Kedvencek│Augusztus '15

szeptember 05, 2015






Sok változás nincs az előző forró nyári hónaphoz képest, legalább is ami a leggyakrabban használt termékeket illeti. Az élet azért zajlik, zajlott a nyár utolsó hónapjában is. Stresszeltem egy kicsit a munkahelyi dolgokon,  csinosítgattuk  kicsit a lakást és szolidan megünnepeltük a szülinapomat is. Annyi szépet (és hasznosat) kaptam, de  most csak a legnagyobb meglepetést mutatom meg nektek a bejegyzés végén :-D


Kedvencek közül most essen szó csak  azokról amik még nem szerepeltek (eleget) a blogon. A  Manhattan 2in1 korrektorról például teszt is született múlt hónapban, a Loreal Skin Perfection is bb krém is porondon volt  már ahogy a Maybelline Colossal Volum Express szempillaspirálról is volt szó korábban.




Az újoncok közül a két "legleg"Palmolive Aroma Sensations termékcsalád széles választékából a So Vibrant tusfürdő ami abszolút levett a lábamról. Annyira, hogy az akciót kihasználna még egy illatban beszereztem belőle, de terveim szerint nem állok meg ennél a kettőnél. Árban és minőségben hasonló kvalitásokkal bír mint a  Yves Rocher Jardins du Monde tusfürdőik csak üdítőbb a kínálat.  Ezek a tusfürdők kellettek hozzá, hogy rádöbbenjek talán túl régóta vagyok elkötelezett YR rajongó és megcsömörlöttem az egyhangúságban. Talán. 

A másik nagy kedvenc a Borotalco izzadásgátló spray amiről nem is olyan rég  beszámoltam itt a blogon, de nem győzöm kiírni magamból mennyire telitalálat is lett ez nálam. A kezdetben fura, semmihez sem hasonlítható illatával nehezen barátkoztam meg, de mostanra összeforrt az ápolt, tiszta érzéssel. Plusz pont, hogy a képen is látható kicsiny flakon nem kevesebb mint 2 hónapja bírja a strapát és még mindig tart....


Az augusztusi ékszer kínálat elég szegényes volt: valahogy nem volt kedvem egyikhez sem, sokszor azon kaptam magam hogy nincs is rajtam ékszer ami esetemben akár vészjósló jelnek is vehettek volna a körülöttem lévők. Friss zsákmány az f&f kínálatából ez a merev gyöngyös fülbevaló ami csak kétszer volt rajtam, de tudva az előzményeket ez is bőven soknak számított.

NYC lakk 320 Blue Sky árnyalata egy kellemes pasztell árnyalat, így az ősz közeledtével {ami remélem most már tényleg  itt van(!)}még talán bevállalható. Az árnyalat szép, a tartósság botrányos de az NYC lakkoknál ez mondjuk nem is meglepő.

Manhattan Eyemazing Effect  négyes szemhéjpúder  (78K pool party) paletta szülinapi meglepetések egyike. Őszintén szólva magamtól sosem vettem volna kék szemhéjpúdert, főleg nem ettől a  márkától. A  lakkjait, korrektorát és szempillaspiráljaival elégedett szoktam lenni de a szemhéjpúdereik közül még egyik sem hozott lázba. Ez a négyes paletta se álmaim palettája, az eszmei értéke nagyobb mint amennyit a paletta valójában ér ha értitek?!




Szülinapi balkon szett


A  Nortól kapott  szülinapi balkon szetthez sztori is tartozik. Történt ugyanis hogy mióta csak összeköltöztünk ( 7 évvel ezelőtt) azóta vágytunk mindketten egy erkélyes lakásra ahová reggelente kiülhetünk kávézni, esténként megbeszélni az élet nagy dolgait egy pohár bor mellett de se az akkori szegedi albérletünk, se az kis garzonban ahol mostanáig éltünk nem volt erre lehetőség.
 Az új lakásban viszont  már erkélyünk is van, sőt most már ülőalkalmatosságunk úgy hogy most már jöhetnek azok  a reggeli kávék és a hosszú beszélgetések!

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Nagyon hangulatos a terasz. :)

    A L'Oréal BB nekem is megvan, de nyárra nem igazán vált be, de szerintem ősszel és télen működni fog a bőrömön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, vannak még ötletek az erkély "felturbózásához" hogy még szebb legyen, de egyenlőre nagyon élvezzük így is hogy egy régi vágyunk teljesült és a reggeli kávét itt ihatjuk! :-)
      Júliusban én is inkább elhagytam a bb-t és csak korrigáltam a Rimmel Match Perfection 2in1 korrektorával de augusztusban jobban viseltem a meleget és a bőröm is elviselt egy könnyed bb-t az egységesebb bőrkép kedvéért :D

      Törlés
  2. Szép az a lakk, no meg a terasz is, milyen jó is az! :)

    VálaszTörlés

Facebook