van szó amiből a javallat ellenére a borsószem is sok. Egyetlen hatása amit észrevettem, hogy elnehezít és zsírosít pedig csak a hajvégekre került belőle. Kétszer próbálkoztam vele, többet soha. Nagyon olcsó és nagyon rossz.



Aveo kéz-,és körömápoló balzsam :
A Müller sajátja lenne ez a kézkrém amit ajándékba kaptam, én magam biztosan nem vettem volna meg mert nekem még a csomagolása sem tetszik. Legutóbb februárban használtam, az illatával nem tudok megbékélni, olyan kellemetlen krémszagú (pedig nem büdös vagy ilyesmi). Rendkívül zsíros, nehezen beszívódó. Mondanom se kell hogy hidratálás is elmaradt.






Próbáltátok valamelyik terméket?
Nyugtassatok meg, hogy van köztük olyan ami Nektek sem vált be és nem én vagyok szőrösszívű!:)

You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Én egyik terméket sem próbáltam ezek közül, de azt vettem észre, hogy a Kallosnál nagyon könnyű belefutni a rossz termékekbe... Nálam 10-ből 2, ha bevált.

    http://curly-dora.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maradéktalanul elégedett eddig én is csak a Placentás hajpakolásával vagyok elégedett, számtalanszor újravettem már. A hajam imádja, selymes puha és fényes tőle a hajam. Most a keratinos hajpakolást vettem meg, kíváncsi leszek az hogy teljesít..

      Törlés
  2. A Kallos hajfénykrémet próbáltam én is, a véleményem hasonló: zsírosít, elnehezíti a hajat, nem fényt ad, inkább igénytelen külsőt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat nem vártam tőle, de még annyit se kaptam... :I

      Törlés
  3. A kallos hajkiegyenesítő spray nekem nem vált be,nem vettem észre semmilyen változást. Megelégeltem,hogyha egy csepp eső is éri a hajam,begöndörödik és beszöszösödik,ezért inkább fogtam magam,és elmentem a White Hairbe megcsináltatni a brasil cacau hajkiegyenesítést,legalább most már nem kell stresszelnem,ha párás az idő,vagy esik az eső :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hallok másodszor WH-ről, te vagy a második aki jó véleménnyel van róluk. Mennyire tartós ez a fajta hajegyenesítés? Én hosszútávon nem egyenesíttetném a hajam de csak azért mert így is elég lapos a séróm, egyenesen duplán laposnak tűnik :D

      Törlés
  4. Jó tudni, hogy ezekkel inkább ne próbálkozzak, köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. azt mondják,hogy 2-3 hónapig marad egyenes az ember haja ettől a brasil cacau kezeléstől,nekem 2 hónapig maradt ilyen,gondolom mert göndör a hajam eredetileg,de hallottam már olyanról,akinek 4 hónapig is kitartott,gondolom ez hajfüggő .

    VálaszTörlés

Facebook