Lakkteszt│Essence Special effect!

október 10, 2014

Nyilván mindenki - de legalább is a többség - Glamour lázban ég. Ma munka után én is feltérképeztem a terepet, kinéztem mit szeretnék, megérdeklődtem például hogy a dm-ben az akciós termék árából is lejön még a kedvezmény, stb de a vásárlást holnapra tervezem és nem az itteni üzletekben. Csak hajfestéket vettem, mert elkapott a vágy hogy nekem most egy merőben más hajszínt kell kipróbálni és hogy holnapig nehogy meggondoljam magam gyors meg is vettem :)


Ennyit a Glamour őrületről! A mai poszt  főszereplője  a másik újdonsült lakkocskám  ami ha lehet még szebb mint az előző, fedőlakkért még nem voltam ennyire elalélva. Ez is egy kék,  kisebb és  egészen nagy méretű glittereket is  tartalmazó lakk, ami a 10 glorious aquarius nevet viseli. Ettől független, engem már a karácsonyi fényekre, díszekre  emlékeztet és az előző homoklakkal ellentétben egyértelműen téli manikűrökhöz tudom elképzelni.



Direkt nem színes lakk felé kentem,  kíváncsi voltam hogy mutatnak önmagukban. Nem csalódtam, vagyis igen de pozitívan. Van néhány fedőlakkom de egyikben sincs ennyi csillogás, egyikkel sem tudtam elszórtan mégis egységesen felvinni a csillámokat.

Az ecset valamivel szélesebb és hosszabb a korábban bemutatott Metal Sugar homoklakkéhoz képest. Nem tudom van e jelentősége a tartósságnak egy csillámos fedőlakk esetében de jelentem ez a példány állja a strapát. Negyedik napja viselem és minden csillám a helyén maradt pedig e fölé sem került védő(réteg)lakk.
Persze leoldani se volt egyszerű, megszenvedtem vele rendesen. (eszembe is juttatta miért olyan szegényes a gyűjteményem ilyen típusú lakkokból)






Hogy tetszik? 


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook