Haul │Mannhattan csomag és a többi márciusi szerzemény

április 05, 2015




Néhány ígéretes és kevésbé ígéretes újdonsággal bővült márciusban a készlet smink, körömápolás és testápolás terén amiket még most, a Glamour napok előtt szeretnék megmutatni. Valószínűleg a korábban említett okok miatt amúgy sem lesz vagy csak nagyon szolid vásárolgatás jövő héten ezért külön bejegyzést arról nem is tervezek.  Helyette a múlt hónapban beszerzett termékekről illetve a pénteken kiváltott Manhattan csomagról hoztam infókat.



Meglepi ajándékként a tegnapi mozizásból hazaérve Nor ezekkel állított haza. Mellesleg általában együtt járunk moziba de képtelen volt rávenni hogy az életemből két óra harminc percet a Halálos Iramban újabb epizódjára pazaroljak.
Home Spa bergamot, citrom,kamkvat és narancs kivonatot tartalmazó tengeri fürdősó  volt az egyik madárlátta ajándékom ami a durva szemcséknek segítségével hivatott eltávolítani  az elhalt hámsejteket emellett   méregtelenítő és tisztító hatású is. Douglas  1490-,

Hallottam már az Anny lakkokról de őszintén szólva fogalmam nem volt hol kaphatóak és egyáltalán milyen minőségű lakkról van szó. Az én árnyalatom egy fűzöld árnyalat, a green grass. Még csak egy ujjamon próbáltam ki de úgy néz ki 2 rétegben teljes és csíkmentes fedéssel bír. A virágos manikűrökhöz biztos fogom használni.   Douglas     990,-








Lovely Sculpting kontúrpalettája a megjelenése óta izgatta a fantáziám de annyi kontúr illetve bronzosító termék van itthon hogy furdalt a lelkiismeret hogy minek nekem még egy?! Aztán egy váratlan jó hírt megünnepelve ebédszünetben mégiscsak beszaladtam a Rossmannba ezért a hármas kontúrszínért és nem bántam meg. Egyenlőre csak a matt és fényes sötét árnyalatokat használom de azok teljesen jól működnek.  Rossmann     999-,

Mellé csaptam még egy Lovely Classic  magasfényű körömlakkot is a  Nr. 346 árnyalatban, ezzel is szemeztem korábban igaz akkor még javában nude manikűröket készítettem. Mióta engem is elkapott a tavaszi zsongás azóta inkább az előző zöld színhez hasonló élénk színekkel próbálkozom. Felkenve sajnos nem olyan az összhatás amilyenre számítottam, a minőség a szokásos Lovely.                    Rossmann,     400-,


 

A dm minden év tavaszán vevői ajándékokkal kedveskedik vásárlóinak. Idén például 100 pontért cserébe Manhattan csomagot váltható ki április 3.-tól a készleterejéig. (illetve a listában szereplő üzletekben ápr.7.-től) Ezúttal nem zsákbamacska mi lapul a neszesszerben hiszen a 4 különböző csomag hátoldalán látszik mit tartalmaz. Az első infók és tapasztalataim szerint viszont üzletenként csak egy fajta csomag kapható, legalább is abban a kettőben ahol én érdeklődtem csak ez a barackos árnyalatú körömlakk (25G) és a Blogger's choice hármas szemhéjpúder paletta (3 downtown to earth).  
Nekem mindenképp megérte mert a pontjaimat csak és kizárólag vevői ajándékokra gyűjtöm ráadásul ha emlékeztek decemberben kívánságlistás volt nálam a Blogger's choice kollekció palettája szóval ennél jobban nem is költhettem volna a 100 pontot. 




Balea sorbet sunny peach tusfürdő  illata valóban barackra hasonlít leginkább nem azaz igazi barack de hasonló. Egyedül a csomagolás az ami miatt megvettem, nem volt még tubusos tusim amúgy sokat nem várok tőle.  Dm,     350,-


Loreal Skin Perfection szérum avagy a csodaszérum. Annyi jóságot hallottam már a termékcsaládról hogy március elején  hagytam hogy sodorjon az ár és beruháztam az egyikre. Nappali krémem van, a tökéletes alapozót sem keresem már viszont szérumom még nincs. Kizárólag ezzel az eszmefuttatással választottam ki melyik terméket próbálom ki. Nem akarok elhamarkodott véleményt írni róla de egyenlőre semmi extra. Ami pozitív hogy smink alatt is jól viselkedik, könnyen beszívódik és nem gyűri össze a hab állagú alapozót.    Dm,   2890-,


Alverde testpermet uborka és görögdinnye illattal az ára csábított és az hogy a flakonban kellemes dinnye illatnak tűnt, hát nem az. Kifújva 70%-ban az alkoholt érzem némi buggyant uborkával megspékelve. Illatosítóként a fürdőszobába elhasználom de hogy rossz vásárt csináltam arra már rájöttem.  Dm, 250,-





Alverde 2in1 szájfény egy alapozó réteggel és magából a színből áll, elvileg mert gyakorlatilag az alap maga a szín ami egy barnás nude. Az meg nem az én színem. A második színe egy  leginkább színtelen szájfény  némi rózsaszín beütéssel. A szájfény részét használom napközben az irodában de az Alverde ezzel és az előző testpermettel  egy időre most parkolópályára kerül egy időre.    Dm,  170,-


Garnier Miracle Skin krém újsághoz járt, még nem próbáltam akkora tesztelésbe vagyok a Skin Perfection- nel hogy mást kencét egyenlőre nem használok.


Ki fogjátok váltani a Manhattan csomagot, szerintetek megéri a 100pontot?






You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Nekem is erre a Manhatten csomagra fáj a fogam. Remélem holnap lesz még belőle. :)

    VálaszTörlés
  2. Melyik újsághoz járt a Garnier krém? :)
    A L'Oréal szérumra kíváncsi lennék, erősen gondolkodom rajta.
    A Manhattan csomagot még nem tudom kiváltsam e, egyik sem hozott lázba. :D

    VálaszTörlés
  3. Én is gondolkodom a Manhattan csomagon, de nem tudom mi lesz vele... Az Anny lakkok nagyon jó minőségűek, anyumnak egy hétig fent maradt mosogatás-fürdés mellett. Ha jól sejtem, te kis üvegcsével kaptál, ugye? Mert én valami 3000 forintos árra emlékszem, nem 1000 forintra. Ettől függetlenül kíváncsi leszek a manikűrre vele. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sokat gondolkoztam a Manhattan csomagon, mert tetszik, hogy feltüntetik, melyik árnyalatok is vannak benne, így nem lenne zsákbamacska. Viszont hosszas agyalás után rájöttem, még így, pontokért cserébe sincs szükségem új körömlakkra vagy szemhéjpúderre.
    Az Alverde testpermetet nagyon sajnálom, de nem lehet, hogy már olyan régi, hogy ezért ilyen? Ha jól tudom, ezek tavaly nyáron jöttek ki, legalábbis én akkor akartam beszerezni őket :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a Manhattan csomag nem igazán fogott meg :\ Arra a L'Oreal szérumra meg én is kíváncsi vagyok, már szemeztem vele egyszer a boltban :D

    VálaszTörlés

Facebook