Pan project │ A végkifejlet és egyéb elfogyott termékek

április 15, 2015




Több mint  két hónapja hogy belevágtam a pan projekt-be. Eredetileg egy hónapra terveztem de végül kettő lett belőle,sőt. Először csak a  február rövidségére fogtam hogy l hónappal kitolódott a projekt de most hogy a második hónap is  bőven eltelt  és a termékek amiket kiválasztottam alig akarnak fogyni rá kellett jönnöm hogy még hónapig húzhatnám, van amit akkor se tudnék elhasználni ha éveim lennének rá...
Látni fogjátok, hogy bizony csúfos bukás lett a vége. Visszanézve már tudom, hogy nem volt túl okos döntés krémeket és hajra valókat beválogatni. A cél az volt hogy a régóta fiókban porosodó testápolási termékek és hajápolók elfogyjanak és felszabaduljon némi hely.
Azért nem teljes a kudarc, sikerült néhány dolgot kiüríteni és amit nem azt is használgattam csak nem eleget.  
A kötelező használatra kijelölt termékek mellett persze sokkal jobban fogyott minden más ezért egyúttal ez a mai a soron következő elfogytak bejegyzés is egyben. 


A kihívás kezdetekor "felállított léc" a bűvös 12 volt, azaz ha kicsivel több mint a felét elhasználom a felhalmozott kollekciónak sikeresnek mondható a projekt. Üres flakonból csak 8-cal tudok elszámolni (legalább is kötelezően elhasználandóak közül) így egyértelműen elkönyvelhető a bukás.
A csoportképen (fent) amin a megmaradt termékek sorakoznak eggyel kevesebb termék látható ez azért van mert a Syoss hajlakkot bevittem a munkahelyemre hátha jobban fogy de nem így lett. 

A Garnier vízmegkötő testápoló, a Schauma sampon illetve az  Elseve festett hajra való spray barátnőknél landolt, igaz háromból kettőnek már igencsak az alján jártam de nem lenne fair ha beszámítanám őket arról nem is beszélve hogy a végkifejleten amúgy sem változtatna semmit.


Ultra Doux levendula-rózsa balzsam és a Dove pakolás gond nélkül és gyorsan fogyott el. A sampontól annyira tisztának és frissnek éreztem a hajam mint még soha semmitől így azt a jövőben még újravásárolom. A másik két termék semmi extra.





Rival de Loop Clean & Clear sminklemosó korongok szörnyen olajosak, kínszenvedés volt elhasználni és őszintén szólva az utolsó néhány darabot nem is tudtam elhasználni.

Bioderma H2O Sebium micellás víznek  nem vagyok akkora csodálója mint az manapság szokás. Nekem az Eveline micelláris víz sokkal jobb érzés volt a bőrömnek és ugyanannyit tudott mint a Bioderma.

Avon Clearskin 3in1 arctisztító, arcmaszk és radír  rendkívül erős, minden használatkor belekönnyeztem. Kitisztította a pórusokat és összehúzta őket, szívesen újravásárolnám.

Himalaya Herbals Nim arctisztító gélt már újravettem. Szappanmentes, kíméletes ugyanakkor jól tisztít. Kicsit sem irritál és kellemesen hűsít. Tökéletes mindennapi arctisztító. Teszt róla itt.



Elfogyott végre a rózsás Labello-m amit nagyjából 2 éve pakolok ide-oda. Úgy emlékszem az első Carmex vásárlásom után került feledésbe annyival jobb nála, sőt azóta Blistex rajongó is lettem szóval ha engem kérdeztek  a Labello-k felett eljárt az idő még ha új, tégelyes kiszerelésekkel próbálkoznak is.

Balea cseresznyés ápolókrémet főleg kézkrémként használtam, tetszett az illat de pont elég is volt belőle ennyi. Újra ezt biztosan nem veszem, a levendulást esetleg. Teszt róla itt.

NYC Sweet Splash ajakfényt a kezdeti csalódás után végül is szerettem. Korall színre számítottam de gyakorlatilag csak színtelen szájfény volt. A márkának ennél sokkal jobb ajakra valói is vannak.


Vichy Liftactiv mini kiszerelésű termék sokra nem mentem vele. Elfogyott és kész.


Elfogytak az Alterra és a babydream nedves törlőkendők is még ha csak az egyiket tudom nektek megmutatni akkor is. Az Alterra változatot először kéztörlőnek majd a háztartásban használtam el mert annyira habzott hogy sminkeltávolításra nem volt alkalmas. A babydream a kedvenc kendőm többször újravettem és még fogom is.

A Balea Power Volume hajlakkból szerencsére nem volt már sok, két használattal el is fogyott. Olyan régóta itt kallódott az illata is változott ideje volt hogy a végére érjek.


Essence cherry blossom girl (03 cherry cherry girl) trendkiadású körömlakk se mai darab, be is szárad rendesen. Narancsos piros árnyalat volt de se a fedésére se tartósságára nem emlékszem már.

Az utolsó pan projekt résztvevő a Pantene  Volume Booster spray aminek az illatáért odáig vagyok. Az olajos textúráért már kevésbé ami a hajszálakon amúgy nem érződött.  Semmi volumennövelést nem tapasztaltam bár vékonyszálú hajon lehet jobban érvényesült volna ez a tulajdonsága.

Számszerűsítve az eddigieket:  8 darab a 22-ből, azért az is valami nem?! :D




You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Nagyon ügyes vagy :D Én most megnéztem az ajakápolóim, és egyik sincs elfogyóban. Kicsit szégyellem magam :D

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy! :)
    Nekem ilyen téren szerencsém van, mert nem halmozok (körömlakk és néhány sminkterméket kivéve ugy-e). Szóval hajápolókból egy van itthon, nagyon max kettő. Anyukám gyerekkoromban rászoktatott,h vagy használjam el a termékeket vagy dobjam ki és csak utána vegyek újat. :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem egyáltalán ne fogd fel bukásként a dolgot, több olyan dolgot is beválogattál a projektbe, ami nem fogy el ilyen gyorsan (szerintem).

    VálaszTörlés
  4. Imádtam ezt a bejegyzést! Igazén büszke lehetsz magadra =)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm csajszik a biztató szavakat de a levonva a következtetést a teljesítményem alapján azt hiszem nem próbálkozom ilyen jellegű kihívásokkal egy ideig :-D

    VálaszTörlés

Facebook