Kedvencek│Július '15

augusztus 02, 2015







Hol is kezdjem?  Nem is tudom, úgy hogy belevágok a közepébe: Átköltöztünk!
Átköltöztünk az új, 3 szobás, hatalmas lakásunkba, de tényleg az eddigi garzonokhoz képest amikben az elmúlt 8 évünket töltöttük most  három  óriás kockaszoba várja hogy berendezzük. Mert hogy egyenlőre minden dobozt kipakoltunk, végre kész lett a konyhabútor is és a függönyök is felkerültek a helyükre de az "otthon-feeling" még azért hiányzik. Jó néhány "apróság" nincs még kész amitől olyan lesz az otthonunk amilyenre megálmodtuk de a lényeg, hogy itt vagyunk, a nagyjával kész vagyunk a csinosítgatással meg ráérünk.

A költözés miatt inkább Praktiker, Jysk és egyéb lakásfelszerelési üzletek voltak/vannak porondon. 
Ráadásul a nagy meleg miatt a sminkre se fordítottam túl sok időt, a kánikulában használt sminktermékekről és a nyári lakkjaimról külön bejegyzések készültek. 

A Catrice szemöldökformázó készlete sarkalatos pontja volt a júliusi reggeleknek, nem sok kedvem volt a szemsminkhez így inkább csak a szemöldököm próbáltam kordába tartani. A legforróbb napokon még korrektort se voltam hajlandó elviselni magamon, de ha használtam akkor a Rimmel Match Perfect 2in1 korrektor és highlighter jöhetett csak számításban; nem ül bele a ráncokba

 Jelenleg négy-öt izzadásgátlót is tesztelek (és hamarosan érkezik róla a poszt) és egyenlőre nem akarok messze menő következtetést levonni de a jelenlegi állás szerint a Nivea Stress Protect dezodora áll az első helyen. Jó illat, nulla fehér folt a ruhán és hosszan tartó hatékonyság, más nem is kell!

Úgy látom mindenkinél nagy sikert aratott a La Roche-Posay termálvíz, aki eddig nem próbálta és hozzájutott múlt hónapban az utazókiszereléshez azok többségénél bizony bekerült a kedvencek közé, én is közéjük tartozom de az említett nyári rutinos bejegyzésben erről is volt már szó. 

Avon Advence Techniques hajvégápolóját nagy reményekkel kezdtem el használni és végül is bekerült a kedvelt termékek közé szóval nem kellett csalódnom benne. Az illata miatt szerintem gyakrabban használom az indokoltnál de mivel nem nehezíti el a hajat ezért bátran kenegetem. Ami a hatását illeti puhítja a hajvégeimet és kellemes tapintású lesz tőle de hogy a töredezettség ellen hatásos e arról még nem győzött meg.

Aki rendszeresen olvas annak nem mondok újat a Himalaya Herbals Neem arcpakolásával sem, mert ez is állandó része a szépségápolásomnak lassan néhány hete. Drágának tartottam ekkora tubust 1500-,ft-ért de ez bizony minden pénzt megér(!) és biztosan újravásárolom majd ha valaha is kifogy....mert egyenlőre nem úgy tűnik pedig Norral együtt használjuk rendszeresen. Az ő zsíros és az én alapjáraton száraz és csak időnként zsírosodásra hajlamos arcbőrömön is tökéletesen működik.

 Ékszer-kedvenc ez a korall bogyós statement lett ami mérete ellenére abszolút nem nehéz darab, májusi szerzemény de csak ebben a hónapban debütált és augusztusban is biztosan favorit lesz.

A random kedvencem nagyon friss, tegnap találtam a KIK-ben, ami a képen csupán dekorációnak tűnhet (és gyakorlatilag az is) ami nem más mint a "Relax" felirat. Kétméretben, háromféle felirat kapható és én már bánom, hogy csak ezt az egyet hoztam el. 


Ma véget ért a mindkét nyereményjáték itt a blogon, de egyenlőre csak a MINIJÁTÉK-ban részt vevőket sikerült összesítenem és a nyertes kisorsolni a Facebook-os játék eredményhirdetése még várat magára pár napot de a héten az is meglesz, az eredményt FB-n fogom közzétenni. 


Az Alverde szemhéjtus nyertese: Elíz 

Gratulálok! Elíz, kérlek írj egy üzit Facebook-on vagy a bizsumaniablog@freemail.hu címre amiben megírod hová küldhetem a nyereményed!





You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Biztosan izgi lesz teljesen berendezni majd a lakást :)
    Azt a Catrice szettet már én is nézegettem, olvastam már róla jókat, hogy a Himalaya Herbals-os pakolásról ne is beszéljek! Csak még nem szántam rá magam soha a megvételére, mindig vártam, hogy akciós legyen :D Na de mostmár muszáj lesz megvennem, úgy érzem :)
    És most elértem a poszt végére: juhú, de jó! :) Hirtelen fogalmam sem volt semmiről, aztán eszembe jutott a nyereményjáték, de mondom magamban én arra szerintem elfelejtettem jelentkezni :D Így a legszuperebb nyerni meg így nyer az ember lánya, hogy nem is számít rá ^^ Köszönöm szépen! Írom is a levelet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Elíz! Kerestem az üzeneted, de se email se fb üzi nem érkezett pedig a spam-ek között is kerestem. Írtam neked fb-n.

      Törlés

Facebook