10 week beauty challenge │ 3 unused

április 25, 2015










Isana száraz sampon
Az utóbbi másfél évben a száraz samponok a hajmosást követő harmadik napon rendre előkerültek ami azért érintett kicsit rosszul mert előtte, - még tinédzser koromban is - bőven elég volt hetente hajat mosnom. Sőt a heti egy sem azért kellett mert zsírosodott a hajam.
Néhány hete viszont újra visszaállt a világ rendje és nincs szükség erre az előre betárazott Isana példányra, egyáltalán. < le is kopogom > Szerintem az új samponom  az oka ennek, mert azon kívül semmi nem változott de tényleg semmi.

 
Lady Speed Stick fresh fusion deo 
Sokszor túlbuzgó vagyok és már jó előre betárazok termékekből akár olyanból is amit előtte nem próbáltam vagy nem is olvastam róla. Ilyen ez az izzadásgátló stick is, ami január óta várja a sorát, amúgy  évekkel ezelőtt használtam ezt a márkát de emlékeim szerint nem volt nagy szám.



Yves Rocher makadámdió  ajakápoló
A törzsvásárlói kártya átka, hogy a 380-, ft feletti vásárláshoz mindig jár valami amit szívesen kipróbálnék. Így vettem meg valamikor január/februárban ezt az ajakápolót ( itthon persze volt mit elhasználni innen jött az ötlet a Pan Project-hez) hiszen a vásárláshoz ajándék hab-,és tusfürdő járt.  A habfürdő (olívás) tényleg szuper szóval azért már megérte de bízom benne hogy ez az ajakápoló sem lesz rossz.













Kihívás korábbi állomásai:

10 secrets
 9 likes
 8 unlikes
 7 polish
 6 wishes
 5 tips
 4 used


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook