TESZT │ Balea limitált kiadású ápolókrém édes cseresznyeillatban

december 26, 2014



A Balea legfrissebb,  limitált kiadású ápoló krémről hoztam karácsony másnapján egy kis termékbemutatót.
A szemfülesek már biztosan összefutottak vele a dm polcain
 ( megjegyzés: a testápolók és kézkrémek közt keressétek!) és biztosan akad köztetek hozzám hasonlóan akik első találkozáskor még nem voltak biztosak benne hogy megér e egy próbát ez az picinyke tégelynyi újdonság.
Akik még hezitálnak hogy vajon megvegyek vagy sem ezt a krémet azoknak  ajánlom a mai bejegyzést, remélem segít eldönteni a kérdést! 



Külcsín: Ahogy említettem limitált kiadásról van szó, a kollekció két illatban: édes cseresznye és rózsa-levendula illatban kapható. Apró fémtégelyben 30 ml mennyiség lapul ami nem túl sok főleg ha az ember lánya - a leírást szerint -  testápolóként  (is) szeretné használni, mert hogy multifunkciós krémről van ám  szó: arcra,testre,kézkrémként és ajakápolóként is.  Ám az extra csajos csomagolás bizonyára mindenkivel elfeledteti ezt az aprócska szépséghibát. Mindkét változat giga-mega csajos borítást kapott: az édes cseresznyeillatú babarózsaszín és zöldeskék míg a rózsa-levendula bézs és lila színösszeállítás kapott.
A méretből kiindulva valószínű táskabarát krémnek szánták az alkotók de szerény véleményem szerint a tégely záródását masszívabban is megoldhatták volna. Az enyém legalább is már néhány használat után "meglazult"  a fedél és bizony már óvatosabban dobom be a táskámba mint előtte...Nem csavaros kivitelről van ugyanis szó, tudjátok ez csak olyan rácuppanós és kész.


forrás

Illat/állag/hatékonyság:
A kupak alatt egy fémpapír védte még felbontás előtt a krémet, a mámorítóan édes illat ennek ellenére az édes cseresznyeillat még a zárt dobozon keresztül is intenzíven érezhető. Nem azaz igazi cseresznye illat, sőt igazából engem nem is igazán emlékeztet cseresznyére sokkal inkább valami gyümölcsös habos sütire. Kicsit mesterkélt, de ennél a terméknél most valahogy nem zavar. 
Az illat tartósságára nem lehet panasz, felkenést követően is  (sőt, kézmosás után is) érezni illatát. 
Fehér, nem túl sűrű vízbázisú krém nagyon könnyű vele bánni és hamar beszívódik. Ragacsos ragacsos érzetet nem,  de egy  bársonyos, selymes filmréteg azért érezhető még azután is hogy beszívódott... és ez nagyon tetszik benne. Nem akarok túlzásokba esni de tényleg olyan mint ha egy kasmír kendőt simogatnék a kezemben, annyira puha és selymes a kezeim tapintása. 
Mert hogy leginkább kézkrémként használom, napjában akár 3-4x is az illatfelhő miatt amit hátrahagy :)
Konkrétan testápolóként nem próbáltam - az erős parfüm és illatanyagok miatt amiket tartalmaz az én bőrömmel hosszútávon úgy sem jönnének ki - ajakápolóként és körömágyon viszont már leteszteltem és végül is nem rossz  de én maradok a kézkrém funkciójánál. 

Az értékes textúrájú krém ideális test-,arc-,és ajakápolásra egyaránt.






Összességében mint általában a limitált kiadású termékek (lásd az Alverde karácsonyi testvajait) különleges, "meglepem magam valamivel" terméknek tökéletes. Szuper hidratálást ne várjunk tőle, hosszútávon egy idő után unalmas is lehet az illat és  a 400ft=30 ml arány sem a legbarátibb ajánlat. Bár meg kell jegyezzem hogy lassan két hete használom, napjában többször is és annyi van még benne amennyit most láttok. Kézkrémként használva egészen kevés is elég belőle. Szóval ár-mennyiség szempontból talán nem is olyan rossz mint elsőre tűnik.



Csomagolás:5/4
Hatékonyság:5/4
Ár-érték:5/4

Próbáltátok már a Balea újdonságait?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én is megvettem ezt a cseresznyéset, de eddig még nem volt alkalmam kipróbálni, úgyhogy örülök a tesztnek. Szépek lettek a képek. :)
    Egyébként az enyém nagyon jól záródik - tulajdonképpen nekem körömreszelővel kellett feszegetni, hogy kinyíljon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első kinyitás nekem is nehezen ment, alig tudtam a körmömmel felfeszíteni azóta épp ellenkezőleg. Levettem róla a védőfóliát ezért még jobban félek hogy ha kinyílik a táskámban minden ellep majd az édes cseresznye... :D

      Törlés

Facebook