Christmas is coming... ---LEZÁRULT NYEREMÉNYJÁTÉK

november 10, 2014




Ígértem hogy az őszi nyereményjáték után nagyon hamar érkezik a karácsonyi kiadás is. A szemfülesebbek már múlt héten  észrevehettek erre utaló jeleket az oldalsávban. :D
 Bizonyára  hallottatok a Blog Karácsony elnevezésű kezdeményezésről - ami már nem is csak kezdeményezés hiszen idén már másodszor kerül megrendezésre  Iluss vezényletével - ami arról szól hogy a bloggerek ajándékozzák meg egymást ismerve-ismeretlenül.
Tavaly elbóbiskoltam és lemaradtam róla, de idén elsők közt regisztráltam és izgatottan várom melyik bloggertársamat ajándékozhatom  meg. 

 


Emellett viszont szeretném az olvasóimat is megajándékozni karácsony alkalmából ezért arra gondoltam hogy játszunk megint!
 A tét ezúttal egy Glo Minerals ásványi paletta  16 szemhéjszínnel és 2 pirosítóval.
Nekem is van egy példányom kicsit más színösszeállításban de a képeken a megnyerhető, érintetlen példányt látjátok.  A paletta úgy elegáns mint hétköznapi sminkhez is tartalmaz árnyalatokat illetve natúr és élénk színeket egyaránt  tartalmaz mindezt egy szuperbiztos mágneses csomagolásban egy  hatalmas tükörrel.




Szabáyok: 

1.  A játékban feliratkozott olvasók vehetnek részt.
2. Jelentkezni ezúttal  a yarrick@citromail.hu címre küldött email-ben tudtok.
Az email tárgya "Christmas is coming" legyen!
 
3.  Érdekelne ki mire vágyik a legjobban idén karácsonykor, ha van kedvetek írjátok meg mi lenne az aminek a legjobban örülnétek a fa alatt! ( én speciel egy profibb fényképezőre vágynék de gyanítom ez csak vágyálom marad:)

4. Plusz 1-1 eséllyel indulnak azok akik:
- a  Karácsonyi nyereményjáték előtt már feliratkozott olvasók voltak (154 olvasó)
és/vagy
- megosztják a játékfelhívást az alábbi lehetőségek valamelyikén/mindegyikén és emailben linkelik is azt
 (blog oldalsáv, Facebook,blogbejegyzés, Instagram)


Tehát az email sablonja valahogy így nézzen ki:
- ... néven vagyok feliratkozott olvasód.
- Karácsonyra szeretnék egy  .... 
-Plusz esélyeim: {link(ek) }

A játék időtartama: november 10.- december 1.   

Köszi, hogy ezt a képet osztod meg!:)


Sorsolás és eredményhirdetés a játék lezártát követő nap, a nyertest emailben (is) értesítem akinek 5 napja lesz reagálni az üzenetre.


Játékra fel! Sok Szerencsét Csajok!
És ne feledjétek: Christmas is coming! :)



You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Simán látszik rajta hogy ebbe már belenyúltak. Egyébként is ezen a palettán védőfólia van. Látszik a bronzosítón is egy foltban hogy belenyúltak, második sor kettőbe és a harmadik sor zöldbe is látszik a lenyomat.
    Ha olvasókat akarsz magadnak ez elé béna húzás. Meg is osztom gyorsan két blogger fórumon is had lássák ez is milyen kamu mint Follow Anna játéka. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. ÉRINTETLEN palettáról van szó! Mindössze egy tasakban érkezett hozzám, egy barátom hozta egyenesen Angliából. Valóban nincs külön doboza, a tükör lefóliázva a színeket pedig egy zsírpapír takarja amit természetesen a fotózás idejére levettem hogy látszódjon milyen színeket tartalmaz a paletta.
      A zöld árnyalaton látható bemélyedés valószínűleg a szállítás során került rá, de elhiheted hogy nem használt palettát akarok rásózni az olvasóimra, miért is tenném!???
      Mondjuk az tény, hogy nem szponzorált nyereményjátékaim vannak de mindig, minden játékban új termékeket sorsoltam.

      A megosztásaidat pedig előre is köszönöm!

      Törlés

Facebook