10 week beauty challenge │ 9 likes

március 14, 2015









1.│Ecsetek ebayről │ Mostanra szép kis gyűjteményem lett ebay-es ecsetekből. Olcsók  - és bár nem volt még több ezer forintos ecsetem - de szerintem ugyanúgy teszik a dolgukat mint a drágább fajták. A három legkedvesebbet fotóztam le; a kúpecsetet amivel könnyedén "elférek" a szemzugban. A satírozót ami a hétköznapi és a füstös szemsminkhez is nélkülözhetetlen illetve a szintén napi szinten igénybe vett alapozóecsetem (a  minősége ezer mosás után is hibátlan).


2.│Manhattan 2in1 korrektor és púder │ Még mindig nem írtam róla pedig lassan már a felén is túl vagyok. Már a miniatűr csomagolásáért is odáig vagyok hát még ami benne van. Szem alatti karikákat gyönyörűen halványítja, tartós és krémessége ellenére nem ül bele a ráncokba még késő délután sem.


 



3.│NYC Smooth Skin bronzosító│Nem mondom hogy a valaha volt legjobb bronzosítóm, felváltva használom más bronzerrel de a tükör miatt és mert az a sohakinemürülős fajta eléggé szeretem.

4.│Essence The Lash curler szempillaspirál │A kiárusításon szereztem potom pénzért és mégis a jelenlegi spiráljaim közül talán ezzel tűnnek a leghosszabbnak a pilláim.







5.│Isana száraz sampon │Lassan egy éve hogy megismerkedtem a száraz samponnal mint fogalommal. Az első találkozáskor még szkeptikus voltam vele szemben de most már élni se tudnék nélküle. Nálam csak a Rossmann változat működik, már nem számolom  hanyadik flakonnal fogyasztom.


6.│Balea Mogyorós testvaj │A legújabb felfedezésem amiről a teszt már elérhető itt a blogon is. Überkirály, komolyan! Végre egy testápoló amivel felüdülés az egyébként nyűgként megélt kenegetés.

7.│Himalaya Herbals Neem arctisztító gél │Szappanmentes, nem szárít, jól tisztít és a hűsítő zselé állag miatt még frissít is. Ez az amiért újravásároltam ezt az arctisztítót. Teszt is íródott anno, a véleményem változatlan.

 8.│Garnier Pure Matt Brusher   A száraz bőröm miatt csak óvatosan és ritkán használom mégis kedvelt termék az arcápolásban.  Az alkalomadtán fel-fel lángoló száraz foltokat az arcomon - annak ellenére hogy zsíros, pattanásos bőrre való  - 1-2 nap használat után eltávolítja.  Szóval engem inkább a  radírozó feje  vett le a lábamról mint maga a lötyi ami benne van.  


9.│Gyertyák Ősszel kattantam rá nagyon, aztán karácsony táján is rengeteget gyertyát égettem el de úgy néz ki a tavasz közeledtével se bírok betelni velük. Halomban állnak a mécsesek, illatgyertyák a polcon és most beszereztem ezt a hatalmas kiszerelést is orgona illatban. Ezentúl csak hívjatok gyertyás lánynak! :D



A kihívás korábbi témái:

♦ 10 secrets


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook