Sóvárgások│ Glamour lista 2016 tavasz

március 22, 2016


Ha április, akkor 

Glamour Napok reloaded!

  Tudja ezt minden lány ( és talán már a pasik is sejtik "mifán terem" a Glamour-láz) amire idén áprilisi 7-9. között kerül sor sőt akár négy napon keresztül áldozhatunk a kuponos vásárlások oltárán.

Alig 3 hét van  a legnépszerűbb kuponos napokig, amikor is mindenki fejvesztve igyekszik beszerezni a hetekkel korábban megírt listáról a legégetőbb tételeket. Sokaknál ez a három nap - sőt, idén először mint a SZIN-en már 0. nappal is őrjítik a népet -bizony erről szól, én szerencsésnek mondhatom magam mert az utóbbi két alkalommal ebédszünetben sikerült minden  drogériás terméket beszerezni elkerülve a  tömegnyomort.. Plusz vidéki (kis)városban egyébként se jellemző a hisztérikus tolongás az állványok előtt így nézve valóban felüdülés a kuponos vásárlás. 





Idén is ragaszkodni fogok a jól bevált stratégiához; vagyis hogy a  legszükségesebbeket amiket mindig a dm 50%-os kuponnal vadászok le az első nap szerzem be, aztán szombaton irány Szeged (főleg hogy ma nyílt a KIKA) mazsolázgatni a lefosztott ruhaüzletekben  az utolsó darabokból. Itt szeretném javasolni az illetékeseknek, hogy nagyban hozzájárulhatnának a pénzköltésemhez ha a Glamour kuponok bűvkörét kiterjesztenék például a KIK, Deichmann, Envy, c&a üzletekre is.

A tavaszi shopping-túrám alkalmával  néhány újravásárlást is tervezek ami azért fura kicsit, mert én ilyenkor inkább újdonságokból szoktam bevásárolni mint a jól bevált termékekből betárazni.  Szépségápolási termékek vannak többségben,  sminkterméknek most nem igazán érzem szükségét még féláron se.
 Ez a helyzet drogériás viszonylatban. Ruhafronton jól jönne egy pizsama amire  karácsony óta ácsingózom az f&f-ből meg egy farmer mert abból sosem lehet elég a szekrényben. Ja és legutóbb próbáltam egy csíkos ruhát is  az se lenne rossz.


La Roche-Posay micellás arctisztító gél és termálvíz spray│A gyógyszertári márkák közül nekem leginkább a LRP termékei váltak be: a termálvíz spray például vagy a Hydreane Legere arckrém. Szeretnék most egy arctisztítót is beszerezni a márkától, az elektromos arckefe miatt amint nemrég beszereztem jól jönne egy  gél állagú termék jö így esett a választás erre micellás változatra. És ha már lúd legyen kövér - meg azért is mert a féláras kedvezmény csak 2 termék vásárlása esetén váltható be - tervezem újravenni az termálvíz spray-t is.     Teljes ára: 3350,-  Pingvin Patika

Syoss Color Refresh színmegújító spray│ Már találkozhattatok vele itt a blogon is mert mindenképp be akartam számolni róla. Eléggé megosztó termék: vannak akik szerint felesleges és főleg drága termék ahhoz képest hogy csak színfokozó, mások szerint viszont gyors és praktikus segítség két festés közt. Ezt gondolom róla én is, ráadásul ha utánaszámolsz teljes áron sem drága hisz egy flakon minimum 6 alkalomra elegendő.  Szeretném újravenni bár tavaszra sokkal világosabb árnyalatú frizkót képzeltem el magamnak ami nem biztos hogy kompatibilis lesz a Color Refresh 4 árnyalatának valamelyikével.                     Teljes ára: kb. 1600,-   Rossmann

Nivea Q10 ránctalanító gyöngyök│Furdal a kíváncsiság hogy működnek ezek a gyöngyök. Őszintén szólva én azt hittem ez egy újdonság de ahogy a neten terméktesztek után kutakodtam kiderült, hogy nem új termék. Nagyon nem, de ezt biztosan megveszem.     Teljes  ára:  4100,-  Dm

