TESZT│ Rimmel Stay Matte Liquid Mousse alapozó

szeptember 07, 2014

Közkívánatra Rimmel Stay Matte Liquid Mousse alapozó tesztel jöttem ma. Biztosan láttátok már a boltok polcain (dm, Müller)  a 1+1 akciót amely keretében most alapozó+púder vagy bb+púder kombinációban vásárolhatók meg a Rimmel Stay Matte termékei.
Voltam olyan szerencsés hogy bár ajándékba kaptam az alapozó-púder duót mégis pont jó lett az  árnyalat amiből nem mellesleg elég szegényes a választék de ezt leszámítva ez az alapozó egy álom!
 Az én színkódom a 103-as, ez a legvilágosabb a színskálán habár a valóságban egy közepesen lebarnult bőrrel kompatibilis. Ennél világosabb árnyalattal én nem találkoztam habár rebesgetik hogy a 100-as színkódban is fellelhető én ilyet még nem láttam. Városi legenda lenne vagy valóban kapható nem tudom!? Azt viszont igen, hogy ez a termékcsalád  sem a hófehér bőrű lányoknak lett kifejlesztve, szerencsére nekem éppen megfelel így az én fejem emiatt (sem) fájhat.
Nem voltak különösebb elvárásaim, gondoltam egy lesz a sokból a Facefinity-vel úgy sem veheti fel a versenyt ehhez képest megdöbbentően klassz alapozóra bukkantam.
Külcsín:  A csomagolás az egyetlen ebben a termékben ami nem tetszik és ami lehetne exkluzívabb is.  Csomagolás alapján  elképzelhetetlennek tűnik, hogy valós fedőképességgel rendelkező alapozó és nem egy színezett hidratáló, bb vagy cc krém. A mennyiség átlagos 30ml, a termékhez csavaros kupakon keresztül juthatunk, ha belegondolok végül is praktikusabb mint a pumpás változatok. Kisebb eséllyel marad benne termék mit az üvegben.



Illat/állag/hatékonyság: 

“Az új textúrának köszönhetően meggátolja a bőr újrazsírosodását akár 12 órán keresztül.
 Tartalmaz pamutot, mely felszívja a felesleges olajat, kamillát, ami megnyugtatja a bőrt és csökkenti a pirosságot, és uborkát, amely kisimítja és tisztítja a bőrt, miközben elnyeli a fölösleges olajat.”

Illata elenyésző, alig érezhető olyan semmilyen de ez egy alapozónál inkább előny mint negatívum. Állaga engem a Max Factor Dream Matte Mousse habállagú alapozójára emlékeztet, de az csak halvány mása ennek az alapozónak, az darabos és nehezebben eldolgozható volt mint a mostani tesztalany. Ez könnyed, légies textúra, a fedésre nem lehet panasz és a tartósság is korrekt.
Összehasonlításként a képek jobb oldalán a Max Factor Facefinity alapozóját látjátok. A képeken is jól látszik hogy míg a Rimmel egy sokkal tömörebb, egységesebb, masszív  állag addig a Facefinity egy folyékonyabb, fényes(ebb) finish-ű termék amiből egyébként jóval nagyobb mennyiségre van szükség egy tökéletes alap elkészítéséhez ergo kevésbé gazdaságos.




 



 Rimmel matt, habállaga a képeken is jól látható. Eldolgozás néhányak számára nehézkes, nekem ezzel sincs bajom. Egy hétköznapi sminkhez bőven  elegendő egy akkora is mint a képen vagy egy kicsivel több. Ezt a mennyiséget felütögetem az arcom kényesebb területeire és utána akár kézzel, akár ecsettel eldolgozom. A kéz melegétől talán még könnyebb is, de én jobban szeretem ecsettel sokkal egyenletesebb a végeredmény. Csíkmentes és valóban matt hatású - nem azaz élettelen matt - púder nélkül 4 órát, púderrel akár 6 órán keresztül átfényesedés és kopás nélkül bírja.
Azért is szeretem inkább ecsettel felvinni mert jóval kevesebb mennyiség "tűnik el" az ecset szálai közt mint egy hígabb terméknél.
 
