Tapasztalások az első beauty dobozomról

július 17, 2015






Nincs egy órája, hogy kicsomagoltam életem első beauty dobozát  ami úgy alakult hogy  2015 nyári dm kedvencek doboza lett de máris kikívánkoznak belőlem az első benyomások, tapasztalatok.
A termékekről majd apránként, a vegyes érzésekről viszont amit a dobozzal kapcsolatban érzek még "melegében" szeretnék írni pár sort.






A doboz tartalma már nem volt meglepetés egy óvatlan pillanatban ugyanis Kira blogbejegyzésére  kattintva már napokkal ezelőtt tudtam mi rejlik benne, és hát meg kell mondjam nem estem hasra tőle.  Ugyan ez az  első dobozom de átlag sampon, balzsam, és testápolón kívül reménykedtem valami "exkluzív" meglepetésben is hiszen jól csengő szlogen az volt  hogy 6000-20000 forint közötti összértékű termékek rejlenek a doboz mélyén.

Egy Maybelline The Nudes palettának például sírva örültem volna.... mondjuk ki nem??!! Ha jól emlékszem az első dobozban például a Scholl elektromos lábápoló készüléke volt ami azért már elég drága mulatság.
És ha már itt tartunk; kézkrém és testápoló helyett megtömhették volna nyár-kompatibilisebb termékkel  is ezt az egyébként igazán nyárias külsejűre sikeredett dobozkát. Nem tudom, mondjuk naptejjel, önbarnítóval, borotvával vagy valami hasonlóval.






Őszintén szólva miután megláttam másoknál mi lapul a dobozban elgondolkodtam rajta, hogy elmenjek e érte, mert egyik termék sem csigázott fel túlságosan, de egyrészt nem lett volna fair a többi jelentkezővel szemben másrészt olyan termékek kerültek így hozzám amiket valószínűleg soha nem vettem volna meg magamnak és kitudja, talán új kedvencet is találok majd köztük. (bár ezt így most első blikkre nehezen hiszem)
 

A napsárga csomagolás, a virág és ananász motívumok illetve a doboz belsején lévő ananászok  meg kell hagyni tényleg nyarat idézőek. A belbecsről a későbbiekben lesz szó például a Bionsen aluminium-mentes golyós dezodorról vagy a Balea kézkrémről vagy arról amiről megírjátok hogy érdekel! 





Dm kedvencek doboz (2015. nyár)  tartalma:
• Helia-D micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendők 
•Dove Gentle Exfoliating Bőrtápláló Krémtusfürdő
•Alverde Krémes olajos testápoló bio jázmin kivonattal és bio szezám olajjal
•Balea Golden Glamour kézápoló 
•Gliss Kur Serum Deep Repair sampon
•Bionsen caring touch deo roll-on
•Alverde liquid szemhéjtus (fekete)  

 A csomag összértéke: 6163 forint ami a jól csengő 20.000 forinttól igencsak távol áll, bár elég naiv hozzáállás is lett volna azt gondolni hogy megközelíti majd a felső határt.

Egy szó mint szász az első dm dobozom elsülhetett volna jobban is, így utólag kicsit bánom hogy beneveztem rá és csak abban reménykedem, hogy a kezdeti sok(k) után legalább magukkal a termékekkel elégedett leszek! Sajnos a Helia-D sminklemosó kendő csomagolása - valószínűleg a testápoló éles csomagolásától - felhasadt, így egy félig kiszáradt kendőhalom érkezett csak meg hozzám, pedig ennél a terméknél azért felcsillant a szemem, annyifélét hallottam már róla hogy igazán szívesen kipróbáltam volna.



Ezek után tegye fel a kezét aki örül, hogy kimaradt ebből a dobozból!

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Ez lett szerintem a legkevésbé jól siekrült dm doboz. Ennek ellenére nekem nagyon tetszik, pl az ananászos belső minta. A termékek is használhatóak, és jók, bár nyilván nem egy kiemelkedően megpakolt doboz.

    VálaszTörlés
  2. Ez a doboz szerintem se sikerült jól. Kár érte, pedig lehettek volna picit fantázia dúsabbak is.

    VálaszTörlés

Facebook