Ziaja narancsos tusfürdő│Az amit a Tesco-ban járva hetek óta szagolgatok de vásárlásig nem jutok el soha mert smucig vagyok ezer forintért tusfürdőt venni. A héten viszont a márka olívás illetve kecsketejes kézkrémekkel volt meglepően pozitív találkozásom így nézve talán megérne egy próbát ez a tusfürdő is.     Teljes ára: 999,-  Rossmann

Blend-a-Med 3D white luxe fogkrém│Ha egy fogkrém csomagolásán szerepel a "white" szó esetleg még a " 3D" felirat, én már teszem is a kosárba. Kvázi a tökéletes vásárló én vagyok.  Nem emlékszem hogy pontosan ez e az amit már kinéztem magamnak legutóbb az üzletben járva mert annak a csomagolásán az szerepelt, hogy kiegészítésként plusz fogmosás ajánlott (vagy valami ilyesmi) Valószínűsítem, hogy ez inkább csak optikai fehérítést nyújt és az alapos tisztítás érdekében ajánlott valami hagyományosabb fogkrém használata is.      Teljes ára:  1500,-  Dm.

L'oreal Extraordinary hajolaj│Nem ragaszkodom pont ehhez, de egy hajvégápolót mindenképp szeretnék beszerezni a Glamour napokon mert egy ideje már kifogytam belőle és hiányzik még akkor is ha puhaságon kívül más hatását nem igazán tapasztaltam.   Teljes ára: 2200,- Rossmann




Maybelline Color Drama ajakceruzák │Ígéretesnek látszanak és annak ellenére, hogy inkább rúzsokat használok a mindennapokban ezek a cerkák annyira krémesek hogy szerintem szeretném! Fruzsina nemrégiben írt róluk, ott és akkor teljesen belebolondultam a pink so chic árnyalatba. Teljes ára: 2200,- Dm

Maybelline Master Drama szemceruza│A Master Smokey szemceruzát egy évvel ezelőtt vettem (vagy még régebben?) és nem túlzok ha azt írom az egyik legjobb sminktermék ami valaha a sminkgyűjteményem része volt. Egy Partismink kihagyhatatlan része de gyakran használom a szempillatőbe hétköznap reggelente is elmosva egy vattapálcával. Egyetlen gond vele, hogy az alsó szempillasorban a vastagsága miatt képtelenség használni ezért kell egy vékony változat is a gyűjteménybe.

Alverde szempillanövesztő szérum│Ezt mindenképp! Annyi jót olvasni és olyan durva képeket látni a hatásáról hogy eldöntöttem idén mindenképp megveszem pedig vannak kételyeim, nem is kevés.  Teljes ára:   999,- Dm

Alverde pirosító│ 03 pretty terra árnyalatban meg volt meg korábban, illetve próbáltam krémesebb állagú társát is de az melléfogásnak bizonyult. Ez viszont -  ahogy ebben a majd 3(!) évvel ezelőtti tesztben is leírtam - minden elvárásomnak megfelelt anno, bár hozzáteszem nagy pirosítókkal szemben nincsenek nagy elvárásaim.    Teljes ára: 1200,- Dm

Ebelin ecsetek│ Amire a legégetőbb szükségem lenne az egy pirosítóecset. Az új csomagolásúak közül még egy sincs a repertoáromban de egy korábbi rózsaszín a nyelűek közül kettő is van itthon és egészen jó minőségűek.   Teljes ára:  1300,- Dm


A Ti  kívánságlistátok elkészült már?


You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Szia! Az Alverde szérum szuper! Negyedik alkalommal fogom újravenni, táplálja a pilláimat, azóta nem hullik szinte egyáltalán és ívelt, hosszú szempillák varázsolódnak tőle! Szerintem próbáld ki nyugodtan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva! Köszi a megerősítést, olyan sok jót olvastam róla és a neten fellelhető képek is elég meggyőzőek róla. Ha mást nem is sikerülne kipipálni a listáról, ezt a szérumot mindenképp beszerzem.

      Törlés
  2. Az Envyhez igaz mincs kupon, de tavaly is volt kedvezmeny G. napokon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet!Benézek, hátha lesz idén is kedvezmény :)

      Törlés
  3. Az Envyhez igaz mincs kupon, de tavaly is volt kedvezmeny G. napokon :)

    VálaszTörlés

Facebook