L'oreal Skin Perfection benyomások avagy én lennék a kivétel?

május 06, 2015


 


A címből már kiderül hogy még mindig nem tudom hova tenni a Loreal új, bőrtökéletesítő krémek és kencéinek, a Skin Perfection termékcsalád népszerűségét. Mindenki odáig van ezekért a termékekért de engem egyáltalán nem ragadott magával egyik sem. Többek közt azt ígéri hogy néhány hét elteltével csökkenti a pórusok nagyságát, ez a félmondat annyira felkeltette az érdeklődésemet hogy úgy döntöttem teszek vele egy próbát. Elsőként a bőrtökéletesítő szérumot vettem meg, ez volt a legcsábítóbb a négy termék közül aztán amikor két és fél hét elteltével még mindig nem láttam azt amit a többiek az első pár használat után azaz egységesebbnek tűnő, szebb bőrfelszínt gondoltam talán az hibádzik hogy "csak egyet használok a családból" így beszerzem a termékcsalád másik tagját is. A jelenlegi hidratálóm tökéletes, szemkörnyék ápolót egyenlőre még nem használok így  maradt a bb krém mint tesztalany.

Kezdem a bb krémmel ami az első használatkor  igazán nagy melléfogásnak tűnt: az akkorra már bejáratott bőrtökéletesítő szérum fölé kenve szabályosan égett az arcom felvitel után. Néhány percig ugyan, de elég intenzíven ahhoz hogy úrrá legyen rajtam a pánik. Mivel az égető érzés elmúlt bízva hogy nem okoz bőrirritációt magamon hagytam a napfolyamán.  Szerencsére nem jött elő semmilyen bőrirritáció így néhány nap elteltével szérum nélkül később azzal újra megpróbálkoztam vele és azóta az égető érzés sincs szerencsére. Nem tudom mi történt első alkalommal, az összetevőkkel sem volt gond azelőtt de emiatt a közjáték miatt érthető ha nem lesz benne a top5 színezett hidratálóm közt.

 

 Az elrettentés után néhány szó a tulajdonságairól.  A Skin Perfection család hivatalosan a 30+ korosztályt célozza, bár ennek némiképp ellent mond az extra csajos pink csomagolás és a körítés ami miatt  a (még) fiatalabbak körében is népszerű.
Tubusos kiszerelésű 50 ml termék, amit normál esetben jobban kedvelek a pumpás verziónál az üvegbe zárt  bőrtökéletesítő szérum viszont annyival igényesebb és minőségibb hatást kelt mellette hogy  a bb  külleme szinte már túl egyszerű. Két árnyalatban kapható, én a világos bőrűeknek szánt árnyalatot választottam.
5 in 1 hatás:
- tartósan hidratál,
- bőrszín tökéletlenségeinek elfedése,
- pórusok elfedése
- egyenetlenségek simítása,
- bőrfelszín ragyogásának egységesítése és fokozása,
Alapelvárás hogy megfelelő faktorszámmal gondoskodjon a fényvédelemről és óvjon az UV sugaraktól amit 25-ös faktorszámmal igyekszik teljesíteni, bár szerintem ennél többet is nyújthatna. Az ígéretek közül elvártam volna  a bőrszín egységesítést de még ennél is jobban  a pórusösszehúzó hatást ami teljes mértékben elmaradt. ( ennél a terméknél)




Állaga könnyed, nem túl híg de jól eldolgozható krém. Nem nehezíti el a bőrt, mintha nem is lenne az arcomon. Nem zsírosít és nem fénylik még púder használata nélkül sem, az én száraz bőrömön semmiképp. Fedése természetesen  színezett hidratáló lévén semmi. Egységesebb, tónusosabb bőrképet ad semmi több. Nem használom napi szinten így hosszútávú bőrtökéletesítő, minőség javító tulajdonságáról nem nyilatkoznék (még).




Összességében az eddig próbált bb krémek közül ezt mondanám a leggyengébb láncszemnek ha csak is az egységesítés, hidratálást és bőrszín kiegyenlítést veszem alapul. Közel 3000ft-os árával abszolút túlárazott.



