Essence the gel nail top coat avagy A FEDŐLAKK

március 09, 2016



Egy szuper felfedezésemet szeretném ma megosztani veletek. Talán valamelyik előző posztban említettem - ha más nem kedvencek közt biztosan  - mennyire megkönnyíti a körömlakkozás folyamatát a mostani fedőlakkom. Becses nevén az Essence the gel nail fedőlak, ami minden szempontból egy álom, de tényleg (!) Utánaolvasás és minden egyéb háttérinfó nélkül került a kosaramba jó pár héttel ezelőtt, bár fedőlakkért korábban sosem költöttem volna  majd egy ezrest de így utólag már kijelenthetem hogy ár-érték arányban nézve nem is rossz üzlet ez ilyen áron sem.






A képeken a fehér kupakos fedőlakk az előzmény és az ezüst az "új hullám". A gel-look néven futó is tette a dolgát: fényt adott, némi gél hatást nyújtott és jóindulattal talán egy fél nappal tovább is bírta alatta a körömlakk de idővel kezdett besűrűsödni és lassan kezelhetetlenné vált ezért új fedőlakk után kellett néznem. Így jött a képbe az új csomagolású és led lámpa nélkül  60%-al hosszantartóbb  hatást ígérő társa ami totál random és előzetes kutakodás nélkül jött velem haza. 

Mindkettő 8 ml, a gel-look ducibb míg az új példány vékonyabb üvegben kapott helyett. Az ecset vékonyabb és rövidebb előbbinél,  a új kiszerelés viszont  hosszabb és vastagabb ecsettel bír ami óriás plusz pontot ér részemről. Két ecsetvonással ki tudom festeni egy körmöm és nem is csíkoz. Az állaga talán hígabb mint a korábbi változaté - erre mondjuk nem esküdnék meg, lehet hogy fénykorában az is az volt - de a lényeg, hogy jól terül és ami még fontos, hogy gyorsan szárad. Szárító cseppjeimet azóta elő se vettem amióta ez meg van.



És amiért le nem cserélném az az extra gél hatás amit bármilyen lakk felé kenve el tudok érni vele. Nem egyszer hitték már hogy valódi gél lakk van a körmeimen, annyira tükörfényes a végeredmény. Az már csak hab a tortán, hogy 6 teljes napig állja a sarat alatta szinte bármilyen körömlakk. Annak idején én is próbálkoztam itthoni gél lakkozással led-lámpával, primerrel, lehúzható alaplakkal meg minden kutyafülével de a végeredmény közelébe se ért ennek. Abszolút hozza amit ígér azaz a led  nélküli  extra gél finish-t és a hosszantartó hatást, így nézve  teljes áron sem drága.  Igyekszem elhasználni még mielőtt besűrűsödne, bár elképzelni se tudom már nélküle a körömlakkozást. Gyanítom hamarabb fog elfogyni mint beszáradni, mindent tud amit egy fedőlakktól elvárok. Számomra ez a tökéletes fedőlakk.



Lelőhely: Rossmann, dm, Müller

Teljes ára: 945,-Ft

És Ti megtaláltátok már a tökéletes fedőlakkot?  









You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Huu jól hangzik. Ki fogom próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tényleg bátran ajánlom, amit biztosan tudok hogy Rimmel, Essence, Anny és Lovely lakkokkal működik! :)

      Törlés
  2. Nekem is bevált ez az Essence fedőlakk, meg a hozzá tartozó alaplakk is. :)
    Úgy látom új köntösbe került(ek), ezért nem találtam a múltkor a polcokon, mert újra akarom venni, annyira jóóóó(k). :D
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/12/bevaltak-az-essence-uj-alap-es.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alaplakkját nem próbáltam, csak a régi-régi BTGN alapot de azt már nem lehet kapni. VAlóban "új köntöst" kapott, de így is mindenképp "újravevős" :D

      Törlés

Facebook