Sóvárgások│G-napok 2015 ősz

szeptember 30, 2015


G mint Glamour-lista, aminek egyetlen biztos eleme a Casting Creme Gloss chillis csokija meg talán a S-he szemhéjalapozó. Egyébként nem tervezek őrült költekezést ellenkezőleg egy szolid vásárlást képzeltem el amit a csütörtöki ebédszünetben tervezek megejteni. Persze végeláthatatlan lenne a lista azokból a termékekből amikre nincs feltételen szükségem de a fránya 50, 20% kedvezménykuponok láttán engem is elkap a shopping-láz.
Hétvégén leültem megbeszélni magammal, - miután alig 5 perc leforgása alatt már 10 pontból állt az a bizonyos kívánságlista - hogy idén kontrollálom magam és nem veszek meg valamit csak azért mert féláron lesz  kapható és mert krémmánián ódákat zengtek róla. A Maybelline  féláras kupon láttán például egyből beugrott a  The Nudes paletta ami már akkor megdobogtatta a szívem mikor még itthon nem volt kapható. Ezer meg egyszer swatcholtam már az üzletben és mindannyiszor újra és újra szerelembe esek vele, de azt hiszem lemondok róla mert van itthon egy Lovely Nude paletta amiben a színek  ugyan kevésbé pigmentáltak és krémesek de amúgy használható és végül is szeretem, akkor meg minek még egy?!
Szóval idén csak a legszükségesebbekre szorítkozom: dekorkozmetikum fronton egy korrektorra lenne még szükségem, de egyenlőre nem találom a megfelelőt. Esetleg a Catrice újra gondolt Camouflage folyékony korrektorát érdemes lenne közelebbről is szemügyre vennem, ha olyan jó mint a tégelyes testvére akkor Müller vagy Rossmann 20%-val megéri.  Száraz samponom is fogytán van ezért a Müller kuponnal úgy döntöttem kivételsen a Batiste-féle dúsító száraz sampont vásárolom meg.
Lehet hogy korai, de néhány napja már elkezdtem gondolkodni azon hogy kinek mit vegyek karácsonyra, így került a listára  Beyonce Heat Kissed parfümje.

Háztartás, lakástextíl-,és dekor fronton most sokkal hosszabb listát tudnék összeállítani de itt is törekedni fogok a  valóban must have cuccok beszerzésére. Semmi felesleges, semmi luxus élvezet.
Mindenek előtt  kell a mosogatógépbe való gél, mert új a mosogatónk és a tabletta mellé mindenképp kell valami plusz amitől a poharak csillogóak és foltmentesek lesznek. Szintén féláron kihagyhatatlan a Silan Soft&Oil öblítő, mert régen is ezt használtam és sokkal intenzívebb és tartósabbnak éreztem ezt az új, olajos formulát a ruhákon ráadásul több mosáshoz elegendő mint egy hagyományos öblítő.
Hónapok óta keresek a fürdőszobához passzoló kerámia fogkefetartót és ilyesmi kosárkát amiben a pipere dolgaimat rendszerezettebben tarthatnám. Az f&f kínálatában meg is találtam mindkettőt, meg is vettem volna de pár hét ide vagy oda már nem múlik rajta, remélem lesz belőlük a shopping hétvégére is.

A végére hoztam egy részletet egy minap olvasott újságcikkből ami különösen aktuális a féke vesztett kuponos vásárlási láz közeledtével és aminek köszönhetően sikerült végül a legszükségesebbekre redukálni a kívánságlistámat:

 " Nem árt olykor ellenőrzés alatt tartani magunkat. Ellenállni. Lemondani. Nemet mondani. Kétségtelenül furcsa érzés, milyen nehéz valamit nem megtenni. Megéri azonban a fáradozást, hiszen a jutalom nem marad el. Az önfegyelem többet nyújt, mint amit fel kell adnunk miatta. (...)  Az élet és az önmagunk feletti kontroll kétségtelenül jó dolog. Ráadásul kevesebb lemondással jár, mint amennyi jutalommal. A valódi szabadság az, amikor az ember nem veti bele magát azonnal a vágyaiba. Amikor kézben tartja és maga irányítja a döntéshozatalt."
 
Azt mondom hát lányok álljunk meg egy percre a pult előtt és tegyük fel magunknak a kérdést a huszonkettedik szempillaspirál megvásárlása előtt: - Valóban szükségünk van rá?

Glamour napok  kuponlista elérhető itt.


Ti shoppingoltok jövő héten?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Abszolút egyetértek az idézettel! Nincs értelme akár 50%-os kedvezménnyel is megvásárolni egy 25. sminkpalettát, ha úgysem használjuk ki...
    Nem mondom, hogy ne vásároljunk semmi újat, de néha jó érzés az is, ha meg tudtuk állni a vásárlásrohamot. Én például hosszú ideje először olyan hónapon vagyok túl, hogy nem vásároltam sem új körömlakkot, sem új körömnyomdát és még sminkterméket sem. Elhasználtam viszont több sminkterméket és körömlakkot is, és szuper érzés! :)
    A G napokon kence fronton inkább olyan dolgokat fogok vásárolni, amit folyamatosan használok (dezodor, szájvíz stb). Semmi olyasmi, amit nem fogok használni vagy vagy nem egy hasonlóm itthon.

    VálaszTörlés
  2. Nem korai, nálam is már félig kész a karácsonyi ajándéklista. :)

    VálaszTörlés

Facebook