Kedvencek│Szeptember '15

október 03, 2015



Szeptember úgy elszaladt, hogy őszintén szólva én csak  csütörtökön eszméltem rá - mikor a dátumbélyegzőt állítottam - hogy bizony már javában tapossuk az őszt, hogy alig 80 nap van  karácsonyig,  és hogy a szeptember izgalmak nélkül telt el. Szívemnek kedves termékekből sem akadt túl sok , újdonság meg pláne.




Az Yves Rocher Plaisirs Nature malajziai kókusz testápoló kellemes csalódás volt a korábban használt tusfürdőhöz képest: az valahogy olyan műkókuszos volt számomra. Ez a testápoló viszont kellemes és gyorsan beszívódó és tartós illatú.  Catrice Pure Shine ajakbalzsam éppen egy éve a gyűjteményem darabja,  az I don't Red it árnyalatban. Vizes bázisú szájra való: se nem rúzs, se nem szájfény olyan meghatározhatatlan. Nagyon visszafogott és nagyon nem tartós, olyan "sokszorújrakenős" fajta. Tavaly ősszel is épp a halvány piros színe miatt vettem meg, valamiért olyan őszies, nincs ez másképp idén sem!


Rimmel lakkok a gyengéim, a 60 seconds család tagjai pont úgy mint a Rita Ora kollekció darabjai. A  dm activ beauty pontjaimnak köszönhetően a héten egy vörös árnyalattal is gazdagodtam de ez a bordó, berries and cream árnyalat a favorit ősszel.  Hasonló lelkesedéssel vagyok a Palmolive Aroma Sensations tusfürdőkért, alig pár hét alatt jelenleg a 3 illatban "fogyasztom" és eddig mindegyikkel imádtam. A Feel good leginkább  keleti fűszeres illatorgia: neroli, frangipani és mangó egyveleg. Egyetlen negatívum hogy sokkal gyorsabban fogynak mint a YR tusfürdők talán hígabb állaguk miatt vagy én nem is tudom. Sűrűn akciós a márka a drogériákban, mostantól havonta legalább egyet biztosan be fogok szerezni. 
Egy quattro is bekerült a kedvencek közé a Boulevard márkától ami ha jól tudom csak a Müllerben kapható. Bár a paletta minősége hagy maga után kivetni valót de a taupe és a barnás árnyalatokkal a reggeli készülődésben elvesztegetett időt  sikerült behozni ha bonyolultabb szemfestésre már nem jutott időm. Tartóssággal is akadtak gondok vagyis nem mondom hogy érdemes erre a palettára egy forintos is áldozni de "ajándék lónak ne nézd a fogát" és egyébként is a szeptemberi reggeleken  tényleg sokszor kihúzott a slamasztikából.


Kiemelném a képről a kagylós dekorációt ami mostantól a fürdőszobánkat díszíti és amivel egy álom vált valóra szeptember hónapban :D Ha tudnátok mióta kerestem ilyen tengeri herkentyűket, kagylókat de végre valahára Szegeden a Mars téri boltban (ahol minden 399 forint) végre ráakadtam egy kosárnyira. Egy életre elég kagylóm van, jelenleg gyűjtöm az inspirációt egy újabb kagylós dekorhoz.

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Óóó, hát ilyet lehet kapni abban a boltban? benézek legközelebb :D
    A rimmel körömlakkok tényleg szuperek, kiváltottam én is a tatyót, az egyik kedvenc drogériás márkám. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, vannak tök jó dolgok ott. Például az őszi dekorációk is nagyon tetszettek de siettem a buszhoz és már nem volt időm válogatni. Amúgy ezek a kagylók az üzlethelyiség végében a dekorkavicsok mellett vannak/voltak legutóbb.

      Törlés
  2. Az YR testápoló mennyire hidratál? Mert mindig kételyeim voltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidratálása elég gyengusz, főleg most hogy bejöttek a hidegek és a bőröm megmakacsolta magát :( Ez inkább az a típusú testápoló amit az illatáért szeretünk és nem kifejezetten a szuper hidratáló tulajdonságáért.
      Nekem eddig a legjobban bevált az Eveline HYDRA Extreme 3D testápolója, régóta elfogyott de visszagondolva az volt eddig a legjobb! Írtam róla évekkel ezelőtt, ha gondolod keress rá!

      Törlés

Facebook