Kellemesebb vizekre evezve következő tesztalany az  exkluzív csomagolásba burkolt és sokkal ígéretesebbnek tűnő bőrtökéletesítő szérumról néhány szót. Ahogy említettem is, ez volt az első a termékcsaládból amit kipróbáltam bár kételkedve fogadtam szérum mivoltát. Szűk 2 hónapos használat után - és a bb-vel tapasztalt negatívumok után - a szérum tulajdonságaival összességében meg vagyok elégedve.

Az üvegben 30 ml, áttetsző színű és könnyű állagú termék bújik meg amiből a kívánt mennyiség a pumpás kiszerelésnek köszönhetően egyszerűen adagolható. Egy pumpálásnyi bőven elég, én sokszor csak fél pumpányit viszek fel belőle annyira jól terül és egyszerű bánni vele hogy mindenhova jut belőle ahová kell. Gyorsan és teljesen beszívódik pár pillanat alatt, azonnal jöhet rá az alapozó amiből én jelenleg a Rimmel Stay Matte habállagúját használom. Hibátlanul dolgozik össze a két termék, nincs alá gyűrődés.  Sokkal frissebb és könnyed textúra mint az átlag hidratálók ez egyértelműen pozitív tulajdonsága.

Ami a várható hatást illeti:



- Azonnal simább bőrfelszínt, selymes tapintást,
- Egy hét után szabad szemmel kevésbé látható pórusokat,
- Egy hónap elteltével egységesebb bőrképet, ragyogó tónust és a bőr  textúrájának javulását ígéri. 

Az azonnali selymes tapintást aláírom, tényleg megdöbbentő a különbség az  arcbőröm tapintásának szérum használata előtti és után. Ezt már legelső találkozáskor is azonnal feltűnt. Szeretem, hogy azonnal beszívódik, nincs ragacsos utóérzet vagy bármi ami kényelmetlenné tenni a viselését. Az is tetszik hogy bármelyik alapozóm ( Max Factor Facefinity, Rimmel Stay Matte, Catrice Photo Finish) alatt jól helytáll és nem változtat azok minőségén. 

Ami a pórusok nagyságát illeti a várt hatást bizony nem egy hét után tapasztaltam, sőt. Úgy látszik az én "vastag bőrömön" időbe telik átjutnia a szérumnak :) mert nálam hetek teltek el míg valami apró jelét láttam az összehúzó hatásnak. Igazából ezzel sem vagyok elégedett, de biztosan én vagyok túl követelőző ezen a téren. Nálam ez kardinális kérdés, lényegében ezért vettem meg (!)  
Sokak szerint gyorsan fogy, így a 3000ft 30ml-ért drágának tűnik és tényleg az. Valami oknál fogva nálam viszont nem fogy olyan sok belőle pedig több mint két hónapja minden nap használok belőle 1-1 pumpányit és még csak most érek a feléhez.


 



Így összességében ha a selymes tapintást és hetekkel később tapasztalt aprócska, alig-alig látható különbséget az orrom körüli pórusok nagyságát illetően azt mondom nem bántam meg hogy megvettem a szérumot, de nem valószínű hogy újravásárolom majd.  A bb krém viszont abszolút melléfogás volt részemről és egyértelműen pénzkidobás de amíg nem okoz bőrpírt és egyéb kellemetlenséget addig használgatom de minimum ugyanilyen egységesítő tulajdonságokkal jóval olcsóbb mégis hatásosabb színezett hidratáló is kapható a drogériákban.  
A Skin Perfection termékcsalád mindent összevetve nálam eléggé leszerepelt, az is lehet hogy a reklámok és a különböző platformok ajnározása miatt de többet vártam.
A Loreal hidratálóit még csak nemrég kezdtem felfedezni, a jelenleg használt nappali hidratálom is ettől a márkától és imádom ahogy táplálja és ápolja az arcbőröm. Ezektől arcápolóktól viszont semmi különlegeset nem kaptam amitől kicsit átverve érzem magam. 


Próbáltátok már a Skin Perfection valamelyik tagját? Nektek bevált?



 

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook