TESZT│Nivea Sensitive 3in1 micellás arctisztító

november 03, 2015


Eddig négy márka micellás vízét próbáltam kisebb nagyobb sikerrel - Eveline, Bioderma, LRP és Garnier -  de egy kihagyhatatlan akció okot adott, hogy újabb micellás folyadék tesztelésbe kezdjek  amiről itt az ideje beszámolnom nektek. Ezúttal a Nivea Sensitive 3in1 micellás arctisztítója került górcső alá ami a kritikus vélemények ellenére nálam elég nagy sikert arat.  Évekkel ezelőtt több Nivea termék is volt itthon  - legalább is a nullánál biztosan több termék leledzett tőlük a fürdőszobában  - az elmúlt években valahogy a kínálat nem találkozott az én igényeimmel így fordulhatott elő, hogy több mint 2 év kihagyás után  a Nivea most újra oszlopos tagja lett az arcápolásomnak.

Csökkenti az érzékeny bőr pirosságát, feszültségét és szárazságát



Külcsín│ Formás műanyag flakon jól záródó mégis könnyen nyíló kupakkal a tetején. 200 ml mennyiség került a flakonba ami a hasonló termékhez viszonyítva nem a leggazdaságosabb megoldás főleg ha az árát is szemügyre vesszük. A leírás szűkszavúan fogalmaz a micellás víz 3 in 1 tulajdonságáról, egyszerűen csak higgyük el hogy az érzékeny bőrre jellemző tünetek mindegyikével megbirkózik!


Illat/állag/hatékonyság│Nincs erős illata szerencsére, talán a szőlőmag érezhető, talán. Micellás folyadék lévén víz szerű állaga van, mégis talán az enyhe illata miatt nem érzem úgy mint  például a LRP micellásnál, hogy csak egyszerű vízzel tisztítóm a bőröm. Lehet, hogy szebb összetevői vannak de olyan jellegtelennek hatott, amiatt egyáltalán nem éreztem tisztábbnak a bőröm használat után. 

Édesgyökér kivonattal a bőrpír enyhítésé, szőlőmag olajjal a bőr hidratáltságáért és a feszülő érzést hivatott csökkenteni. Továbbá tartalmaz még  dexpanthenolt, ami a bőr saját védelmi rendszerét erősíti. Nem tartalmaz alkoholt, illatanyagot, parabént és színező anyagokat sem szilikont. 

 



Vattakorong segítségével az esti rutin részeként, leginkább sminkeltávolításra használom. Szépen eltávolítja ugyanis még a makacsabb, erősebb sminket is mint például egy "smokey eyes". A szempillaspirál leoldása már nem ennyire egyszerű feladat, de többszöri áttörlése végül is azzal is megbirkózik. Szeretem, hogy nem hagy ragacsos érzést, sem semmilyen "plusz réteget" az arcon amit én mondjuk a Garnier de még a Bioderma változatoknál is éreztem. Épp ezért az előbbiektől eltérően ezt nem is muszáj vízzel leöblítenem. Azt mindenképp meg kell említenem, hogy a legelső használatnál szemkörnyékén enyhe égő érzést tapasztaltam de szerencsére ezt azóta sem. Azt is hozzá kell tenni, hogy ez a mostanában tesztelt összes arctisztító termékről elmondható, ezért ezt nem írom külön ennek a terméknek a rovására.

Egyenlőre ( 3 hét használat után) nem érzem, látom hogy a száraz, érzékeny bőr jeleit különösebben enyhítené. Tény, hogy nem húzódik tőle a bőr, de nem is enyhíti a hideg időben előtérbe kerülő pirosságot viszont nem  irritál vagy szárít. Arctisztítás, sminkeltávolítás első lépésének megfelel nagy átlagban körülbelül a legelső micelláris folyadékommal mutat hasonlóságot. Teszi a dolgát: megtisztítja a bőrt a szennyeződésektől, sminktől de különösebb ápoló hatást nem érzek mégis  megszerettem mert a réges-régi  Eveline micellásomat juttatja eszembe. (khmm...régen volt már mikor arról a termékről megírtam a véleményem. Fiatal voltam és sok felesleges kommentárt fűztem a termékekhez de az is én voltam... valaha:D





Ár-érték│ A már említett dupla kedvezmény-nek köszönhetően 2x200ml mennyiségre sikerült lecsapni 950ft-ért,ami az eddigi tapasztalatok alapján nagyon jó vételnek bizonyult. Teljes áron körülbelül 1700ft/db  áron kapható ami a drogériás micellás vizeket szemügyre véve azért magas ár érte. A Garnier 400ml kiszerelésben kapható - sokszor akciósan - hasonló áron, míg a  L'oreal változat 200ml kiszerelésben néhány száz forinttal olcsóbban.


Csomagolás  │5/5
Hatékonyság │5/4
Ár-érték         │5/4
Összpontszám   │15/13



Beszerezhető│Rossmann, dm drogerie, Müller 
Teljes ára│kb. 1700ft az összecsomagolt változat


Nektek melyik micellás arctisztító vált be legjobban?

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook