Meglepetés Nektek

szeptember 14, 2014







Egy kis ajándékkal készültem amit a feliratkozott olvasóim közt szeretnék kisorsolni. Semmi apropó, csak úgy mert régen volt játék, de ezután másképp lesz! Már a következő játékot is "kiterveltem", hamarosan az is kezdetét veszi :)
Random mód úgy alakult, hogy az ajándékok többsége lila/bordó árnyalatban pompáznak. Ilyenkor ősszel sűrűn hordok magam is ilyen színeket és sminkelem magam hasonló árnyalatokkal. 
 Tudat alatt biztosan ezért válogattam össze ezeket a színeket. 

Nyeremények:

  ♥NYC Smooch Proof LipStain ajakfilc 499 Forever Mine Wine 
♥Catrice Liquid Metal szemhéjpúder 050 We're The Inner Purple
 ♥Lovely False Lashes szempillaspirál fekete
                           ♥Maybelline Expression Kajal szemceruza 36 blue
                           ♥I am csepp alakú fülbevaló lila színbe



 Játékban való részvétel egyetlen feltétele:

Csak annyi, hogy légy a BizsuMánia blog feliratkozott olvasója!
Aki él a lehetőséggel az persze most is szerezhet plusz esélyt Bloglovin és/vagy Instagram feliratkozással  illetve ha megosztja a nyereményjáték képét ( az alsó képet) oldalsávban vagy ír egy bejegyzést a játékról vagy bárhol, bármilyen formában megosztja a játékfelhívást. Ezekről linket kérek, csak úgy tudom plusz esélyként figyelembe venni.
Jelentkezni a bejegyzés alatt tudtok valahogy így:

- xy néven vagyok feliratkozott olvasó,
Plusz esélyek:
- Bloglovin keresztül xy néven követem a blogot, (+1)
- Instagram' keresztül xy néven követlek, (+1)
- { link } blogon megosztottam a játékfelhívást (+1)



       A játék október 18-én este 8-kor zárul. 
Az eredményhirdetést követően a nyertesnek 5 napja lesz jelentkezni.

Sok szerencsét!

You Might Also Like

23 hozzászólás

  1. Szia!:)
    Először is köszönöm szépen a lehetőséget a játékra!
    kamiii néven vagyok feliratkozott olvasó, Bloglovin'-on keresztül kamiiiii néven követem a blogot, (+1), Instagramon rebmesavrazs néven követlek, (+1) :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. Nikkii néven követleg GFC-n, bloglovinon pedig Niki Horváth néven.

    Köszi szépen a lehetőséget és további sok sikert a blogoláshoz :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszi a lehetőséget!
    -Bokor Boglárka néven vagyok feliratkozott olvasó,
    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztül Bokor Boglárka néven követem a blogot, (+1)
    - Instagram' keresztül bokorbogi93 néven követlek, (+1)

    VálaszTörlés
  4. Szia, marlen neven vagyok feliratkozva :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is jelentkeznék, köszi a játékot! :)
    PAncsi néven követlek itt
    + Bloglovinon Prépost Annamária néven
    + Instagramon pancsi79 néven :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    - Betti néven követlek a bloggeren
    - Bloglovinon pedig Kovács Bettina névvel :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Köszönöm a lehetőséget.

    - Turcsek Gabriella néven vagyok feliratkozott olvasó

    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztül Turcsek Gabriella néven követem a blogot (+1)
    - Instagram' keresztül vidamgabica néven követlek (+1)
    - { www.turcsekgabi.hu } blogon (oldalsávban) megosztottam a játékfelhívást (+1)

    Nézz be hozzám, 2. blogszülinapos nyereményjátékra ;)

    VálaszTörlés
  8. Sziaa! :)
    Dalma ( : néven vagyok már egy jó ideje feliratkozva! :)

    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztül Dalma Sánta néven követem a blogot (+1)
    - Instagram' keresztül daalmus néven követlek (+1)
    Köszönöm a lehetőséget!: )

    VálaszTörlés
  9. SMH néven követlek.
    köszi a lehetőséget =)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!
    - Smiley Rencsi néven vagyok feliratkozott olvasó,
    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztül Smiley Rencsi néven követem a blogot, (+1)
    - Instagram' keresztül renataolajos néven követlek, (+1)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a lehetőséget és szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!
    - Nikxa néven vagyok feliratkozva,
    Plusz esélyek:
    - Bloglovinon Nikolett Koni néven követem a blogot, (+1)
    - Instagram' keresztül nikyykoni néven követlek, (+1)

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Itt hagi néven, bloglovinon Horváth Ágnes néven követlek:)

    Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  13. Jelentkezni szeretnék a játékra, köszönöm a lehetőséget! Szalai Andrea néven követlek a blogon illetve a bloglovinon is.

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Lethia néven vagyok feliratkozva.
    Plusz esély:
    instagramon bettylav néven követlek
    http://lethiavilaga.blogspot.hu/ oldalsávba kint van a játék felhívás.

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Szeretnék én is jelentkezni a játékra! :)

    - zsoXcore néven vagyok feliratkozott olvasó,

    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztül zsoxcore // Smink és ami hozzá tartozik // néven követem a blogot, (+1)
    - Instagram' keresztül zso_takacs néven követlek, (+1)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Kisné Márti néven követlek! :)
    Köszi a lehetőséget.
    További Szép Napot Kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Kata néven követlek a blogon, és kajner_kata néven Instagramon.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Renáta N néven követlek! :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    - Orbán Klaudia néven vagyok feliratkozott olvasó,

    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztül craptrash néven követem a blogot, (+1)
    - Instagramon keresztül craptrash néven követlek, (+1)

    Köszi e lehetőséget, kellemes napot!

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      rone2122 néven vagyok feliratkozott olvasó.
      Köszönöm a lehetőséget!

      Törlés
  21. - Tóth Csilla néven vagyok feliratkozott olvasó,
    Plusz esélyek:
    - Bloglovin keresztülTóth Csilla néven követem a blogot, (+1)
    - Instagram' keresztül csilla882 néven követlek, (+1)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csilla!
      Ez a nyereményjáték ősszel lezárult.
      Jelenleg is fut egy nyereményjáték itt a blogon, de hogy a jelentkezésed figyelembe tudjam venni (már ha szeretnél részt venni rajta) akkor annak a nyereményjátékos bejegyzés alá kell kommentelni.
      LInk: http://bizsumania.blogspot.hu/2015/01/vigyazzkesz-valentin-nyeremenyjatek.html

      Törlés

Facebook