Matt finish ide vagy oda, nem szárít, nem nehezíti el a bőrt légiesen könnyű ahogy a leírás ígéri természetes fedést és matt hatást nyújt.  A fedőképességről annyit, hogy hétköznapra e mellé korrektorra nincs is szükségem. 3. hete használom de semmilyen irritációt, bőrpírt vagy egyéb kellemetlen mellékhatást nem okozott. Lélegzik alatta a bőr.



 
Összegzés: Kisebb mennyiségben hétköznapra, építve alkalmi sminkhez is tökéletes. Az én bőröm egyáltalán nem zsíros, sőt...Mégis ez az az alapozó ami szárítás nélkül mindent tud, amit elvárok egy alapozótól. Eddig a Facefinity volt a kedvenc, de őt jóformán csak alkalmakra mertem használni mert kicsit "művi" hatást keltett, képeken gyönyörűen mutatott de élőben mégsem volt tökéletes vagy épp hogy túl tökéletes volt.
 A Rimmel habállagújával nincs ilyen probléma: ha akarom hétköznapian egységes, egészségesen matt bőrképet ad korrektor használat nélkül. Ha akarom alkalmi és a tökéletes bőr látszatát kelti maszkhatás nélkül a lehető legtermészetesebben. Nem is kérdés, hogy letaszította a Max Factor-t hiszen árban és hatékonyságban is sokkal jobban teljesít. 
Egyetlen negatívumként csak a szegényes színválasztékot tudnám felhozni a képeken a Facefinity beige55 árnyalatával hasonlítottam össze, jól látszik mekkora árnyalatbeli különbség van. Most összecsomagolva a Stay Matte púderrel együtt 1800ft-os áron is beszerezhető, aki még nem próbálta javaslom ne hagyja ki!

Pontszámokkal

Csomagolás: 5/4,5
Hatékonyság:5/5
Ár-érték:5/5
Összpontszám: 15/14,5



You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. A 100 ivory árnyalatot csak most szeptembertől hozták be Magyarországra. Nagyon jó kis bejegyzés lett. Én is szeretném kipróbálni mert mindenhol csak jót olvastam. Nem tudod, hogy ez az akció meddig érvényes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval ezért nem láttam még ennél világosabb árnyalatot se összecsomagolva se külön. Szeptember végéig biztosan tart ez az akció bármelyik üzletben, de úgy hallottam Müllerben még tovább is... Örülök ha tetszett és esetleg hasznát is vetted a bejegyzésnek, jó ilyet olvasni, köszi!!! :))

      Törlés
  2. Amióta meghallottam, hogy Paula Begoun szerint ez az alapozó egyenértékű egy nála 10* drágább másik alapozóval, az Hourglass Liquid Powder Oil-Free Foundation termékkel, azóta felmerült bennem, hogy kipróbálom. Egyre több pozitívumot olvasok róla, lehet hogy kipróbálom én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig inkább bb-ket használtam mert az alapozót nehéznek és fullasztónak éreztem. Ezzel ilyen gond nincs, könnyed miközben a fedése vetekszik a drága alapozókkal, sőt. Én is csak ajánlani tudom neked, most az akciónak köszönhetően még jobban megéri pedig magában az alapozó is megéri az árát.

      Törlés
  3. Én a Rossmannban vettem a csomagot 1600Ft-ért, épp a púderért indultam, de így nyilván jobban megérte. =)
    Nagyon megvagyok elégedve az alapozóval, nálam is a MF Facefinity volt a favorit eddig.
    Nyáron a 40fokban teszteltem az alapozót és a melegben eléggé hamar kifényesedő arcomat matton tartotta szinte egész nap (a púderjével használva). Tényleg baromi jó fedése és állaga van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A púdert még nem próbáltam de ha az is annyira jó mint ahogy olvastam róla több fórumon is akkor minden pénzt megér ez a páros. Itt nálunk a Rossmannban nincs, a Rimmel márka is csak néhány szempillaspirállal képviselteti magát. Sőt olvastam a hivatalos oldalon, hogy nagyobb áruházláncokban is kapható az összecsomagolt kiszerelés egész szeptemberben de én még ott sem láttam.

      Törlés

Facebook