10 week beauty challenge │ 10 secrets

március 07, 2015




1.  16-17 éves lehettem amikor elkezdtem a szájfényen kívül más sminkterméket is használni. Viszonylag későn kaptam rá a sminkelésre, hiába későn érő típus vagyok minden téren.

2.  A sminkgyűjteményem drasztikusan megnövekedett alig 4 év alatt mióta youtube guruk videóit  nézem és beauty blogokat olvasok. 

3.  A szemöldökszedés az egyik, ha nem a legutálatosabb dolog a világon. Gyakran inkább szemöldökborotvával tartom kordában a szemöldököm de az sajnos csak 2-3 napig tart.

4.  Megesik hogy az ecseteimet csak két hetente mosom ki. 

5. Néha azon kapom magam,hogy egy aktuálisan felkapott terméket (pl.Tangle Teezer, Magic Lipstick) csak azért akarok beszerezni mert blogger énem szerint "must have" darab  nem pedig azért mert valóban szükségem lenne rá. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül, de akkor is bosszantó.

6.  Az arcom  rendszeres hidratáltságáról már nem feledkezem el és következetesen használok hidratálókrémeket, de napi szinten a  testápolók használata még mindig nagy kihívás.Egyszerűen nincs kedvem, időm kenegetni magam főleg nem rendszeresen. Ezért nincsenek testápoló tesztek a blogon nincs idegzetem tesztelni őket. :)

7.  Előfordul hogy fésülködés nélkül lépek ki az utcára.

8. Rendszerint lefekvés előtt néhány órával támad kedvem körmöt festeni, emiatt előfordul hogy nem kívánt lepedőminták is megjelennek a másnapi manikűrömön.

9. Nem tudok normálisan körmöt reszelni. Komolyan. Próbáltam már jobbról-balra és fordítva, fentről-le és fordítva de sosem sikerül vállalható formára reszelnem. Ezért csak  körömvágó ollóval méretre vágom és hagyom a természetes formájában. 

10.  4-5 éves koromban hullani kezdet a hajam mint kiderült az arany fülbevalómtól ezért kivették. TÍz év telt el míg újra fülbevaló került a fülembe egy véletlen folytán és újabb tíz mióta rendszeresen hordok bizsukat. Biztos a kihagyott évek kompenzálásaként  de azóta halmozok fel ennyi fülön függőt :D






A 10 week beauty challenge heti témáiról bővebben itt olvashatsz!

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Nálam is a blogger énemnek az oka, hogy ennyi mindent vásárolok.. :D korábban is szerettem vásárolni, de kb. mindig a blogra gondolok, ha veszek valamit, de igyekszem én is "normális" maradni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. Mindig az jut eszembe, hogy erről ha kipróbáltam hasznos lenne e tesztet írni meg ilyenek. Nálam ez kezd egy kicsit kóros lenni.... :D

      Törlés
  2. Ez egy szzzzuper írás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Tervezek hamarosan egy ennél is személyesebb bejegyzést ha lesz rá "kereslet" :)

      Törlés
  3. Az esti körömfestés ismerős, de én már pont emiatt leszoktam róla :) a testápolókról pedig sosem feledkezem meg, talán az egyetlen dolog az arcápoláson kívül, ami dendszres nálam :)

    VálaszTörlés
  4. Szinte az összes stimmel nálam is! :D

    VálaszTörlés

Facebook