Kedvencek│Május '15

június 01, 2015




Egy hosszú és eseménymentes május ért véget tegnap, de nem is baj. Akkora nyüzsi volt körülöttem az elmúlt hónapokban hogy egy percet sem bánom, hogy a május csöndesen telt. 
Ami a  kedvenc termékeket illeti, nos nálam semmi jele hogy itt kérem szépen már nyár van!! Két színes lakkon kívül semmi nyári termék hiába, még nem érzem - és nem is igazán várom - nyarat.



Dressdner Essenz búzavirág illatú fürdősó│A márciusban  ajándékba kapott  Home Spa bergamon és citrom illatú fürdősóm után kedvem támadt más fürdősót is kipróbálni. Citromhab Évi több videójában is emlegette már a Dressdner Essenz márkát így amikor megláttam a Müllerben már tudtam mifánisterem és hogy mit várhatok. Ha jól emlékszem 4 variáció közül választhattam és bár nagyon érdekelt a csokoládés változat végül a búzavirágosnál kötöttem ki. Azt hinné  az ember a név hallatán, hogy egy jelentéktelen semmitmondó  illatról van szó de nem! Próbálom beosztani ezt a kis tasakot, szerencsére kevés kell belőle ahhoz hogy kellemes illat és kék pezsgés lepje el a kádat. Ajánlom figyelmetekbe!

Treaclemoon testápoló száraz bőrre áfonyás│Nem sokat néztem ki ebből a testápolóból de elcsábultam az ára láttán és gondoltam teszek egy próbát. Egyrészt imádom a csomagolását: irodakompatibilis és az illata is kellemes pedig annyira nem rajongók az áfonyáért. Gyorsan beszívódik és még mintha hidratálna is.

 Gilette Simply Venus eldobható borotva │Szintén Müller szerzemény ez a 4+1 borotvacsomag. Sokfélét eldobható változatot próbáltam (legutóbb az x-epil-t ami borzalmas) de egyik sem közelítette meg a Gilette Venus Riviera hajlított fejű borotváját. Ez a Simply Venus hasonlít leginkább rá. Sokszor használható anélkül hogy tompulna, a hajlatokban is gond nélkül használható pedig  és nem mellesleg sokkal olcsóbb.

S-he Smokey eyes ceruza│Olyan gyorsan még sose készítettem smokey sminket mint ezzel a jumbo ceruzával. A tartóssága hagy némi kívánni valót maga után pedig egyáltalán nem zsíros a szemhéjam bőre. Néha megpróbálkozok tusvonalat húzni vele de erre a célra nem a legalkalmasabb.

Catrice szemöldökformázó készlet│Előkerült a fiók mélyéről köszönhetően annak hogy néhány héttel ezelőtt sikerült túlszednem a szemöldökömet így kénytelen voltam kitölteni a hiányzó részeket néhány napig. Annyira tetszett a végeredmény hogy azóta kihagyhatatlan részévé vált a reggeli rutinomnak.



Essence Blush Stick   02 bronz babeNem túl tartós és nem is annyira a szívem csücske múlt hónapban mégis a legtöbbször az Essence krémes bronzosító stick-jét használtam reggelente. Mondjuk délre már nem sok látszik belőle de azért használom rendületlenül. Szerencsére a látszat ellenére a benne lévő csillámok láthatatlanok arcon.

Essence gél hatású fedőlakk│Nem sok fedőlakkot próbáltam még, talán hármat ha próbáltam eddig viszont ez az első ami zselés finish-t ígér és ad is. Zseniális ahogy valóban gél hatásúvá varázsol és tartósít bármilyen lakkot.

Essence Candies 6in1 alaplakk│Ahogy fedőlakkból úgy alaplakkokból is gyengén állok. A BTGN lakktól persze fényévekre van de úgy vettem észre hogy tartósabbak felette a lakkok és önmagában is vállalható fedést tud nyújtani két rétegben.

Lovely Nude körömlakk Nr.3│ A nude lakkocskáim közül ez a legújabb és legnagyobb kedvenc. Krémes finish, jól kenhető, átlagos száradási idő, minimum 3 nap tartóssá az árnyalat pedig abszolút telitalálat.

Rimmel  60 seconds 340 berries and cream │ Hmmm, a Rimmel lakkok és én májusban igencsak egymásra találtunk. Minimum öt árnyalatot beszereztem tavasszal, mindegyikért rajongók hogy miért azt itt már kifejtettem :)

Anny körömlakk green grass │Ahogy a neve is mutatja igazi fűzöld színről van szó amit mind a 10 ujjamon nem merném bevállalni de a gyűrűsujjamon jól tud kinézni egy semlegesebb színnel és virágmintáknál is hasznát veszem. Hamarosan jövök egy körmös poszttal amiben láthatjátok miről is beszélek.





Beadtam a derekam és rászántam magam hogy létrehozzam a blog Facebook profilját mert manapság nincs élet nélküle :) Igyekszem majd minél gyakrabban frissíteni a profilt, hogy kicsit aktuálisabb legyek mint a heti két blogbejegyzés.  Várlak szeretettel benneteket ott is egy kis traccspartira!!! :) Likeolni ér!


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook